-
Reizen is leven: Bart en Griet op reis
www.bartengriet.webs.com
Op 24 mei 2009 trokken wij de wereld in voor een jaar, zonder plannen of uitgestippelde route, voor een leven van dag tot dag. Uiteindelijk reisden we doorheen Afrika, India en Zuid-Amerika. Deze blog was voor de talrijke volgers thuis, met boeiende reisverhalen en foto's, maar ook met onze opdrachtenpagina, waarmee we geld inzamelden voor verschillende goede doelen die we bezochten. Neem zeker eens een kijkje, lees 1 van de verhalen en laat ons weten wat je er van vindt !!!
-
Onderweg wordt bedankt door:
-
Re: Reizen is leven: Bart en Griet op reis
Hoi Bart en Griet, van de finalisten vind ik jullie website de tofste! Vooral de opdrachten die jullie uitvoerden voor het goede doel heeft me erg geďnspireerd. Succes met de verkiezing!
Nienke Krook (Krookodil op reis)
http://krookodil.blogspot.com
-
-
Hey Nienke,
Bedankt voor het compliment, dat doet ons natuurlijk veel plezier.
Wij vinden jouw website trouwens ook zeker de moeite !!!
Groetjes en nog veel reisplezier!
Bart en Griet
-
-

Origineel gepost door Onderweg
www.bartengriet.webs.com
Op 24 mei 2009 trokken wij de wereld in voor een jaar, zonder plannen of uitgestippelde route, voor een leven van dag tot dag. Uiteindelijk reisden we doorheen Afrika, India en Zuid-Amerika. Deze blog was voor de talrijke volgers thuis, met boeiende reisverhalen en foto's, maar ook met onze opdrachtenpagina, waarmee we geld inzamelden voor verschillende goede doelen die we bezochten. Neem zeker eens een kijkje, lees 1 van de verhalen en laat ons weten wat je er van vindt !!!
SUCCES MET DE VERKIEZING !! Voor mij was dit meereizen op afstand !
Ingeborg
-
-
 Origineel gepost door Onderweg
www.bartengriet.webs.com
Ik ben een poging aan het doen om te stemmen voor jullie... veel succes ermee en tot zaterdag!
-
-
Hoi Bart en Griet, van harte gefeliciteerd met jullie weblog! De opdrachten die erop staan zijn inderdaad een goede inspiratie. Je maakt zo nog eens wat andere dingen mee, erg leuk!
Groetjes Antoinet (Ro en Annie go South America)
-
Soortgelijke onderwerpen
-
jitsketje in forum Bolivia Reiscafé
Reacties: 1
Laatste: 19-04-09, 01:15
-
malouboom in forum Wereldreis Forum
Reacties: 2
Laatste: 19-06-08, 12:32
-
malouboom in forum Reisgenoten Forum