Onderwerp: Vliegtuigitckets

Bedankt
    0
    Is bedankt: 0

Vliegtuigitckets

Hey, wij gaan volgende zomer voor 6 weken naar Laos & Cambodja en zouden graag nu de vliegtickets boeken. We vliegen naar BKK om zo de trein te nemen naar Noord-laos en daar te beginnen met de grote reis!!!

Nu heb ik is rondgekeken voor prijzen van de vliegtickets naar Bangkok die periode, begin juli dus, en ik kom op 750euro per persoon. Is dit een goede berekening of zouden jullie nog zeggen om nog even te wachten?

Ik heb voornamelijk gekeken op Skyscanner & Worldticketcenter!

Bedankt people!!!

Forumbeheerder België
    Forumbeheerder Stamtafel
    Thailand Team
    Moderator Even voorstellenforum

Bedankt
    91
    Is bedankt: 413

Re: Vliegtuigitckets

Citaat Origineel gepost door Vinniej Bekijk Post
    Hey, wij gaan volgende zomer voor 6 weken naar Laos & Cambodja en zouden graag nu de vliegtickets boeken. We vliegen naar BKK om zo de trein te nemen naar Noord-laos en daar te beginnen met de grote reis!!!

Nu heb ik is rondgekeken voor prijzen van de vliegtickets naar Bangkok die periode, begin juli dus, en ik kom op 750euro per persoon. Is dit een goede berekening of zouden jullie nog zeggen om nog even te wachten?

Ik heb voornamelijk gekeken op Skyscanner & Worldticketcenter!

Bedankt people!!!
    Das normaal de prijs voor juli Vinnie!
    Heb je ook al bij www.vliegtarieven.nl ? of bij www.conections.be gekeken voor die periode?

Nieuwe peiling in het Thailandforum :Wat vinden jullie van de Russische toeristen die de stranden en vele hotels bevolken? hier kan je reageren !

Bedankt
    176
    Is bedankt: 313

Re: Vliegtuigitckets

Ik zag dat KLM werelddealweken heeft, en dacht een ticket voor ongeveer 650 euro te zien naar Bangkok. Maar wellicht duurder als je langer dan een maand wegblijft. En misschien alleen als reisdata in maart ofzo vallen.

750 is ook een goeie prijs toch.
    Laatst aangepast door Cecilia74 : 14-09-12 om 00:01
    | Mijn reizen en foto's | Gratis reistips: voorbereiding, veiligheid, handige links | Interview
    Indonesië - Laos - Thailand - Malawi - Zambia - Tanzania - Kenia - Australië - Chili - Bolivia - Peru - Colombia - Brazilië - Nicaragua - en nog van alles in Europa

.

WERELDWIJZER AGENDA
JUNI 2013
Scandinavië Reisquiz
Peiling: Grootste vertraging ooit met het vliegtuig?
Wereldwijzer Reis Awards 2013: Finale Stemrondes
JULI 2013
Scandinavië Reisquiz
Wereldwijzer Reis Awards 2013: Finale Stemrondes
OKTOBER 2013
Informatiemarkt Student Op Reis
NOVEMBER 2013
Wereldwijzer Vrijwilligersdag

WERELDWIJZER VOORDEEL
10% korting op je reisverzekering
10% korting op buitenlandse SIM kaarten