Bekijk resultaten peiling: Hoe vermaak jij je tijdens een lange vlucht?
- Stemmers
- 48. Om te stemmen moet je een forumaccount hebben (gratis).
-
Ik lees een boek/ krant :
-
Ik pijnig mijn hersenen met één of andere kruiswoordraadsel :
-
Muziek beluisteren :
-
Film bekijken :
-
Babbelen met je reispartner :
-
Slapen :
-
Andere (licht hieronder toe )
-
Hoe vermaak jij je tijdens een lange vlucht?
Wie graag verre reizen maakt, gruwelt vaak al bij de gedachte aan die lange vliegreis naar zijn bestemming.
Hoe vermaak jij je tijdens een lange vlucht,bekijk je een film of pijnig je hersenen met één of andere kruiswoordraadsel?
Hierboven kan je stemmen in de peiling,hieronder kan je eventueel een woordje uitleg geven.
Laatst aangepast door georgessiam : 03-05-12 om 00:12

Nieuwe peiling in het Thailandforum : Wat vinden jullie van de Russische toeristen die de stranden en vele hotels bevolken? hier kan je reageren !
-
-
Re: Hoe vermaak jij je tijdens een lange vlucht?
Georges, zou je je posts ajb niet vet willen drukken? Je handtekening én je post zwart leest niet lekker.
Om antwoord op je vraag te geven: ik probeer meestal te slapen. Ipod in zodat ik zo min mogelijk van de omgeving hoor, oogjes dicht, en soms lukt het. Lukt het niet, dan luister ik gewoon muziek.
-
-
Indien mogelijk bekijk ik de binnenkant van m'n ogen. Wil dat niet lukken, dan sudoku's of spelletjes op het enterteinmentsysteem of m'n tablet.
-
-
Nou zelf beluister ik wat muziek op mijn Ipod,en met één oog kijk ik op het scherm om tezien waar het vliegtuig zich momenteel bevind.
(hierboven nog een foto van Sander)he he he !
Laatst aangepast door georgessiam : 03-05-12 om 00:29

Nieuwe peiling in het Thailandforum : Wat vinden jullie van de Russische toeristen die de stranden en vele hotels bevolken? hier kan je reageren !
-
-
Ik verveel me altijd enorm! Kan nooit slapen, lees meestal wat op mijn ereader, speel wat op mijn ipad, kijk een filmpje, luister wat muziek of maak een puzzeltje..
What doesn't kill you, makes you stronger....
-
-
Ik vermaak me absoluut niet tijdens een lange vlucht en vind het zelfs vervelend om lange vluchten te maken. Maar ja, je moet er toch wat voor over hebben om wat v/d wereld te zien. Slapen lukt me niet, ook al kan ik 90 graden plat..... Ik lees wat en wacht totdat eindelijk de landing wordt ingezet.....het leukste van de vlucht ! Ik ben jaloers op mensen die een hele vlucht lang lekker liggen te slapen.....
TIP: Stap op de fiets in Bangkok en wijk van de gebaande paden af ! Boek een van de fietstochten door deze metropool ! Kijk op de website van Recreational Bangkok Biking en 'like' onze Facebook pagina !
Voor meer Thailand reisinformatie kijk je op ReisdoorThailand !
-
-
Op lange vluchten kan je meestal wel een drankje krijgen (alcoholisch welteverstaan), ik neem er dan een paar en daarna slaap ik altijd enkele uren als een roosje zodat ik altijd uitgerust aankom op de plaats van bestemming.
En de rest van de uren lees ik de krant of luister ik naar muziek.
En soms ontmoet ik leuke mensen in het vliegtuig en klets ik wat met ze.
-
-
Ik lees een boek. Of een reisgids. Of de noodprocedures van het vliegtuig...
Om een lange vlucht aan te kunnen heb ik een trukje. Ik maak de dag voor het vertrek zo lang mogelijk, ik probeer dus 24 of meer uren wakker te blijven, zodat ik op t vliegtuig toch enkele uren slaap. Voor de rest van de tijd lees ik, of kijk ik wat rond.
Als ik dan toch niet in slaap geraak heb ik nog altijd een redmiddel, dan lees ik "De Muur" van Jos Vandeloo. Na 2 bladzijden gegarandeerd een quasi comateuze slaap.
Les européens ils ont leurs montres, les africains ils ont le temps...
-
-
Sinds enkele jaren kan ik heerlijk slapen in het vliegtuig en daar ben ik heel blij mee haha.
Normaal neem ik eerst een lekkere borrel kijk een filmpje en daarna heerlijk oogjes dicht en voor ik het weet....BKK airport ;-)
Eindelijk onze eigen webwinkel....... www.arunsiam.nl
don't argue with idiots. they'll drag you down to their level and beat you with experience
-
-
Haha, klinkt een beetje alcoholistisch maar een paar sterke borrels is inderdaad de sleutel naar een paar uur goed slapen!
-
-
Een beetje slapen, borreltje pakken, film en naar buiten kijken, de stewardessen bekijken
-
-
-
-
Proberen wat te slapen, beetje gamen of filmpje kijken op het onboard entertainment systeem.
Programma 2013; Taiwan / Nieuw Zeeland / Thailand.... 
-
-
Ook ik ga graag slapen, maar hiervoor neem ik een slaappil, die is gewoon te koop bij de Thaise apotheker, kleine paarse pilletjes en die leggen mij ca 8 uur helemaal om. Sterker nog, als ik een tussenstop heb, neem ik een halve. Dit is voor mij dé oplossing om de vlucht slapend door te brengen. Ook de dagen na de vlucht neem ik deze pilletjes nog enkele dagen zodat ik snel in mijn ritme ben. De pilletjes hebben ongeveer 1 uur nodig voordat ze werken.
Met vriendelijke groet. Klaas.
-
-
 Origineel gepost door KlaaSajt
Ook ik ga graag slapen, maar hiervoor neem ik een slaappil, die is gewoon te koop bij de Thaise apotheker, kleine paarse pilletjes en die leggen mij ca 8 uur helemaal om. Sterker nog, als ik een tussenstop heb, neem ik een halve. Dit is voor mij dé oplossing om de vlucht slapend door te brengen. Ook de dagen na de vlucht neem ik deze pilletjes nog enkele dagen zodat ik snel in mijn ritme ben. De pilletjes hebben ongeveer 1 uur nodig voordat ze werken.
Met vriendelijke groet. Klaas.
Vind het niet fijn als mijn medereizigers naar (te) veel alcohol ruiken bah
Hoe heten die paarse pilletjes, misschien zijn ze ook op Bali te koop ?
Bij voorbaat dank dank
Paulana
Om Swastiastu
Memories don't leave like people do 
-
-
 Origineel gepost door georgessiam
Wie graag verre reizen maakt, gruwelt vaak al bij de gedachte aan die lange vliegreis naar zijn bestemming.
Hoe vermaak jij je tijdens een lange vlucht,bekijk je een film of pijnig je hersenen met één of andere kruiswoordraadsel?
Hierboven kan je stemmen in de peiling,hieronder kan je eventueel een woordje uitleg geven.

Hey Georgio ben jij die schone slaper ? Ik ben veel knapper Paulientje! he he he !!
Laatst aangepast door georgessiam : 16-05-12 om 22:24
Om Swastiastu
-
-
Het zal voor mij een mix zijn van slapen (proberen althans) en eventueel babbelen met iemand naast je als het klikt en wederzijds is.
-
-
Nou slapen in het vliegtuig kan ik gewoon niet,voor het minste word ik wakker(slaap heel licht)
Daarom beluister ik naar muziek op mijn Ipod,gewoonlijk zitten daar veel oldies tussen alsook rock music.
Ook vul ik regelmatig wat kruiswoordraadsels in(doorlopers) om de tijd te verdrijven.

-
-
Probeer te slapen als dat niet lukt dan films kijken op tablet en buitenspelen
zal de thaise logica nooit begrijpen.
waarom laten sommige toeristen hun hersens thuis
-
-
Ik zorg ervoor dat ik op de helft van mijn vlucht een lange stop heb of ik neem een stopover dus ik heb nooit een lange vlucht naar Azie.
-
-
Koop meestal wat wegwerp leesvoer en probeer (wat meestal lukt) te slapen.
Kom zo eigenlijk altijd fit op de plaats van bestemming aan.
Daar gelijk het dagritme oppakken en bijna geen last van jetlag.
-
-
Laatst aangepast door georgessiam : 23-05-12 om 16:31
Om Swastiastu
-
-
Hoi Paulana, het heeft even geduurt maar ik kon de pilletjes niet vinden, vandaar.
Maar het gaat om Allam 1,0 mg. Als je even hierop googled vind je meer informatie.
Weltrusten voor de volgende reis. Hou er wel rekening mee dat als je na je vlucht moet autorijden dat je behoorlijk suf kunt zijn.
-
-
Een mix van alles: lezen, film kijken (maar na 3 films ben ik ook wel klaar daarmee), proberen te slapen (als dat past bij de tijdzone waar ik aankom). Ik kan best slapen op lawaaiïge of gekke plekken, vooral met oordoppen in en zo'n maskertje over mijn ogen, maar in zo'n krappe stoel word ik toch wel vaak wakker, krijg kramp in mijn benen van de benarde houding... Ik kan daarna altijd zo genieten van de eerste nacht in een echt bed, waar ik mijn benen kwijt kan!
Ik zat ook een keer in het vliegtuig naast een man die me de hele tijd wakker stootte als hij een bladzijde omsloeg. (Ken je dat, van die mensen die meteen, zonder enige blik van afstemming, de hele gezamenlijke armsteun in beslag nemen.) En een andere keer naast een vies oud kereltje met zware alcohol-adem, dat eerst avances had gemaakt, en toen ging liggen snurken en rochelen. In mijn richting. Met maar 20cm ertussen dus. Dan lukt het mij ook niet zo goed om te slapen. :(
Soms is het voor mij beter om dan maar even wat te staan ergens bij de toiletten of waar het kan, en spieren te stretchen.
Misschien moet ik ook eens een slaappil proberen...
| Mijn reizen en foto's | Gratis reistips: voorbereiding, veiligheid, handige links | Interview
Indonesië - Laos - Thailand - Malawi - Zambia - Tanzania - Kenia - Australië - Chili - Bolivia - Peru - Colombia - Brazilië - Nicaragua - en nog van alles in Europa
-
|
.
|

|