-
-
-
Re: locale markt in Bangkok
Bedoel je de De Maeklong Railway Market?
De Maeklong markt ligt 70 kilometer ten zuidwesten van Bangkok in het stadje Samut Songkhram.
-
georgessiam wordt bedankt door:
-
-
-
-
-
 Origineel gepost door georgessiam
Bedoel je de De Maeklong Railway Market?
De Maeklong markt ligt 70 kilometer ten zuidwesten van Bangkok in het stadje Samut Songkhram.
George, is dit makkelijk tebezichtigen in bijvoorbeeld een ochtend? En is het makkelijk bereikbaar? Het lijkt me leuk om 1 van de laatste dagen in Bangkok nog op deze manier op te vullen.
-
-
Nou er rijden zo'n acht treinen per dag door de markt.
Je kan de trein nemen in Bkk(station: Wong Wian Yai) het is ongeveer een 1 1/2uur rijden naar Samut Songkhram !
[YOUTUBE]wJpR9n-L680[/YOUTUBE]
Laatst aangepast door georgessiam : 14-08-12 om 10:37
Reden: typfout
-
georgessiam wordt bedankt door:
-
 Origineel gepost door zaan
Misschien bestaat ie al niet meer?
Afgelopen juni keek ik ook raar op toen bleek dat de Lumpini night market niet meer bestond 
Haha ik snap je helemaal wij hadden precies hetzelfde!
Een 1 1/2 jaar terug hadden we 1x ook het idee van he leuk laten we daar weer een keer heen gaan! Wij op weg kwamen we daar aan alles donker en gesloopt..... domper. Maar goed nu is er asiatique riverfront dus gaan we daar van de week even kijken.
Eindelijk onze eigen webwinkel....... www.arunsiam.nl
don't argue with idiots. they'll drag you down to their level and beat you with experience
-
-
 Origineel gepost door Cor en Wilna
Deze markt bedoel ik niet. Het gaat om een markt midden in de stad Bangkok. Destijds kwamen wij er toevallig langs toen we aan het wandelen waren
groet Cor en Wilna   
Dan zal het wel de Rot Fai Market zijn wat je bedoeld Cor en Wilna! (geloof dat die ergens is aan de kanten van Chatuchak weekend markt:Kampaeng Phet road)
-
|
.
|

|