-
-
-
Re: Indonesië Augustus
Hoi Marijke,
ik ben van plan om in agustus-septerber Indonesie te bezoeken. Ik kom ook uit Groningen en ben net afgestudeerd. Ik wil graag nog een stukje van de wereld zien voordat ik aan het werk ga en vind het inderdaad ook gezellig om samen iets te ondernemen. Staan je data al vast? En wat is de route die je wil gaan volgen? Alle drie de landen in drie weken?
Hoor graag van je, groet Hilde
-
-
-
-
Indonesie is een prachtig land, maar tijdens de Ramadan ( dit jaar in augustus ) is het overal overvol op Bali , de overige eilanden laat te raden eethuisjes ed zijn dicht. Alcohol wordt daar sowieso alleen zwart verkocht en de moskeeen maken een herrie vanaf 3.30am.
Bali is te doen hier zijn de mensen overwegend Hindu.
Vooral het oosten en noorden van dit eiland.
Om Swastiastu
Memories don't leave like people do 
-
-
Hey!
Mijn vakantie is helaas helemaal veranderd dit jaar, het is voor mij nu een weekje Ibiza geworden Haha ook leuk. Hoop dat ik volgend jaar weer naar Azië kan. Ik wens jullie in ieder geval veel plezier!
groetjes Marijke
-
-
 Origineel gepost door paulana
Indonesie is een prachtig land, maar tijdens de Ramadan ( dit jaar in augustus ) is het overal overvol op Bali , de overige eilanden laat te raden eethuisjes ed zijn dicht. Alcohol wordt daar sowieso alleen zwart verkocht en de moskeeen maken een herrie vanaf 3.30am.
Bali is te doen hier zijn de mensen overwegend Hindu.
Vooral het oosten en noorden van dit eiland.
omdat die 1ne kronkel wellicht gaat opvallen bij de douane controlle,
hersenen cq harsens het woord wordt niet zomaar gebruikt toch
zal de thaise logica nooit begrijpen.
waarom laten sommige toeristen hun hersens thuis
-
|
.
|

|