-
Tips voor niet toeristische dingen en dans scenes?
Na 15 jaar ga ik weer terug naar Cuba. Ik wil ergens in november, december of januari naar Holguin vliegen en terug vanaf Varadero of Havanna.
Omdat ik de belangrijkste bezienswaardigheden al heb gezien ben ik nou op zoek naar de leukste dansplekken en de mooiste niet toeristische plekjes in de natuur/strand/steden.
Wie oh wie heeft nog tips?
oh ja, tips over mooie hotels, casas particulares op bijzondere plekjes zijn ook zeer welkom. En vrijwilligerswerk (bijv. engelse les geven) ook.
Ik hoor het graag.
-
-
Re: Tips voor niet toeristische dingen en dans scenes?
-
-
Ik ga 27 dagen! Nou nog bedenken wat wanneer te doen.
-
-
Hoi, een prachtig plekje waar je geweldig kan eten en paardrijden is bij Rancho King. Ligt aan de weg naar Camaguey(goed zoeken naar de afslag want je rijdt er zo voorbij). Het is ook een krokodillenfarm maar ondanks dat het een toeristisch predicaat heeft gekregen komt er niemand. Nogmaals, zeker een aanrader!
Wat betreft het dansen, wel een groot liefhebber maar stijf als een hark dus bleef het bij mij bij "bewonderend" toekijken. Vraag in Havanna rond en het lijkt me dat je zo wordt meegevoerd naar een plek waarvan niemand hier nog het bestaan wist, zo zijn wij inieder geval achter de mooiste duikplekjes, eten en sigaren gekomen.
groet, John
-
|
.
|

|