Vragen over reizen, vakantie of emigreren? Plaats hier je bericht.

BROCHURE DJOSER
   GRATIS REISMAGAZINE
   GRATIS KAMPEERMAGAZINE
   MAGAZINE WERK BUITENLAND
   OVERZICHT LAST-MINUTES

Stage Panama

Bedankt
    0
    Is bedankt: 0

Stage Panama

Ik ben een student en moet binnenkort stage lopen in het buitenland. Panama lijkt mij een mooi land om dit te doen. Nadeel is echter dat ik niemand ken die in Panama mensen kent of er ooit geweest is. Het lijkt mij namelijk een erg mooi land en veiliger dan Colombia bijvoorbeeld (lijkt mij namelijk ook een mooi land). Ook is het met het kanaal een belangrijk handelsland. Zou iemand mij kunnen helpen hiermee? Er zijn namelijk erg weinig mensen geÔnteresseerd in de Midden-Amerikaanse landen heb ik het idee. Dat vind ik jammer, maar ik laat me voorlopig nog niet uit het veld slaan en hoop dat iemand hier mij kan en wil helpen! Ik studeer op de Rotterdam Business School en zoek een marketing of financieel gerelateerde stage.

Groeten

Bedankt
    1
    Is bedankt: 1

Re: Stage Panama

Ik ben vorig jaar 3 weken in Panama op vakantie geweest.
    Het is een prachtig land, relaxt, super aardige bewoners, echt veilig naar mijn mening.
    Ik neem aan dat je spaans spreekt, en gezien de opleiding dat je in Panamacity zult gaan wonen. Daar spreekt men vrij veel engels.
    Buiten Panamacity spreekt men hoofdzakelijk alleen spaans.
    In panamacity is 1 slechte buurt hier kan je genoeg vinden op internet.
    Colon is ook een plaats die volgens velen beter niet bezocht kan worden.
    ik bedoel hier wel de plaats Colon mee en niet de gehele streek Colon.
    Veel succes en geniet van de natuur en aardige bevolking.

Bedankt
    0

Ik ben voor 4 maanden in Panama voor mijn afstudeeronderzoek en het bevalt mij hier prima! Panama City heeft veel restaurants, bars, bezienswaardigheden etc. Het is hier op zich veilig en als je een woordje Spaans spreekt komt dat zeker van pas. Er zijn ook taalscholen als je beter Spaans wil leren, en daardoor leer je weer mensen kennen. En zoek een gedeeld appartement, goed voor je Spaans/Engels en je eerste contacten. Voor de rest spreken veel mensen Engels met name de mensen die bij internationale bedrijven werken. Ik ben zelf nog niet buiten de stad geweest maar de stranden zijn top!
    Als ik jou was zou ik contact opnemen met de Nederlandse ambassade in Panama, zij kunnen je vast helpen misschien met een overzicht van Nederlandse bedrijven die hier in Panama gevestigd zijn. (http://www.doingtradeincentralamerica.com/) Wanneer kom je naar Panama?

Groetjes

Bedankt
    0

Hoi check even de website: http://onstagelatijnsamerika.com/ wel is waar geen stage in Panama, maar wel in Nicaragua, Ecuador en binnenkort ook in Costa Rica. Wie weet helpt het je