Onderwerp: douane perikelen

Bedankt
    2
    Is bedankt: 10

Blogposts
    6

douane perikelen

ik heb me weer wat op de hals gehaald...
    onlangs heb ik een weddenschap afgesloten en het ziet er naar uit dat ik ze zal verliezen. In dat geval... gaat mn haar eraf (ringbaard incluis).

Dus nu is mijn probleem, gaat de Thaise grenscontrole er problemen mee hebben met het verschil tussen mijn reispasfoto en dat wat ze voor zich zullen krijgen? Mijn vertrek is gepland eind november dus heb ik nu nog wat tijd om eventueel een andere reispas en identiteitskaart te laten maken.

Een mens zou nooit geen weddenschappen mogen afsluiten als-ie in de wind is...

F.
    Les européens ils ont leurs montres, les africains ils ont le temps...

Bedankt
    2
    Is bedankt: 34

Re: douane perikelen

Citaat Origineel gepost door fisherking Bekijk Post
    ik heb me weer wat op de hals gehaald...
    onlangs heb ik een weddenschap afgesloten en het ziet er naar uit dat ik ze zal verliezen. In dat geval... gaat mn haar eraf (ringbaard incluis).

Dus nu is mijn probleem, gaat de Thaise grenscontrole er problemen mee hebben met het verschil tussen mijn reispasfoto en dat wat ze voor zich zullen krijgen? Mijn vertrek is gepland eind november dus heb ik nu nog wat tijd om eventueel een andere reispas en identiteitskaart te laten maken.

Een mens zou nooit geen weddenschappen mogen afsluiten als-ie in de wind is...

F.
    Volgens mij heeft de Thaise Immigratie geen probleem met de foto in je paspoort en een mogelijk aanwezige baardgroei, die niet te zien is op de foto in je paspoort (of andersom). Ze zullen er hooguit wat langer over doen om je te identificeren.

Anders is het, als de lokale immigratie vraagt naar een -recente en gelijkende- pasfoto voor hun files. DAN heb je zeker een probleem.

Thailand Team
    Bedankt
    11
    Is bedankt: 159

Ben het met Joep eens, geen enkel probleem voor immigratie.

Bedankt
    2
    Is bedankt: 10

Blogposts
    6

hey bedankt voor het bemoedigend antwoord. ik ben al een stuk geruster nu. ik moet hoedanook mijn internationaal rijbewijs verlengen, dus ga ik ns vragen om er een recentere foto in te plakken.
    zo hebben ze toch iets om te vergelijken...
    Les européens ils ont leurs montres, les africains ils ont le temps...

Thailand Team
    Bedankt
    11
    Is bedankt: 159

Citaat Origineel gepost door fisherking Bekijk Post
    hey bedankt voor het bemoedigend antwoord. ik ben al een stuk geruster nu. ik moet hoedanook mijn internationaal rijbewijs verlengen, dus ga ik ns vragen om er een recentere foto in te plakken.
    zo hebben ze toch iets om te vergelijken...
    Ben het met je eens dat het zekerheid geeft, maar internationaal rijbewijs heeft geen enkel wettelijk recht in Thailand en is niet vereist.

liu liu is offline

Bedankt
    68
    Is bedankt: 71

Ik scheer me eens om de 6 weken dus foto en realiteit zijn niet altijd hetzelfde anders moet ik om de 6 weken een ander reispas halen .

.

WERELDWIJZER AGENDA
MEI 2013
Peiling: Waar kan een Wereldwijzer evenement het beste plaatsvinden?
Wereldwijzer Reis Awards 2013: Nominatie Rondes
Scandinavië Reisquiz
JUNI 2013
Wereldwijzer Reis Awards 2013: Finale Stemrondes

WERELDWIJZER VOORDEEL
10% korting op je reisverzekering
10% korting op buitenlandse SIM kaarten