Bekijk resultaten peiling: Wat is jouw favoriete Stedentrip Bestemming?
- Stemmers
- 235. Om te stemmen moet je een forumaccount hebben (gratis).
-
Bangkok
-
Berlijn
-
Istanbul
-
Rome
-
New York
-
Parijs
-
Finaleronde: Favoriete Stedentrip Bestemming
Finaleronde: Favoriete Stedentrip Bestemming
Wereldwijzer Reis Awards 2012
Welke Stedentrip Bestemming moet worden uitgeroepen tot Favoriete Stedentrip Bestemming van 2012? Van 3 t/m 27 april kun je stemmen op de meest genomineerden per categorie.
Kies 1 van bovenstaande opties om je stem te geven. Eventueel kun je daarna je stem hieronder toelichten.
Voor een overzicht van alle categorieën ga je naar http://www.wereldwijzer.nl/forum/wer...er-reis-awards. Meer informatie over de Wereldwijzer Reis Awards 2012 vind je in de Infotopic.
-
-
Re: Finaleronde: Favoriete Stedentrip Bestemming
Bangkok natuurlijk!! Geweldig bruisende stad met mooie bezienswaardigheden en een super straatleven met heerlijk eten. maar vooral omdat het de geboortestad is van onze twee kinderen is het de mooiste stad!!
-
HeitjeO wordt bedankt door:
-
In zowel Parijs als Berlijn kan ik eindeloos ronddwalen en ik ben in beide bestemmingen meerdere malen geweest. Ik heb uiteindelijk voor Parijs gekozen omdat ik de architectuur en sfeer toch nog net even wat leuker vind.
-
-
-
-
Mijn stem gaat naar Parijs. Bangkok vind ik persoonlijk geen citytrip, hoewel het natuurlijk een schitterende stad is.
-
-
Topic gesloten dus een terechte winnaar : BANGKOK 
Eindelijk onze eigen webwinkel....... www.arunsiam.nl
don't argue with idiots. they'll drag you down to their level and beat you with experience
-
|
.
|

|