Onderwerp: werk in de sneeuw

Bedankt
    0
    Is bedankt: 0

werk in de sneeuw

beste allemaal!

Ik heb de aankomende maanden vrij en zou mega graag aankomende maanden in de sneeuw willen doorbrengen. Ik zoek daarom een baantje dichtbij/in een skigebied, bijvoorbeeld in de horeca, waar je veel kan werken maar ook vrije tijd hebt om een keer een mooie afdaling te maken. En als het kan gratis onderdak en gezellige collega's. Ik ben een harde en enthousiaste werker,
    en hoor graag als jullie iets voor mij weten!

Bedankt
    0

Wink Re: werk in de sneeuw

Wij zoeken iemand voor onze kinderopvang en skilessen (inclusief kost en inwoning) dus mocht je nog op zoek zijn...! Hotel Lengauer Hof is gelegen in Hinterglemm. contact@lengauerhof.at

Bedankt
    0

Re: werk in de sneeuw

Citaat Origineel gepost door Alin6 Bekijk Post
    beste allemaal!

Ik heb de aankomende maanden vrij en zou mega graag aankomende maanden in de sneeuw willen doorbrengen. Ik zoek daarom een baantje dichtbij/in een skigebied, bijvoorbeeld in de horeca, waar je veel kan werken maar ook vrije tijd hebt om een keer een mooie afdaling te maken. En als het kan gratis onderdak en gezellige collega's. Ik ben een harde en enthousiaste werker,
    en hoor graag als jullie iets voor mij weten!
    Hoi!

Ik heb vorig jaar in een skigebied gewerkt en zou deze winter ook weer graag in de sneeuw aan de slag gaan.
    Heb jij al wat gevonden?

.

WERELDWIJZER AGENDA
MEI 2013
Peiling: Waar kan een Wereldwijzer evenement het beste plaatsvinden?
Wereldwijzer Reis Awards 2013: Nominatie Rondes
Scandinavië Reisquiz
JUNI 2013
Wereldwijzer Reis Awards 2013: Finale Stemrondes

WERELDWIJZER VOORDEEL
10% korting op je reisverzekering
10% korting op buitenlandse SIM kaarten