Onderwerp: Rolstoelvriendelijk hotel turkije

inge77
    Guest

Question Rolstoelvriendelijk hotel turkije

Hoi allemaal,

mijn vriend zit in een rolstoel, en we zijn al 5 jaar achter elkaar naar de titanic in lara (antalya) geweest. Dit is een super hotel voor rolstoelers (op de bowling en internet etage na dan, en de steile brug die je bij het zwembad soms over moet.). Elke jaar wordt je ook beloond met extra'tjes omdat je weer komt. We voelen ons daar helemaal thuis. Alleen nu vragen we ons af af we dit veilige je weet wat je hebt weer willen, of een keer wat anders. We zoeken sowieso iets net zo dicht bij het vliegveld eigenlijk, en willen graag ervaringen van andere rolstoelers horen van hotels in lara/antalya. We willen weer begin september gaan.

alvast bedankt.
    groetjes
    inge

Bedankt
    160
    Is bedankt: 69

Re: Rolstoelvriendelijk hotel turkije

Ik ben zelf in het Limak Lara geweest en voor zover ik me kan herinneren was dat zeker ook rolstoelvriendelijk!
    What doesn't kill you, makes you stronger....

Bedankt
    1
    Is bedankt: 1

Hallo Inge,
    Waarom probeer je niet eens een ander land. Zoals Hongarije of Frankrijk. Of misschien durf je zelfs naar Thailand te reizen. Rolstoelgeschikte accommodaties zijn hier beschikbaar. Zie voor meer info http://www.gehandicapten.com
    Zelf reis ik al jaren elke winter naar Hua Hin, Thailand. Ik zit zelf in een elektrische rolstoel door een spierziekte. Rolstoelgeschikt vervoer van de luchthaven in Bangkok is er ook. En veel hulpmiddelen om het verblijf gemakkelijker te maken.
    Groetjes, Jan

inge77
    Guest

dank voor je reactie jan. we zijn inmiddels naar turkije op vakantie geweest. het gaat bij hem ook om niet te ver vliegen, maar inderdaad een optie dichterbij kan een keer misschienn, ik zal de site bekijken, bedankt voor de tip.

groetjes
    inge

.

WERELDWIJZER AGENDA
MEI 2013
Peiling: Waar kan een Wereldwijzer evenement het beste plaatsvinden?
Wereldwijzer Reis Awards 2013: Nominatie Rondes
Scandinavië Reisquiz
JUNI 2013
Wereldwijzer Reis Awards 2013: Finale Stemrondes

WERELDWIJZER VOORDEEL
10% korting op je reisverzekering
10% korting op buitenlandse SIM kaarten