Onderwerp: Nederlandse Translation Account Executive gezocht voor bedrijf in Central London

Bedankt
    0
    Is bedankt: 0

Nederlandse Translation Account Executive gezocht voor bedrijf in Central London

Hogarth Worldwide, een groot marketing en reclamevertaalbureau in London, is op zoek naar een Nederlandse Account Executive die deze herfst aan de slag kan:

We are looking for a Dutch speaking Transcreation Account Executive for a 3-4 months fixed term contract available to start in September. Roles are based in Covent Garden, Central London.
    Candidates should have a degree in Translation, Modern Languages or equivalent. And ideally, but not required, experience in medical/pharmaceutical translation and knowledge of Trados. No previous experience required but good organizational skills, eye for detail and quality focus.

If you're interested, please send your CV and cover letter to careers@hogarthww.com.

More information can be found on www.hogarthww.com.

Bedankt
    0

Re: Nederlandse Translation Account Executive gezocht voor bedrijf in Central London

Die baan lijkt echt iets voor mij, maar helaas woon ik in Leeds en zit ik nog tot Januari 'vast' bij mijn huidige baan. Weet jij misschien of zulk soort posities bij Hogarth vaker vrij zijn?

Bedankt
    0

Re: Nederlandse Translation Account Executive gezocht voor bedrijf in Central London

Hoi Ilse,

Dank je voor je reactie. Hogarth is vaak op zoek naar mensen voor dergelijke functies (transcreation account manager etc., zie de ook careers-sectie op de website) en vooral mensen met Nederlands als moedertaal en de juiste kwalificaties blijken vaak wat moeilijker te vinden. Dus het is het zeker waard om eventueel een open sollicitatie te sturen wanneer je beschikbaar bent, of op een van de open vacatures te reageren.

Succes!

Groetjes,
    Charlotte

.

WERELDWIJZER AGENDA
MEI 2013
Peiling: Waar kan een Wereldwijzer evenement het beste plaatsvinden?
Wereldwijzer Reis Awards 2013: Nominatie Rondes
Scandinavië Reisquiz
JUNI 2013
Wereldwijzer Reis Awards 2013: Finale Stemrondes

WERELDWIJZER VOORDEEL
10% korting op je reisverzekering
10% korting op buitenlandse SIM kaarten