actieve topics

STEL EEN VRAAG

Reis door Midden en Zuid Amerika november 2012

Bedanken
    0
    Is bedankt: 0

Talking Reis door Midden en Zuid Amerika november 2012

Hoi,

Ik wil in November 2012 beginnen aan mijn reis door Zuid en Midden Amerika en het lijkt me heel leuk leuk dit met mensen samen te doen.

Ik ben Liesbeth, 19 jaar en kom uit Amsterdam, maar ik woon nu in Milaan. (tot mei)

Ik wil in een halfjaar veel landen en plaatsen zien, ben nu een beetje begonnen met brainstormen.. Ik wil bijvoorbeel graag met Carnaval in Rio de Janeiro zijn. Verder op de lijst staan: Costa Rica, Peru, Bolivia, Chili en nog meer.
    Ik wil niet te veel vastleggen.. maar een begin moet er zeker zijn!
    Het lijkt me ook leuk daar veel dingen te doen, surfen, de jungle in, paardrijden, spaans leren etc...

Als jij rond mijn leeftijd bent, dezelfde plannen hebt en ook graag samen wilt reizen hoor ik het graag en dan kunnen we samen verder denken!

Groetjes Liesbeth

Bedanken
    0
    Is bedankt: 0

Re: Reis door Midden en Zuid Amerika november 2012

Hee Liesbeth!

Klinkt erg leuk allemaal!
    Ik ben van plan om rond oktober naar Zuid Amerika te gaan voor ongeveer 6 maanden. Eerst een cursus spaans en dan hopelijk zoveel mogelijk landen zien (chili, argentinie, peru, brazilie), maar ik heb nog niet echt plannen gemaakt. Vind het leuk om veel te zien en te doen, maar vind het ook heerlijk om een dagje op het strand te liggen of om lekker uit te gaan. Carnaval lijkt me ook heel vet om mee te maken!
    Als het je leuk lijkt om misschien een stukje samen te reizen, moet je het maar even laten weten

Groetjes,

Lisanne

STEL EEN VRAAG - ACTIEVE TOPICS