Vragen over reizen, vakantie of emigreren? Plaats hier je bericht.

BROCHURE DJOSER
   GRATIS REISMAGAZINE
   GRATIS KAMPEERMAGAZINE
   MAGAZINE WERK BUITENLAND
   OVERZICHT LAST-MINUTES

zelfstandig reizen

Bedankt
    1
    Is bedankt: 0

zelfstandig reizen

weet iemand of het te doen is om losse tickets naar Panama city te nemen en dan vervolgens een auto op het vliegveld huren? en ook op de bonnefooi een slaapplaatsen te zoeken?

Bedankt
    0
    Is bedankt: 11

Re: zelfstandig reizen

Lijkt me geen enkel probleem. Ik had een los ticket en heb er twee maanden rondgereisd en ter plekke hostels of hotelletjes gezocht, maar dan met het openbaar vervoer. Makkelijk te bereizen ťn veel te zien. Je moet wel een ticket of bewijs hebben dat je weer weg gaat om het land binnen te komen geloof ik.
    ...explore...dream...discover...
    susanisweg.nl

3. zizwa wordt bedankt door:

mamacarina
    Guest

Op de bonnefooi is geen probleem. . . als het maar niet rond de carnaval is.

Bedankt
    1

Citaat Origineel gepost door mamacarina Bekijk Post
    Op de bonnefooi is geen probleem. . . als het maar niet rond de carnaval is.
    Bedankt voor je reactie!. wij zijn in het verleden altijd individueel georganiseerd gegaan. maar op de 1 of andere manier heb ik altijd een beetje de angst dat ik ergens de "boot" mis als ik helemaal zelfstandig reis..zal wel van te voren een beetje een eroute uit moeten zetten denk ik..

grzz

Bedankt
    1

Citaat Origineel gepost door zizwa Bekijk Post
    Lijkt me geen enkel probleem. Ik had een los ticket en heb er twee maanden rondgereisd en ter plekke hostels of hotelletjes gezocht, maar dan met het openbaar vervoer. Makkelijk te bereizen ťn veel te zien. Je moet wel een ticket of bewijs hebben dat je weer weg gaat om het land binnen te komen geloof ik.
    we nemen dan zoiezo een retourticket. goed om te weten dat je zo terecht kan..wij zijnwel twee vrouwen van 50 en 75 die zelf regelmatig met de auto reizen.
    hebben dit regelmatig gedaan. Laatste reis was Australie en Costa Rica. In Costa Rica heb ik gezien dat het gemakkelijk is om op de bonnefooi te reizen..maar met Panama verder niet bekend!.
    :dag
    grzz.

Bedankt
    0
    Is bedankt: 11

Even wat brochures van reisorganisaties verzamelen en kijken wat hun route is, ter inspiratie. Zie hier voor mijn hoogtepunten in panama. Goede reis alvast!
    ...explore...dream...discover...
    susanisweg.nl

Forumbeheerder AlbaniŽ

Bedankt
    6
    Is bedankt: 8

Ik ben zelf 2 maal in Panama geweest en het is geen probleem om op de bonnefooi te gaan. Ook het vervoer is geen enkel probleem, of auto huren of met de bus etc.

Hebben jullie al een route in jullie gedachten? Zo ja, zouden jullie die met ons kunnen delen zodat er misschien mensen tips of opmerkingen kunnen geven?

Bedankt
    1

Citaat Origineel gepost door heyer87 Bekijk Post
    Ik ben zelf 2 maal in Panama geweest en het is geen probleem om op de bonnefooi te gaan. Ook het vervoer is geen enkel probleem, of auto huren of met de bus etc.

Hebben jullie al een route in jullie gedachten? Zo ja, zouden jullie die met ons kunnen delen zodat er misschien mensen tips of opmerkingen kunnen geven?
    we hebben al wat op sites gekeken ennatuurlijk ook de routes die beschreven staan in de brochures. Het lijkt ons gewoon leuker om dat zelfstandig te doen.
    we willen pas gaan in januari dus nog vroeg genoeg om rond te kijken..in ieder geval willen we wel Bocas del Toro en San Blas meenemen..of misschien weet iemand wel andere minder bekende eilandengroepen die goed te doen zijn..?
    als we wat meer weten dan laten we ons wel horen..

Forumbeheerder AlbaniŽ

Bedankt
    6
    Is bedankt: 8

San Blas is 100% de moeite waard! Ik was daar voor 4 nachten en heb echt een supertijd gehad! Vanaf ons eiland hebben we dagtochtjes gemaakt naar andere verlaten eilandjes en er was ook een mogelijkheid om te snorkelen bij een wrak.

Bedankt
    1

met de boot van Bocas naar Cahuita

[QUOTE=GIELEMAN;855649]
    kan iemand mij vertellen of je vanuit Bocas del Toro met de boot naar Cahuita Costa Rica kan varen?