-
Suggesties peiling oktober
Hallo iedereen
Zijn er dingen die jullie altijd al graag van jullie medereizigers hadden willen weten? Nou grijp je kans en geef suggesties voor de peiling van oktober. Ik kijk uit naar jullie suggesties.
-
-
Re: Suggesties peiling oktober
Misschien iets gerelateerd aan de financiele crisis? In hoeverre je er rekening mee houdt met je uitgaven? BV minder ver reizen, minder lang reizen, meer op budget gericht reizen, minder vaak op reis, etcetera...
Of...welke berg wil jij nog beklimmen? Paar bekende bergen opnoemen en een optie overige 
Ben benieuwd naar andere suggesties voor peilingen, er is zoveel leuks te verzinnen! Zelf vind ik peilingen die op actualiteit aansluiten wel erg leuk.
-
-
Zou als ik van jou was ff een kijkje nemen in de stamcafe peilingen om ideeen te vinden voor je nieuwe peiling.
Gewoonlijk als ik in mijn bed lig,dan denk ik na welke peilingen kan plaatsen op wwz.
Je moet altijd met iets nieuws op te proppen komen het is dikwijls heel moeilijk om een goed onderwerp te vinden die aanslaat bij de wereldwijzer leden.
Zelf heb ik ook een deadline voor het Thailandforum(gewoonlijk moet ik die plaatsen op de 5de van iedere maand)kan je verzekeren dat het verdomd moeilijk is om de juiste peiling te plaatsen.
Gelukkig appriceren de mensen mijn peilingen op het Thailandforum,als ik de resultaten zie van de mensen hun stemgedrag,het geeft mij voldoening om op dezelfde weg voort tedoen.
Kan je alleen maar raad geven,de beste ideeen ontstaan(in mijn geval) als je in je bed ligt.
http://www.wereldwijzer.nl/forum/stamcafe-peilingen
-
-
Nu het weer in de lage landen is niet om over naar huis te schrijven,daarom nemen de mensen een last minute booking naar één of andere warme land.
Wie in het gezin beslist over de reisbestemming,je partner of gezamelijk of hebben de kinderen ook het laatste woord daarin?
peilingopties: we tossen ervoor
we beslissen samen
de kinderen
de ouders
-
|
.
|

|