(origineel bericht op be-more.nl)

Here we to again!

Zoals de titel al zegt....daar gaan we weer. Nog 3 dagen werken en dan stap ik in het vliegtuig om terug te gaan naar Palm Tree. In Spijkenisse waren ze zo vriendelijk om ons dit jaar 3 weken meivakantie te geven, dus ik had even tijd!

Het is inmiddels 2 1/2 jaar geleden dat ik een aantal maanden bij Palm Tree doorbracht en ik ben heel erg benieuwd om te zien wat er allemaal veranderd is. En er is heel wat veranderd in de afgelopen paar jaar. De kinderen wonen inmiddels in een nieuw huis, de meesten zijn naar een andere school en 4 kinderen krijgen thuisonderwijs. Ook zijn ze de afgelopen paar maanden begonnen met een daycare voor de kinderen van moeders uit het naastgelegen township.

Er is genoeg te zien en te doen, dus ik ben erg nieuwsgierig.

Ik ben ook erg blij met alle donaties die ik inmiddels weer heb mogen ontvangen. De teller staat inmiddels op 925,- en dat gaat zeker weer goed terecht komen.
Mocht je nog willen doneren dan kan dat natuurlijk via onderstaand adres. Vul dan mijn naam in bij vrijwilliger, dan komt het geld op de goede plek terecht!

http://www.be-more.nl/vrijwilligerswerk/alle-projecten/direct-doneren

Via deze weblog zal ik jullie op de hoogte houden van de besteding van het geld.

Tot het volgende bericht vanuit Durban.

(origineel bericht op be-more.nl)