Bedankt
    0
    Is bedankt: 0

IJsland geïnteresseerden gezocht voor enquete! Maak kans op reismagazine!

Beste mensen,

Ik ben momenteel bezig met mijn afstudeeronderzoek. Hiervoor ben ik op zoek naar o.a. geïnteresseerden in IJsland die een enquête willen invullen. U maakt daarbij kans op 3 nummers van het reismagazine Columbus! Bij voorbaat dank voor uw medewerking!

Dit is de link naar de enquete:
    www.thesistools.com/web/?id=291431

Groetjes,

Gabriëlle

Forumbeheerder Kaapverdië
    Forumbeheerder Vanuatu
    Forumbeheerder Reizen met kinderen of baby's.

Bedankt
    10
    Is bedankt: 18

Re: IJsland geïnteresseerden gezocht voor enquete! Maak kans op reismagazine!

Jammer dat alleen Nederlanders dit kunnen invullen.

Bedankt
    172
    Is bedankt: 293

Ik dacht dat de vragen heel anders zouden zijn, namelijk specifiek over IJsland.

Ik boek meestal alleen een vliegticket en regel de rest zelf ter plaatse; de meeste vragen waren daarop niet afgestemd. (Bv. gingen over of ik een reisorganisatie kies vanwege hoeveel activiteit / snelheid van het vervoer).
    | Mijn reizen en foto's | Gratis reistips: voorbereiding, veiligheid, handige links | Interview
    Indonesië - Laos - Thailand - Malawi - Zambia - Tanzania - Kenia - Australië - Chili - Bolivia - Peru - Colombia - Brazilië - Nicaragua - en nog van alles in Europa

Bedankt
    1
    Is bedankt: 33

Ik ben Belg en kon de enquête toch ook invullen?

Forumbeheerder Kaapverdië
    Forumbeheerder Vanuatu
    Forumbeheerder Reizen met kinderen of baby's.

Bedankt
    10
    Is bedankt: 18

Citaat Origineel gepost door frederik7028 Bekijk Post
    Ik ben Belg en kon de enquête toch ook invullen?
    En wat heb jij dan op de eerste pagina ingevuld bij diploma? Waarschijnlijk ben jij gaan opzoeken wat een gelijkaardig diploma in Nederland is, maar daar had ik geen zin in en het was een verplichte vraag. De andere optie was om zomaar een bolletje te kleuren, maar dan is de enquête in principe niet meer correct.

Bedankt
    172
    Is bedankt: 293

IJsland geïnteresseerden gezocht voor enquete! Maak kans op reismagazine!

Oh ja en ik kon ook niet aangeven dat ik er al een keer geweest ben en nog een keer wil gaan.
    | Mijn reizen en foto's | Gratis reistips: voorbereiding, veiligheid, handige links | Interview
    Indonesië - Laos - Thailand - Malawi - Zambia - Tanzania - Kenia - Australië - Chili - Bolivia - Peru - Colombia - Brazilië - Nicaragua - en nog van alles in Europa

.

WERELDWIJZER AGENDA
MEI 2013
Peiling: Waar kan een Wereldwijzer evenement het beste plaatsvinden?
Wereldwijzer Reis Awards 2013: Nominatie Rondes
Scandinavië Reisquiz
JUNI 2013
Wereldwijzer Reis Awards 2013: Finale Stemrondes

WERELDWIJZER VOORDEEL
10% korting op je reisverzekering
10% korting op buitenlandse SIM kaarten