-
Baan vinden en werken in Australie
-
-
Re: Baan vinden en werken in Australie
Help Exchange
This is an online listing of host organic farms, non-organic farms, farmstays, homestays, ranches, lodges, B&B, inns, backpackers hostels and even sailing boats who invite volunteer helpers to stay with them short-term in exchange for food and accommodation (board and lodging).
Sign up is free, however note that as this service only brings people together, the host addresses are not screened.
Find out all about Help Exchange on the official website
-
-
Laatst aangepast door Kees Down Under : 09-08-12 om 08:54
-
-
Hoi,
Ik heb een working holiday visa en waarscijnlijk een baan, maar hoe zit dat precies met mijn nederlandse zorgverzekering? Moet ik die opzeggen of is een aanvullende reisverzkering voldoende?
-
-
 Origineel gepost door Karlijn1985
Hoi,
Ik heb een working holiday visa en waarscijnlijk een baan, maar hoe zit dat precies met mijn nederlandse zorgverzekering? Moet ik die opzeggen of is een aanvullende reisverzkering voldoende?
Hallo Karlijn,
Een beetje late reactie, misschien heb je het al opgelost.
Maar je kan het beste informeren bij je zorgverzekering wat wijs is, zie de volgende link bij zorgverzekering VGZ
Mocht je dit al hebben opgelost dan horen we het graag, dit kan belangrijk zijn voor andere toekomstige reizigers wat je hebt gedaan of nog gaat doen...
met vriendelijke groet,
Kees
-
-
hoi,
ik zou graag naar Australie te gaan om een maand of drie te werken, vind het niet erg om me helemaal kapot te werken maar ookal lijkt het soms zo makkelijk met al deze bovenstaande sites kan ik toch niks vinden?
heeft iemand een betere en overzichtelijkere site of gewoon meteen een adres en website van een bedrijf?
het liefste in januari t/m maart en maakt mij niet uit wat voor werk of waar als het maar een beetje verdient.
Hopenlijk snapt iemand mijn probleem en heeft iemand informatie voor me.
Alvast bedankt.
-
-
 Origineel gepost door rickzagers
hoi,
ik zou graag naar Australie te gaan om een maand of drie te werken, vind het niet erg om me helemaal kapot te werken maar ookal lijkt het soms zo makkelijk met al deze bovenstaande sites kan ik toch niks vinden?
heeft iemand een betere en overzichtelijkere site of gewoon meteen een adres en website van een bedrijf?
het liefste in januari t/m maart en maakt mij niet uit wat voor werk of waar als het maar een beetje verdient.
Hopenlijk snapt iemand mijn probleem en heeft iemand informatie voor me.
Alvast bedankt.
hoi rickzagers, al iets gevonden. Same problem
-
-
Heeft iemand toevallig tips voor tijdelijk werk in Adelaide? Mijn dochter is momenteel aan het backpacken in Australië en Nieuw-Zeeland. Ze zit momenteel met vrienden voor een paar weken in Adelaide, maar vindt het lastig om daar werk te vinden. De stad kent nauwelijks backpackers. Dank alvast!
-
-
Voor diegenen die op zoek zijn naar een echte baan in Australië kan deze link handig zijn om er achter te komen in welke sectoren welke mensen welkom zijn: http://www.nationalvisas.com.au/skil...illedvisas.htm
En hier de homepage http://www.nationalvisas.com.au/ met informatie over alle soorten visa, emigrant, working holiday visa, skilled labour, students etc.
Gebruik dit bedrijf (dat dus een vergoeding vraagt) overigens niet voor zaken die je simpel zelf kunt regelen zoals toeristen- en working holiday visum. Maar de informatie en de checklists zijn heel makkelijk.
-
-
Nog een aanvulling op bovenstaande. National Visa heeft een promotie-actie waarbij iedereen die ze een Tweet stuurt, drie dagen gratis van hun adviezen gebruik mag maken. Normaal gesproken mag je één gratis advies vragen. Doe er je voordeel mee:
http://www.nationalvisas.com.au/paybytweet/promo.htm
-
willem269 wordt bedankt door:
-
Kan iemand mij vertellen hoe het precies zit met belasting terugvragen?
-
Soortgelijke onderwerpen
-
must6711 in forum Wonen en werken in Thailand
Reacties: 5
Laatste: 24-07-09, 05:16
-
veerlew in forum Studeren, Stage en (Vakantie)Werk in Australië
Reacties: 3
Laatste: 23-10-08, 13:24
-
giliong in forum Wonen en werken in het buitenland Forum