-
israelische stempel in paspoort
 Origineel gepost door Travels24
Stempel in paspoort
Indien je met hetzelfde paspoort nog meerdere Arabische landen wilt bezoeken, en dan vooral landen rondom Israël, raad ik aan om bij de douane aan te geven dat je geen stempel in je paspoort wilt, maar op een los papier. Houdt hierbij wel rekening dat ze meerdere vragen gaan stellen waarom je dit niet wil zowel bij het binnenkomen als het verlaten van het land.
Mocht je reeds stempels hebben van andere Arabische landen raad ik aan om van te voren uit te zoeken of het enige problemen kan geven, zoals bijvoorbeeld van landen als Iran, Irak en Syrië. Indien je een stempel hebt van een andere Arabisch land, zoals bijvoorbeeld Tunesië, Marokko etc. dan kan je verwachten dat er meerdere vragen zullen worden gesteld.
Met een stempel van Israël in je paspoort is de kans namelijk groot dat je andere landen niet meer inkomt of moeilijkheden kan verwachten en je verplicht bent een nieuw paspoort te kopen.
Ik heb een vraag omtrent bovenstaande quote:
Op het moment dat men een stempel wilde zetten vroeg ik of dat op een separaat papiertje kon. Maar ik had het nog niet gezegd en de stempel stond er al in..
Is er een lijst met landen die moeilijk doen of die je niet meer in komt?
Vallen maleisie en Indonesie (moslim landen) daar ook onder?
Ik ga namelijk een wereldreis maken eind dit jaar...
Bvd voor een reactie.
-
-
Re: israelische stempel in paspoort
Bij mijn weten (heb ook zo'n mooie stempel in mijn gloednieuwe paspoort...) gaat het alleen om landen in het Midden-Oosten, met Jordanië, Egypte en enkele van de golfstaten als uitzonderingen.
-
-
Je kan ermee naar maleisië en indonesie.
-
-
 Origineel gepost door jenny
Je kan ermee naar maleisië en indonesie.

indien er een lijst is, houd ik me aanbevolen..
-
-
yooo
heb me al sufgegoogled. en het schijnt geen problemen op te leveren met maleisie, maar ik neig toch om maar gewoon een nieuw paspoort te nemen 'voor de zekerheid'
-
-
zolang je geen israelisch paspoort hebt, is dat niet nodig.
-
-
niet nodig, ik kwam er ook gewoon in met een stempel van israel.
-
-
Sinds kort worden er geen stempels meer gegeven maar is je visa een apart papiertje. Dus voor vele is zal dit geen probleem meer opleveren. Vergeet niet dat de buren wel uitreisvisa in je paspoort zetten. Houd er dus wel rekening mee dat dit je reis naar Israël kan verraden.
-
|
.
|

|