STEL EEN VRAAG

ACTIEVE TOPICS

AANMELDEN

Jaartje Afrika?

Like
    0
    Is bedankt: 0

Question Jaartje Afrika?

Hallo,

Ik ben op zoek naar een reisgenoot(en) die net als ik gek is van Afrika, houdt van avontuur, ook voor langere periode weg wil(8 mnd of langer), auto kan rijden, gezellig en niet te moeilijk is, ook van primitief houdt(naast luxer), die vooral wil reizen(niet perse hůeft te werken onderweg), liefst handig is met auto's of motor en/of er al ťťn heeft(ik rij (nog) geen motor), ...eh tussen de 25 en 40 jaar is...hmm best n hele waslijst :-) o ja, en rond september 2012 wil vertrekken.

Zelf ben ik 33 jaar, werk in het onderwijs, ben positief ingesteld en wil heel graag weg...dus wie heeft soortgelijke plannen en gaat mee?

groetjes Diana

Like
    0

Re: Jaartje Afrika?

Ik weet niet hoever je nu bent, maar mijn vrouw en ik hebben afgelopen winter een reis gemaakt met een volledig ingerichte landrover discovery van Alexandrie
    naar Kaapstad via de oost kant van Afrika en Namibie. Als je informatie wilt of vervoer zoekt met eigen auto kan ik je door verwijzen naar onze blog
    http://mayaenalbertinafrika.blogspot...10/egypte.html. De auto is nog in safari staat en uitrusting en te koop. Als je verder wat wilt weten vraag me maar, want de reis was geweldig en er over praten ook.
    Groet
    Albert van der Mark

Like
    0

Hoi Diana.

En? Ben je al weg?
    Ik zit er aan te denken om in het voorjaar van 2013 voor langere tijd naar Afrika te gaan. Ik werk overigens ook in het onderwijs.

Groetjes!
    Elise

Like
    0

Hoi elise,

Ik zit inmiddels in Oeganda en ga daar binnenkort beginnen op een project(vrijwilligerswerk). Vanaf januari tot april wil ik weer verder gaan reizen tot eind april. Laat maar even weten wat je plannen zijn, wie weet kunnen we een deel samen doen!?

Groetjes diana

STEL EEN VRAAG - ACTIEVE TOPICS