-
Reismaatje Azië gezocht 26-38 jaar
Helaas alleen kijkers maar geen reactie(s) dus nogmaals mijn oproep, ben namelijk "nog op zoek" :
hallo, ik ben Juliette, 38 jr en kom uit Den Haag, waar ik werk als doktersassistente.
Ik heb 8 t/m 30 sept vakantie, maar helaas nog "inspiratieloos" qua bestemming. Ik reis bij voorkeur met rugzak en Lonely Planet, dus zelf alles regelen, alleen het vliegticket op zak, ik ben al in Indonesie, Vietnam, Sri Lanka, Thailand, Maleisie, Singapore geweest, volgend jaar staat Laos/Cambodja op mijn lijstje.
Heeft iemand een idee, suggestie of zin om met mij mee te gaan. Wellicht tot horens!
P.S. mijn voorkeur gaat uit naar een vrouw tussen 26-38 jr (en no worries ik ben hetero hoor...... )
P.S Voor diegene een profiel foto willen zien, je kunt via FB zoeken naar juliette weijmans
-
-
Re: Reismaatje Azië gezocht 26-38 jaar
Hoi Juliette,
Ik las net je berichtje. De maand september ben ik vrij en ik ben net bezig om me te verdiepen in een reis voor die maand. Het lijkt me bij nader inzien gezelliger om met iemand te reizen. Ik heb nog geen bestemming uitgezocht. Mijn voorkeur gaat uit naar Azië maar andere leuke tips/ iedeën zijn altijd welkom.
Ben je nog opzoek naar een reisgenote dan lijkt het me leuk om kennis te maken.
Ik ben 31 jaar en woon in Haarlem.
Groetjes Renate
-
-
bedankt voor je reactie, helaas heb ik gistermiddag net wat geboekt, aangezien er geen reactie's kwamen etc.
jammer, had wel gezellig geweest. volgend jaar wellicht? dan wqil ik naar laos/cambodja, maar dan niet in her regenseizoen, de filipijnen staan ook nog op mijn lijstje.
als je wilt kan je me vinden op facebook, leuk om toekomstige ideeen uit te wisselen? en ik kan je wellicht tips geven voor je huidige reis?
veel reisplezier, grt juliette weijmans
-
-
Hoi,
Lekker waar ga je naartoe?
Ik heb je een vriendschapverzoek gestuurd op facebook, dan kunnen we reisideeën uitwisselen!!
Hele fijne reis alvast!
Groetjes Renate
-
-
Hihi,
Helaas al geboekt zie ik en die periode lukt me niet. Ik (38 jr)heb ook al veel gereisd maar nog nooit alleen. Nu ben ik dat ook van plan. Ik zag dat je ook naar Sri Lanka bent geweest. Is dat lang geleden? En hoe vond je het? Ik zit te twijfelen nml Laos/Cambodja en eindigen op een van de eilanden. Of richting Indonesie ( Sumatra/Lombok/Gili). Ik hoop nog op een reactie van je. Thanks en veel plezier!!
Groetjes Sandra
-
|
.
|

|