STEL EEN VRAAG

ACTIEVE TOPICS

AANMELDEN

Djerba

Like
    0
    Is bedankt: 0

Djerba

Ik ben een vrouw van 61 jaar en woon 8 maanden per jaar op Djerba. Misschien kan ik iets betekenen voor iemand die daar op vakantie gaat. Ook houd ik van reizen en zou dat graag met een reismaatje samen doen.

Like
    0

Re: Djerba

In het najaar van 2011 had ik voor enige maanden een reis naar Djerba geboekt maar moest wegens omstandigheden deze reis annuleren.
    Mijn plan is om dit jaar deze reis alsnog te gaan maken. Welke maanden verblijft u op Djerba ? Ik ben in de veronderstelling dat het weer tot aan december lekker is maar daarna toch ook te fris is om te overwinteren.
    Voorgaande jaren heb ik alleen ervaring met Bali, maar wil de komende jaren eens anderen bestemmingen proberen. Graag wat tips.
    Ik ben een vrouw van 70 jong.

Het zou leuk zijn iets van u te horen,
    Adreana

Like
    0

Re: Djerba

Citaat Origineel gepost door reislustige1942 Bekijk Post
    In het najaar van 2011 had ik voor enige maanden een reis naar Djerba geboekt maar moest wegens omstandigheden deze reis annuleren.
    Mijn plan is om dit jaar deze reis alsnog te gaan maken. Welke maanden verblijft u op Djerba ? Ik ben in de veronderstelling dat het weer tot aan december lekker is maar daarna toch ook te fris is om te overwinteren.
    Voorgaande jaren heb ik alleen ervaring met Bali, maar wil de komende jaren eens anderen bestemmingen proberen. Graag wat tips.
    Ik ben een vrouw van 70 jong.

Het zou leuk zijn iets van u te horen,
    Adreana
    Hallo Adreana,

Zelf ben ik nooit op Bali geweest, maar het moet er erg mooi zijn en ik denk dat wat dat betreft Djerba er minder goed afkomt. Wel is het er heerlijk rustig en de mensen erg vriendelijk. Als je alleen gaat hebben de jonge mannen daar nog wel eens het idee dat je voor hen komt. Dat is niet verwonderlijk omdat veel vrouwen dat ook doen. Als je duidelijk maakt dat het niet de bedoeling is word je meestal wel met rust gelaten.
    Een excursie vanaf Djerba naar Doux (de poort van de woestijn) is zeker de moeite waard. Als je een auto voor een aantal dagen huurt is het ook mooi om wat meer van het vaste land te gaan bekijken.
    Tot december is het inderdaad meestal nog heel mooi weer, daarna een stuk minder.
    Ik zal er waarschijnlijk vanaf ongeveer 10 juli weer voor 3 maanden naar toe gaan. Als je naar Djerba komt kan ik je mijn Tunesiche telefoonnummer geven zodat je me kunt bellen. We zouden ook samen wat kunnen ondernemen.

Groetjes Ans
    ans.glas@yahoo.com

STEL EEN VRAAG - ACTIEVE TOPICS