Onderwerp: Voetbal op Bonaire

Bedankt
    0
    Is bedankt: 0

Voetbal op Bonaire

Hallo

Ik woon nu sinds 1 weekje op Bonaire en ik zou graag willen voetballen,
    Nu heb ik gezien dat er 8 clubs zijn,
    zelf speelde ik niet zo hoog ik nederland, Maar mijn vraag is:

Hoe kom ik in contact met een club? want ik kan nergens telefoonnummers vinden.

H88 H88 is offline

Bedankt
    0
    Is bedankt: 1

Re: Voetbal op Bonaire

Timo, ik heb ook eens geprobeerd om dat uit te zoeken, maar ik kwam niet verder dan deze facebook-pagina; http://www.facebook.com/pages/Groot-...e/270275560375. Ik ben vanaf 24 september op Bonaire en zoek eigenlijk ook een voetbalteam dat niet op een al te hoog niveau speelt. Laat je het even weten als je iets vindt?

Bedankt
    0
    Is bedankt: 0

Citaat Origineel gepost door H88 Bekijk Post
    Timo, ik heb ook eens geprobeerd om dat uit te zoeken, maar ik kwam niet verder dan deze facebook-pagina; http://www.facebook.com/pages/Groot-...e/270275560375. Ik ben vanaf 24 september op Bonaire en zoek eigenlijk ook een voetbalteam dat niet op een al te hoog niveau speelt. Laat je het even weten als je iets vindt?
    Ik heb afgelopen week mee getraind met Juventus, dit speelt ongeveer 4/5de klasse, (in het stadion met kunstgras)

ik hoefde geen contributie te betalen, alleen een kopie mee te nemen van mn paspoort en sticker. het enige nadeel is dat ik de enige blanke ben, (niet dat dat erg is) maar ze spreken allemaal papijamentu tegen elkaar, dus is het moeilijk te volgen.

zaterdag hebben ze een wedstrijd om 20:00,, ik ga eerst maar even kijken voordat ik me inschrijf.

Bedankt
    11
    Is bedankt: 22

gewoon even het stadion binnenlopen je voorstellen en even vragen wie je wat info wil geven.
    Juventus speelt net als alle andere ploegen in het stadion.

.

WERELDWIJZER AGENDA
MEI 2013
Peiling: Waar kan een Wereldwijzer evenement het beste plaatsvinden?
Wereldwijzer Reis Awards 2013: Nominatie Rondes
Scandinavië Reisquiz
JUNI 2013
Wereldwijzer Reis Awards 2013: Finale Stemrondes

WERELDWIJZER VOORDEEL
10% korting op je reisverzekering
10% korting op buitenlandse SIM kaarten