Bedankt
    0
    Is bedankt: 0

Na werken in Spanje, terugkeren naar Nederland

Hallo allemaal,
    Ik heb stage gelopen in Spanje en heb goede contacten op gedaan waardoor ik daar misschien nog weer kan werken. Dus dat zie ik als een kans voor de toekomst.
    Ik heb echter verhalen gehoord dat je na een bepaalde tijd werkzaam te zijn in Spanje, je dan alleen terug kan naar Nederland als je in Nederland een baan kan krijgen.

Dit lijkt mij een aparte regeling maar als dit zo is dan zou ik daar natuurlijk wat meer over weten. Zijn hier mensen met ervaring daarmee of mij kunnen uitleggen hoe het werkt..

Ik wil graag tijdelijk naar Spanje om te werken maar vind het een raar idee als ik dan niet meer normaal terug kan naar Nederland..

Forumbeheerder Chili
    Forumbeheerder Paraguay

Bedankt
    16
    Is bedankt: 41

Re: Na werken in Spanje, terugkeren naar Nederland

Als je de nederlandse nationaliteit hebt, kun je natuurlijk altijd terugkeren naar je eigen land.

Bedankt
    44
    Is bedankt: 76

Blogposts
    1

Re: Na werken in Spanje, terugkeren naar Nederland

Natuurlijk kan je terug! Vroeger kon je zelfs in NL een uitkering krijgen over de periode die je in Spanje had gewerkt, ik weet niet of dat nu nog steeds zo is.
    "Lo malo no es que los sevillanos piensen que tienen la ciudad más bonita del mundo...lo peor es que puede que tengan hasta razón." Antonio Gala

"Het is niet eens zo erg dat de sevillanen denken dat ze de mooiste stad van de wereld hebben...., erger is het dat ze waarschijnlijk gelijk hebben." Antonio Gala.

.

WERELDWIJZER AGENDA
MEI 2013
Peiling: Waar kan een Wereldwijzer evenement het beste plaatsvinden?
Wereldwijzer Reis Awards 2013: Nominatie Rondes
Scandinavië Reisquiz
JUNI 2013
Wereldwijzer Reis Awards 2013: Finale Stemrondes

WERELDWIJZER VOORDEEL
10% korting op je reisverzekering
10% korting op buitenlandse SIM kaarten