Vragen over reizen, vakantie of emigreren? Plaats hier je bericht.

BROCHURE DJOSER
   GRATIS REISMAGAZINE
   GRATIS KAMPEERMAGAZINE
   MAGAZINE WERK BUITENLAND
   OVERZICHT LAST-MINUTES

aanbod van vrouw uit Ghana

Bedankt
    0
    Is bedankt: 0

aanbod van vrouw uit Ghana

wat is dat toch die fakenamen van vrouwen uit Ghana, ze houden je voor de gek met foto's van europse dames. Ze willen meteen geld. is het zo erg daar. Bijv. in Tamale:mad:

Bedankt
    7
    Is bedankt: 27

Re: aanbod van vrouw uit Ghana

zozo aan je frustratie te zien hebben ze jou te pakken gehad... Op deze forum staat genoeg over dit soort praktijken. jullie denken allemaal echt dat er zoveel blanke dames in Ghana wonen.. Iedereen trapt er maar in ,, een mooie blanke dame die in Ghana woont en ze zoekt contact met mensen uit Europa via datingsites. en ze vertellen mooie verhaaltjes en dan stuur je geld...

Het is niet alleen maar Tamale maar in Heel Ghana en ik weet het zeker Accra is met kop en schouders de koploper wat betreft SAKAWA / 419

Ik vraag al een aantal jaartjes af,, Hoe kan je verliefd worden op een persoon die je alleen maar spreekt via chat en soms via mobiel.. maar nooit eens gezien of aangeraakt of met elkaar leuke dingen doen...

Bedankt
    0
    Is bedankt: 1

Angry Re: aanbod van vrouw uit Ghana

Ze worden steeds gewiekster, leugenachtiger.
    Ik word steeds meer benaderd, op een site voor reizigers, niet eens een datingsite.
    Waren het eerst nog foto's van zwarte vrouwen, met een zogenaamde woonplaats in Europa of VS, nu gebruiken ze foto's van Europees uitziende vrouwen, ze verschijnen dan ook niet voor de webcam, zijn allemaal begin 30, single, zonder vader, want die heeft haar kapitaal erdoor gejaagd. Ook geen broers of zussen.
    Ze zeggen allemaal dat ze christen zijn, tijdelijk voor een opleiding in Ghana (wat moet je daar in godsnaam leren, als Europeaan?). Ze vinden allemaal dat ras, huidskleur, geloof en leeftijd er niet toe doen.
    Ze willen allemaal direct emailen, niet chatten op de site.
    In chatgesprekken hebben ze me nog nooit om geld gevraagd, zo lang laat ik me niet aan het lijntje houden. Ik stel kritische vragen en maak opmerkingen dat het leven toch wel heel slecht moet zijn in Ghana, dan vragen ze uitleg, alsof ze beginnen door te krijgen dat ik er niet in ga trappen.
    Ik heb er wel lol in deze leugenaars in de maling te nemen!