Bekijk resultaten peiling: Hoeveel weken ga jij naar Thailand?

Stemmers
97. Om te stemmen moet je een forumaccount hebben (gratis).
  • Korter dan 1 week :

0 0%
  • 1 tot 2 weken :

2 2,06%
  • 2 tot 4 weken :

51 52,58%
  • 4 tot 8 weken :

24 24,74%
  • 8 tot 17 weken (ong. 2-4 maanden)

13 13,40%
  • 16 tot 26 weken (ong. 4-6 maanden)

4 4,12%
  • Langer dan 26 weken

1 1,03%
  • Anders, namelijk (even toelichten!):

4 4,12%
Multiple Choice Poll.

Onderwerp: Hoeveel weken ga jij naar Thailand?

Forumbeheerder België
    Forumbeheerder Stamtafel
    Thailand Team
    Moderator Even voorstellenforum

Bedankt
    91
    Is bedankt: 412

Hoeveel weken ga jij naar Thailand?

Thailand is een populaire reisbestemming. Er zijn veel reizigers die Thailand doorkruisen tijdens hun wereldreis en slechts een korte tijd in Thailand verblijven, veel andere reizigers blijven langer in Thailand.
    Tijdens jouw volgende (of huidige) reis naar Thailand, hoe lang blijf je dan? Stem hierboven in de peiling en licht eventueel je antwoord hieronder toe!

Laatst aangepast door georgessiam : 10-09-12 om 08:09

Nieuwe peiling in het Thailandforum :Wat vinden jullie van de Russische toeristen die de stranden en vele hotels bevolken? hier kan je reageren !

Bedankt
    15
    Is bedankt: 11

Re: Hoeveel weken ga jij naar Thailand?

De eerste keer Thailand zijn we 2,5 week onderweg geweest.
    De tweede keer zijn we echter 3,5 week gebleven.

En dan nog....... is het veel te kort!! Het liefst zou ik er voor langere tijd verblijven.
    Wel weer een goede reden om op termijn weer terug te keren. Thailand zal mij nooit vervelen.

Bedankt
    2
    Is bedankt: 11

wij gaan altijd gemiddeld 25 dagen, nog een paar jaar dan blijven we er voorgoed

4. Frank Govers wordt bedankt door:

Forumbeheerder Zweden
    Online Activiteiten Team

Bedankt
    8
    Is bedankt: 57

Afgelopen jaar ben ik er slechts 1 week geweest, maar ik heb ook jaren gehad waarin het 2,3, of 4 weken was, ook een keer 2x 3 dagen...

Volgend jaar zal ik zelfs maar 4 dagen in BKK zijn zoals het er nu uitziet.
    Programma 2013; Taiwan / Nieuw Zeeland / Thailand....

Bedankt
    9
    Is bedankt: 0

Smile Re: Hoeveel weken ga jij naar Thailand?

De eerste keer dat ik ben geweest, was ik net een paar maanden door Afrika getrokken al backpackend. Thailand kwam binnen een paar weken op mijn pad en ben 2.5 week daar geweest.
    Het smaakte naar meer en het jaar daarna zijn we met zijn tweeen dit keer 3,5 week geweest.
    Nu willen we volgend jaar met zijn vieren (kinderen 13 en 15) voor het eerst met hun gaan backpacken. Mijn reisdagen zijn inmiddels 19 jaar geleden, maar we willen nu toch weer gaan. Bloed kruipt waar het niet gaan kan Volgend jaar voor 4 weken, langer gaat echt niet. Ben heel benieuwd wat de kinderen er van vinden en we zijn nu al lekker bezig met tickets en voorbereiden. Kortom we kunnen niet wachten. Ik hoop zo dat het niet tegenvalt na al die jaren....

Bedankt
    49
    Is bedankt: 1

ben me ook al weer aan het orienteren. 1 ding is zeker ik ben er dit keer[in2013] 5 weken en al ik het voor elkaar krijgen kan een weekje of zo langer dit hangt ven m,n werk af.dus nu al weer aan het plannen ed. weet alleen nog niet waar ik beginen zal. maar leuk is het wel plannen

Diedo
    Guest

@Charrox Nu willen we volgend jaar met zijn vieren (kinderen 13 en 15) voor het eerst met hun gaan backpacken.
    Als je prachtig thaialnd in d egeide zin wilt zien, en eluk voo de kids/jongeren.

http://tcdf-ecologic.jimdo.com kan ik je van harte aanbevelen, overweldigend mooi daar! en maak graag 'reclame' voor dit projeckt, het geld wat binnenkomt van gasten die daar verblijven ( echt prachtige kamers en bungalows) besteden ze aan de kids en hun school.

Diedo
    Guest

vorige keer 6 nu 8 weken, wel low budget. Heb meer tijd dan geld, maar vind dat prima, kwam vorige keer ook op de mooiste plekken terecht, zal nu zeker weer zo zijn.

Bedankt
    9

Hoi Diedo, Wat een gave tip!! We gaan kijken of we het kunnen inpassen. Heel heel erg bedankt.
    Groetjes, karen

Forumbeheerder België
    Forumbeheerder Stamtafel
    Thailand Team

Bedankt
    91

Nou gewoonlijk verblijf ik minimum zo'n 3 weken in het land van de glimlach.
    Heb wel genoeg vakantie dagen om er langer te verblijven maar die bewaar ik dan weer voor een volgende maal als ik terug naar Thailand op reis ga.
    Wegens omstandigheden kon ik dit jaar nog niet op vakantie gaan naar Thailand,maar gewoonlijk ben ik daar 2x tevinden elk jaar.

Nieuwe peiling in het Thailandforum :Wat vinden jullie van de Russische toeristen die de stranden en vele hotels bevolken? hier kan je reageren !

Bedankt
    4

Wij gaan al sinds 2005 ieder jaar 4 weken of 30 dagen. Nog een jaartje of twee/drie dan gaan we voor 3/4 maanden en gaan we een plekje zoeken om voorgoed te blijven.
    Zie mijn weblog http://ceesdesnor-reisverhalenuitazie.blogspot.nl/

Bedankt
    2

ga elk jaar een maand , zou wel langer wiilen gaan want een maand is veels te kort , maar heb geen verlofdagen genoeg
    hoop er ooit nog eens voorgoed heen te gaan

Coördinator Interviews

Bedankt
    22
    Is bedankt: 40

wij gaan al sinds 2004 30 dagen naar Thailand in de winter. Ideaal om te overwinteren.

groeten Cor en Wilna

Bedankt
    190
    Is bedankt: 65

Hoop er zeker weer in December te zijn heerlijk aan het strand met de kerst en een nieuwjaars duik in warm water is ook wel ideaal of we gaan deze keer de grens over naar Cambodja

Bedankt
    0

Hallo daar
    We willen ook met ons vier naar thailand gaan ( 2 kdren van 12 en 15 jaar ), maar het zal in augustus moeten zijn tijdens regen seizoen en we vragen ons af of de moeite waard is...

Forumbeheerder België
    Forumbeheerder Stamtafel
    Thailand Team

Bedankt
    91

In augustus heb je vooral regenbuien in de middag en avonduren,gewoonlijk duurt dit hooguit een uur.
    Nou zou zeker je reis niet laten annuleren voor een beetje regen!

Bedankt
    9
    Is bedankt: 25

Al meerdere keren geweest (2003, 2005, 2008) maar nu na een korte rondreis in Myanmar toch nog 1,5 week thailand meepikken. Een paar dagen strand, bangkok en een korte stop in kanchanburi.
    Heel veel zin in!

Bedankt
    2

Cool Re: Hoeveel weken ga jij naar Thailand?

Mijn man en ik zijn er nog nooit geweest maar gaan nu maar meteen 10 weken. We beginnen in Bangkok en gaan dan via allerlei bezienswaardigheden naar het noorden. Vervolgens terug via Bangkok een poosje naar Pattaya en dan naar de zuidwestkust ook weer van alles bekijken tot bijna aan de grens met Maleisië. We reizen per trein en bus en gaan in diverse plaatsen fietsen of scooters huren. De hotels heb ik al geboekt want we hebben niet zo'n zin om na het reizen per openbaar vervoer telkens op zoek te gaan naar een redelijk geprijsd hotel. We betalen nu gemiddeld 23 euro per nacht, vaak inkl ontbijt en geen vieze hotels/guesthouses met beestjes. Op 9 december gaan we weg en 14 februari komen we weer terug dan is het weer bijna lente hier.

Bedankt
    37
    Is bedankt: 99

Wij zijn net weer terug (al lijkt het alweer heel lang geleden) waren er een kleine 3,5 week in zowel augustus als september. Er is wel regen maar net wat Georges zegt meestal aan het eind van de dag of begin van de avond. Ik zou het zeker niet laten om ook een volgende keer weer in de zelfde periode te gaan.
    Eindelijk onze eigen webwinkel.......www.arunsiam.nl
    don't argue with idiots. they'll drag you down to their level and beat you with experience

kan kan is offline

Bedankt
    3

Ik zou niet naar Pattaya gaan. Het stikt daar van de publieke vrouwen en het is niet leuk

Bedankt
    2

@Kan......bedankt voor de tip het is de tweede keer dat het wordt afgeraden. Ik weet dat er veel sextoerisme is maar dat het zo erg is wist ik niet. Nog maar even verder kijken dan

kan kan is offline

Bedankt
    3

Phuket is leuker en eventueel Hua Hin. Jan

Bedankt
    2

@Jan...Dat staat ook al op het programma, we hebben tijd genoeg, vandaar dat we Pattaya ook wel eens wilden zien.
    Maar misschien een hotel een eindje van de "Walking Street" vandaan, of in Jomtien beach alleen weet ik niet of het daar saai is.
    Josien

Forumbeheerder België
    Forumbeheerder Stamtafel
    Thailand Team

Bedankt
    91

Citaat Origineel gepost door kan Bekijk Post
    Ik zou niet naar Pattaya gaan. Het stikt daar van de publieke vrouwen en het is niet leuk
    Voor Pattaya geld zoals veel andere Thaise gebieden,wat je zoekt zal je vinden als je ergens niet naar binnen gaat hoef je je er niet aan te storen.

26. georgessiam wordt bedankt door:

.

WERELDWIJZER AGENDA
JUNI 2013
Scandinavië Reisquiz
Peiling: Grootste vertraging ooit met het vliegtuig?
Wereldwijzer Reis Awards 2013: Finale Stemrondes
JULI 2013
Scandinavië Reisquiz
Wereldwijzer Reis Awards 2013: Finale Stemrondes
OKTOBER 2013
Informatiemarkt Student Op Reis
NOVEMBER 2013
Wereldwijzer Vrijwilligersdag

WERELDWIJZER VOORDEEL
10% korting op je reisverzekering
10% korting op buitenlandse SIM kaarten