Vragen over reizen, vakantie of emigreren? Plaats hier je bericht.

BROCHURE DJOSER
   GRATIS REISMAGAZINE
   GRATIS KAMPEERMAGAZINE
   MAGAZINE WERK BUITENLAND
   OVERZICHT LAST-MINUTES

Voorstellen en meteen een vraag

Bedankt
    2
    Is bedankt: 0

Voorstellen en meteen een vraag

Hoi,

Mijn naam is Ronald en ben net nieuw hier.

Ik ben niet zo reislustig dat ik reeds de gehele wereld al heb bezocht. Toch boeit het reizen mij wel. Helaas is dat nu nog niet mogelijk omdat ik te maken heb met mijn gezin.

En dat laatste is voor mij erg belangrijk zeker wanneer het gaat om een vakantie binnen Europa met 2 volwassen en een kindje van 18 maanden.

Hoewel ik al een tijdje rondneus op het net heb ik nog geen leuke, geschikte locatie gevonden. Vandaar mijn oproep om tips.

Wat wij zoeken is een vakantiewoning dat al dan niet voorzien is van een zwembad, een bad en het liefst omheind voor onze hondjes.
    Wij willen maximaal 6 uur reizen en denken dus aan Noord Frankrijk, net onder Luxemburg, Duitsland, Belgie of Denemarken

Wij hebben nu nog geen last van de schoolvakanties en hebben op 7 september vakantie.

WIe kan ons helpen aan adressen, tips e.d.

Bedankt
    22
    Is bedankt: 196

Re: Voorstellen en meteen een vraag

Hallo Ronald, welkom op Wereldwijzer!

Met een kindje erbij wordt het reizen wel anders, denk ik. Je zou eens op het Europa Forum kunnen kijken. Daar kun je je vraag stellen en ervaringen lezen van anderen. Veel plezier met de voorbereidingen en met jullie vakantie.

Groetjes, Leontien

3. Leontien wordt bedankt door: