Een reis door de dierenparken van Tanzania. Wat een geweldige ervaring. Afrika heeft mijn hart gestolen. De mensen waren heel vriendelijk en erg gastvrij. Onze reis werd georganiseerd door "Flash Safaris" van Magda Vrijs. Deze Nederlandse dame regelt jouw vakantie vanuit Arusha met plaatselijke gidsen en auto's. Onze gids-chauffeur was een wereldgozer. Abraham een Massai van 56 jaar. Hij had een enorme kennis van de natuur en de dieren. Wat hij niet zelf wist stond in boeken met foto's die hij in de auto had. Hij kende ieder paadje in de Serengeti. Ook wist hij vooraf wat de dieren van plan waren en hij stond op de beste plekken om een jacht door leeuwen te kunnen zien. 2 keer hebben we zo'n spannende jacht mogen meemaken. Mijn fototoestel staat vol met de meest fantastische foto's en filmpjes. Niet alleen dieren maar ook bloemen en planten en geweldig grote bomen. En niet te vergeten het bezoek aan een Massai dorp. Hoe die mensen daar leven! Een met de natuur. Respect! Iedere dag een nieuwe belevenis. Rijden door de wildernis,ineens verschijnt er een kamp waar je gastvrij wordt onthaald. Drankje en een warm doekje voor het afvegen van de stof. Je kont wordt je er nog nagedragen. Na de 2 safariweken nog een week luieren aan het strand van Zanzibar. Wel fijn na een vermoeiende rondreis door Tanzania. Ook daar prettige mensen en een geweldige service in Hotel Blue Oyster. Je liep zo vanuit je kamer over een wit zandpad de zee in. Palmbomen en zon. Ik was steeds naar de camera aan het zoeken voor de opnamen voor een Bounty reclame. Snorkelen bij het rif op de vissersboot van kapitein Zappy. Magda bedankt voor deze super levenservaring. Tanzania heeft mijn hart gestolen en jij maakte onze tweede huwelijksreis tot een sprookje! John, Carin en Eline.