Vragen over reizen, vakantie of emigreren? Plaats hier je bericht.

Ik stel me even voor

Bedankt
    0
    Is bedankt: 0

Ik stel me even voor

Hallo, ik ben Panarea. Vanaf deze zomer gaan mijn vriend en ik op reis in onze nieuwe camper. Ik ben geÔnteresseerd in camper/reiservaringen in Europa. Als je goede tips hebt voor leuke bestemmingen, prettige landen of omgevingen om te reizen of tips die met reizen met de camper te maken hebben, dan hoor ik dat graag!

Forumbeheerder BelgiŽ
    Forumbeheerder Stamtafel
    Thailand Team
    Beheerder Even Voorstellen Forum

Bedankt
    89
    Is bedankt: 576

Re: Ik stel me even voor

Hoi Panarea,welkom op wereldwijzer!
    Het beste land is Duitsland met overal voorzieningen voor campers. Over het algemeen als je een plekje vindt voor de nacht is het nergens(NL, BE, IT, FR) een probleem, wel als je langer wilt blijven dan heb je te maken met landelijke regels....duf maar waar! www.camperleven.nl heeft goede tips, anders gebruik gewoon je gezonde verstand en vraag gewoon aan lokale boeren of je op hun terrein een nacht kan staan. Mensen zijn aardiger dan je denkt wanneer je het netjes vraagt.
    In iedergeval kan je in het reiscafe van de landenfora's hier op wereldwijzer eventueel je vragen posten alsook de ervaringen lezen van anderen.
    Geniet van het reizen en vergeet niet de wereld is er om ontdekt te worden, elke keer opnieuw.
    Om dit welkomsberichtje af te sluiten nog een leuke foto van een camper op weg naar de bergen ergens in Europa!

Nieuwe peiling in het Thailandforum :Welke souvenirs breng je gewoonlijk mee uit Thailand? hier kan je reageren !