Vragen over reizen, vakantie of emigreren? Plaats hier je bericht.

Tips wagen overland Belgie-Zuid Afrika

Bedankt
    1
    Is bedankt: 0

Tips wagen overland Belgie-Zuid Afrika

Hallo,

Ik en mijn vriend hopen eind dit jaar te vertrekken vanuit Belgie naar Zuid-Afrika.
    We willen graag langs Oost- Afrika reizen.
    Onderweg plannen we om vrijwilligerswerk te doen en te genieten van het land en de cultuur. Op plaatsen waar het mogelijk is willen we werken om af en toe een beetje geld bijeen te sparen (Vnl in Zuid-Afrika).

Voor deze reis hebben we uiteraard een goede auto nodig!
    Hiervoor zijn we naar zoveel mogelijk raad en tips opzoek!
    We hebben al veel gelezen en gemerkt dat mensen deze reis met allerhande auto's hebben afgelegd...

Maar wat is jullie mening, welk merk, hoeveel liter, motor, fuel, met daktent of zonder? inrichting, wat is hier noodzakelijk,....? Rekeninghoudend dat we ook tussen de mensen zelf gaan leven op plekken waar we vrijwilligerswerk gaan doen. We lazen ook hier en daar dat een auto met een stuur aan de linkerkant van de wagen niet meer binnen mag....?

Of is er iemand met een passende wagen in aanbieding?

Alvast heel erg veel dank!

Groetjes,
    Camerilla

Bedankt
    0

Re: Tips wagen overland Belgie-Zuid Afrika

hoi, is jullie reis doorgegaan? mochten jullie onderweg zijn en de auto nog moeten verkopen, dan hoor ik het graag. wij willen volgend jaar namelijk terugrijden vanuit zuid afrika. groet, pieter

Bedankt
    1

Re: Tips wagen overland Belgie-Zuid Afrika

Hee Pieter,

We zijn inderdaad nog onderweg, momenteel in Uganda.
    Hou zeker contact met ons, we willen de auto waarschijnlijk niet verkopen, maar we willen hem misschien laten terug rijden door iemand anders.

Groetjes,
    Eef en Dries

http:/www.waarisworteltje.be (we staan een beetje achter, maar je kan ons volgen op facebook voor recente updates http://www.facebook.com/waarisworteltje)