-
Nieuw Subforum Andalusië
Aangezien Andalucia een erg veel bezocht en een groot gebied is hebben we hier een speciaal subforum voor aangemaakt.
Voor al je vragen, opmerkingen en artikelen mbt tot Andalucia kun je op dit subforum terecht.
"Lo malo no es que los sevillanos piensen que tienen la ciudad más bonita del mundo...lo peor es que puede que tengan hasta razón." Antonio Gala
"Het is niet eens zo erg dat de sevillanen denken dat ze de mooiste stad van de wereld hebben...., erger is het dat ze waarschijnlijk gelijk hebben." Antonio Gala.
-
-
Re: Nieuw Subforum Andalusië
-
-
"Lo malo no es que los sevillanos piensen que tienen la ciudad más bonita del mundo...lo peor es que puede que tengan hasta razón." Antonio Gala
"Het is niet eens zo erg dat de sevillanen denken dat ze de mooiste stad van de wereld hebben...., erger is het dat ze waarschijnlijk gelijk hebben." Antonio Gala.
-
-
-
-
Mucho curro (zoals we hier zeggen) y poca pasta....
Gracias Paulana.
Feel free om te posten en ideeën en tips aan te reiken!
-
-
Ik weet te weinig van Andalusie (zelfs van Spanje) om goede tips aan te reiken. Sorry.
Al heb ik zojuist te horen gekregen dat ik in mei een weekje voor mijn werk naar Barcelona ga. Misschien word ik wel gegrepen door het Spanje-virus? Maar goed, ik ben begeleider van heel veel pubers, dus een relax-vakantie zal het beslist niet worden :(
-
-
 Origineel gepost door jenny
Ik weet te weinig van Andalusie (zelfs van Spanje) om goede tips aan te reiken. Sorry.
Al heb ik zojuist te horen gekregen dat ik in mei een weekje voor mijn werk naar Barcelona ga. Misschien word ik wel gegrepen door het Spanje-virus? Maar goed, ik ben begeleider van heel veel pubers, dus een relax-vakantie zal het beslist niet worden :(
Pfff, dat wordt hard werken, kun je daarna geen paar dagen Sevilla doen om te relaxen??
Barcelona is een mooie stad! En ja, pas maar op want het Spanje-virus is voor veel mensen erg besmettelijk................
-
-
Ik heb een duiktrip (in Nederland) het weekend na de excursie. Ik kom je wel een andere keer bezoeken!
-
-
-
-
! Buena suerte con este foro !
-
Stancy wordt bedankt door:
-
Succes
-
DrivingAround wordt bedankt door:
-
Suggestie: Spanje Reisforum - Vakantie en Reizen.
m.i. staat het Andalusië-subforum helemaal onderaan zo onlogisch gerangschikt (na items als Reisgenoten Spanje, Spanje Reisblogs, Blijf op de hoogte met de Spanje e-mail nieuwsbrief).
Is het niet logischer steden/regio's alfabetisch te rangschikken?
Andalusië Forum (zoals bij Blanes en Lloret de Mar "Forum" toevoegen ?)
Blanes Forum
Lloret de Mar Forum
-
-
Yep!
Dat lijkt mij een goed idee. Ik ga het navragen!
¡Gracias!
Buen finde
-
-
Veel geluk met jou forum, nog enkele weken en ik ga wonen in de omgeving van Malaga.dus Andelucia.
me gusta mucho.
Hasta luego
chris
-
-
Gracias, ik hoop dat je je ervaringen en belevenissen in dit forum met ons zult delen.
Ik ben overigens druk bezig om het forum in te delen en te verbeteren. Binnenkort zal dat zichtbaar zijn.
-
-
 Origineel gepost door Stancy
Suggestie: Spanje Reisforum - Vakantie en Reizen.
m.i. staat het Andalusië-subforum helemaal onderaan zo onlogisch gerangschikt (na items als Reisgenoten Spanje, Spanje Reisblogs, Blijf op de hoogte met de Spanje e-mail nieuwsbrief).
Is het niet logischer steden/regio's alfabetisch te rangschikken?
Andalusië Forum (zoals bij Blanes en Lloret de Mar "Forum" toevoegen ?)
Blanes Forum
Lloret de Mar Forum
Het forum is inmiddels omhoog geschoven en ik heb een indeling gemaakt, verder zijn er wat foto´s toegevoegd per item en ik denk dat dit een goede verbetering is. Stancy bedankt voor je tips.
En aan een ieder: post op dit subforum!
-
-
Goed bezig
-
-
-
-
Eindelijk is het zover
Aanstaande donderdag 21/06/2012 verhuis ik naar Malaga
Om juist te zijn naar rincon de la vitoria
Heb een one way ticket geboekt voor een zacht prijsje nl 120euro met extra bagage wel te verstaan. zonder extra bagage 90 euro spotgoedkoop
Lekker naar de zon, het is nu zaterdag 18u en het regent hier zeer hard
Gedaan met het wispelturig weer.
kijk er naar uit, het zal wel een aanpassing zijn voor mij.
Hasta manana.... heb het al ondervonden terplaatse.
Hopelijk loopt alles gesmeerd en zonder problemen
Zal ook trachten wat info te mailen over mijn bezoeken in Andalusie
Adios
Chris
-
-
hola a todos
Woon nu een week in malaga meer in Rincon de la vitoria.
Het weer is hier ja wat kan ik hierover zeggen zoals altijd prachtig.
Volop zon s'morgensvroeg tot s'avonds laat..
Gisteren vrijdag dus even naar het strand gewandeld, genoten van een koele
sint miguel pilsje van hier.
De temperatuur bedroeg om 18u nog 35°
Vandaag zaterdag de bus ôp en naar malaga stad even gaan winkelen met de vriendin.
Volgende week even naar Velez malaga om mijn nie nummer te halen
Zodat ik me een auto kan aanschaffen.
trouwens heb dit nummer voor allerhande zaken nodig
En Morgen zondag hmmm even lekker luieren op het strand en lekkere verse vis gaan eten
Tot weder horen
hasta luego
Pieter breugel
-
-
Halo
Gisteren zaterdag dus, naar Malaga stad gereden effen naar de Feria
Heel veel volk en zeer warm
Loont zeker de moeite om dit te bezoeken,er zijn onderdelen in deze feria eentje in de binnenst
-
-
Hola todos
Vandaag woensdag 21.8.2012 ben ik naar antequera gereden.
Deze stad ligt in het binnenland op 45min rijden van Malaga.
Antequera was sinds de romein een handelsstad en is dit nog steeds.
Er zijn vele antieken gebouwen te bezichtigen.
Waaronder het stadsmuseum en enkele oude kerken waaronder de eglesia nuestra senora del carmen, hier kan je het zeer mooie spaanse altaar bezichtigen.
In het museum bevind zich een 2000 jaar oud beeld
Ook de moeite om te zien zijn de Dolmen,dit zijn prehistorishe grafheuvels meer dan 5000 jaar oud.
Wie van de natuur houd moet zeker even halt houden bij het natuurpark EL TORCAL even buiten de stad.
Het in de 13eeuw gebouwd Castillo Arabe om dit te bereiken moet je eerst onder de triomfboog Arca de los gigantes door gaan.
Het castillo zelf is jammer niet toegankelijk.
Echter 1 nadeel vandaag de temperatuur na het middad eten om 15h bedroeg deze 48°
ja lees goed 48°
Dit is wat men noemd zeer warm(het woord te heet niet te gebruiken.)
Hasta luego
pb
-
-
hoi chris kan je maandag of dinsdag komen naar mijas
laat maar iets weten
GRT Ruth
-
|
.
|