-
Oezbekinstan.
We willen volgend jaar maart/april naar oezbekinstan kan iemand mij helpen aan informatie?
-
-
Re: Oezbekinstan.
 Origineel gepost door treinjunk
We willen volgend jaar maart/april naar oezbekinstan kan iemand mij helpen aan informatie?
Hangt er vanaf wat voor info je wilt:
alvast een paar dingen:
Je krijgt niet zomaar een visum voor UZ, daarvoor heb je hulp nodig van een reisagent. Ik adviseer om hiervoor bij Battuta reizen te benaderen, je zal een paar hotel overnachtingen moeten boeken voor ca 20 a 30 euro/nacht maar dan krijg je alle medewerking om de uitnodigingsbrief te verkrijgen.
een gebruikelijke route is Nukus, Kiva, Bukara, Samarkand en Tashkent.
Je kunt met de trein reizen en dat is goedkoop, vooral als je 3e klas reist.
Als je een goedkope vluchtretour naar Tashkent weet te scoren dan hoeft de reis heleaal niet duur te zijn.
op www.easysidecarrider.nl zie je wat reisverslagen van mij.
-
-
 Origineel gepost door Dieselbiker
alvast een paar dingen:
Je krijgt niet zomaar een visum voor UZ, daarvoor heb je hulp nodig van een reisagent. Ik adviseer om hiervoor bij Battuta reizen te benaderen, je zal een paar hotel overnachtingen moeten boeken voor ca 20 a 30 euro/nacht maar dan krijg je alle medewerking om de uitnodigingsbrief te verkrijgen.
een gebruikelijke route is Nukus, Kiva, Bukara, Samarkand en Tashkent.
Ik ben me aan het orienteren om volgend jaar naar Oezbekistan te gaan (of Iran), dus heel erg bedankt voor je informatie betreffende het visum!
Heb ik het goed begrepen dat je dus geen hele rondreis bij hen hoeft te boeken (alleen hotel)? Ik reis namelijk liever gewoon in mijn eigen tempo zonder gids, waarbij ik zelf dingen ontdek.
Heb je zelf ook met de trein door Oezbekistan gereisd? Ik kan op je site alleen een verslag per motor vinden, of kijk ik verkeerd?
-
-
 Origineel gepost door jenny
Ik ben me aan het orienteren om volgend jaar naar Oezbekistan te gaan (of Iran), dus heel erg bedankt voor je informatie betreffende het visum!
Heb ik het goed begrepen dat je dus geen hele rondreis bij hen hoeft te boeken (alleen hotel)? Ik reis namelijk liever gewoon in mijn eigen tempo zonder gids, waarbij ik zelf dingen ontdek.
Heb je zelf ook met de trein door Oezbekistan gereisd? Ik kan op je site alleen een verslag per motor vinden, of kijk ik verkeerd?
In Oezbekistan heb ik inderdaad alleen per motor bereisd en dat doe ik nu dit jaar weer, ik heb wel met de trein van Almaty naar Moskou gereisd vorig jaar.
verder hoef je bij Battuta inderdaad geen hele rondreis te boeken maar volstaan een paar hotelboekingen, neem niet meer dan 2 sterren.
-
Dieselbiker wordt bedankt door:
-
Dan heb ik het goed gelezen 
Ik rijd zelf geen motor, maar heb wel al enige langere treinreizen gemaakt (Vietnam - Nederland, Bulgarije - Nederland). Ik overweeg voor volgend jaar om naar Oezbekistan te vliegen, en daar dan per bus/trein rond te reizen.
Ik ben van plan om 1,5 - 2 weken te gaan, dus per trein naar NL kost me net teveel tijd. Jammer, want dat lijkt me wel een hele mooi reis.
Goede reis alvast!
-
-
-
andries wordt bedankt door:
-
Ik heb mijn ticket geboekt Volgend voorjaar ga ik 14 dagen naar Uzbekistan.
-
|
.
|

|