-
-
-
Re: Turkse Liefdeskleptopic deel 89!!!
Yavrum ja dat kan, en je mag 90 dagen in Turkije zijn op dat visum.. Dus je kan ook gewoon naar Bodrum gaan!
What doesn't kill you, makes you stronger....
-
-
@Mexx: Ahja, bedoelde eigenlijk ook 90, 3 maand dus ongeveer. Dank je!
-
-
-
-
-
-
Dames gefeliciteerd met een nieuw deel! Zet hem op om dit deel weer lekker snel te laten verlopen. Een deel waarin 2 van onze meiden voor langere tijd naar turkije vertrekken, de ene om te studeren..de andere om er te gaan werken! Ik wens Cindy en Milou nu alvast heel veel succes en plezier toe in ONS mooie land!!!
XXX
Je kunt je ogen sluiten voor wat je niet wilt zien... maar je kunt je hart niet sluiten voor wat je niet wilt voelen...
if i hadn't met you.. i would not like you...
if i hadn't like you... i would not love you...
if i wouldn't love you...i would not miss you...
but i did, i do and i will♥
-
MUTLU wordt bedankt door:
-
-
-
goede morgen dames!
Angela dit was de lijst van gister zodat jij vanmorgen niet zou hoeven te zoeken!!
Je kunt je ogen sluiten voor wat je niet wilt zien... maar je kunt je hart niet sluiten voor wat je niet wilt voelen...
-
-
gefeliciteerd dames met weer een nieuw deel.
03-12-2008 the first day of the rest of my life.
Life is what happening to you,while you make other plans
-
-
-
-
-
-
Goedemorgen!!
Aah mutlu zo lief dankjewel!!!
Sent from my HTC Desire HD A9191 using Wereldwijzer App
In every girls life there's a boy she will never forget, and a summer where it all began <3
-
-
Gefeliciteerd met het nieuwe deel meiden!
-
-
Alles goed meiden?
Met mij alles goed, met askim wat minder. Eerst zei de verzekeringsmaatschappij dat ze de helft van de herstellingskosten van zijn wagen gingen betalen en nu trekken ze zich ineens terug. :( Pfff, wil askim zo graag troosten en ondersteunen, maar voel me zo machteloos omdat ik niet bij hem ben. :(
Ik ga vandaag een brief schrijven voor mijn moeder om haar te vertellen dat ik naar Turkije ga verhuizen. Of ik hem ga afgeven weet ik nog niet, maar denk het wel. Ga hem morgenvroeg op tafel leggen als ik naar het werk vertrek. Gisteren heb ik eigenlijk mijn kans gemist om het haar te zeggen omdat het gesprek toch over de toekomst begon te gaan en mijn moeder vroeg of hij er over sprak om naar België te verhuizen. Heb haar wel gezegd dat hij dat niet direct ziet zitten en dat ik waarschijnlijk naar daar ga gaan, maar heb haar niet verteld dat het dit jaar al zal zijn.
In het vorige deel heb ik gelezen dat sommigen daar niet kunnen leven. Ik voel me daarentegen beter in Turkije dan in België. Ik zou bijna durven zeggen dat de 8 maanden dat ik daar gewoond en gewerkt heb vorig jaar, de beste 8 maand uit mijn leven zijn tot nu toe.
-
-
Gefeliciteerd met het nieuwe deel meiden!
Als ik met mijn koppie weer wat meer hier ben zien jullie me weer verschijnen. x
-
-
Proficiat met het nieuwe deel meiden!
Ik ben net thuis van Phantasialand, het was echt leuk en 's avonds supergezellig gemaakt!
Ik lees straks of morgen even bij, want ben echt kapot!
Sometimes you have to stop thinking so much and go where your heart takes you.
-
-
Oh, ben net een cocktail gaan drinken in het stad en iets gaan eten met een vriendin. Recht erover was een telecomwinkel. Heb nu een Ortel simkaart en heb die meteen opgeladen voor 20 euro en kreeg daarbij 180 gratis belminuten naar Turkije 
We zijn ook in de Paris XL geweest en heb eens goed met askim zijn parfum op een kaartje gespoten. Ben nu dus aan het snuiven :p haha
-
-
Yavrum: ooooh, oneerlijk, heb ook net herladen voor 20 euro :( haha
Sometimes you have to stop thinking so much and go where your heart takes you.
-
-
ja, heb ondertussen wel ontdekt dat het enkel geldig is om naar vaste nummers te bellen in Turkije. Dat zetten ze dan in kleine lettertjes onderaan. Maarja, 't is toch voordeliger dan mijn adere kaart. Ik weet dat askim op zijn vorig appartement een vast nummer had, maar denk niet dat hij een vaste lijn heeft waar hij nu woont.
-
-
Meiden! Waarom Ortel? Ik raad Delight Mobile aan! 10 euro voor 1000 belminuten naar Turkije zonder starttarief!!
In every girls life there's a boy she will never forget, and a summer where it all began <3
-
-
Heb ik nog niet van gehoord van Delight Mobile. Wel van Ay Yildiz en Lyca.
-
Yavrum1 wordt bedankt door:
-
Nou maar goed ook ben sinds vandaag woest op delight mobile haha. Ik kocht 10 euro met de gedachte weer 1000 minuten te hebben. Nou nee hoor het geld niet meer voor mobiele telefoons. Ik kan die 1000 minuten nu niet meer omdraaien naar gewoon beltegoed. Heb dus 10 euro in de prullenbak gegooid. Dankuwel lekker zonde van mn geld!
-
-
-
-
goede morgen dames,
wat een drukte hier op de vroege ochtend in een nieuw deel hahahahhaha
Alles goed met jullie?
Ik ga vandaag voor het eerst sinds juni weer een keer bbqen heb er zin in en hoop dat het droog blijft!!!
Dus ik spreek jullie vast vanavond nog wel een keer!
FIJNE DAG
-
|
.
|

|