Onderwerp: Wat mis jij op Wereldwijzer?

Bedankt
    0
    Is bedankt: 0

Wat mis jij op Wereldwijzer?

Laat hier een berichtje achter met een omschrijving van wat jij vindt dat op de pagina's van WereldWijzer moet komen. Geef je mening!!!
    -----------------------------------------------------------------------------------
    Kortingen, acties, aanbiedingen en gratis producten van Nederlandse bedrijven.

Bedankt
    0

hoi,

antwoord op je vraag wat ik persoonlijk hier mis?
    links naar openbaar vervoer in de betreffende landen,de links die er al te vinden zijn vind ik soms erg onduidelijk.
    links naar goede kaarten van de betreffende landen, ik bedoel geen routeplanner of zo maar gewoon duidelijke landkaarten,met meer dan alleen de grote plaatsen.

hoop dat je er iets aan hebt
    groetjes pia

Daantje112
    Guest

Misschien is het handig een aparte vacature afdeling te maken, want nu staan alle vacatures/stageplaatsen verspreid over alle verschillende fora

Bedankt
    0

-----------------------------------------------------------------------------------

Forumbeheerder Cambodja
    Forumbeheerder Mexico

Bedankt
    38
    Is bedankt: 105

Blogposts
    42

Hi,

ik mis hier een beetje een gedeelte voor Midden-Amerika. Niet elk land voor zich, maar i.i.g. dit gedeelte samen in een eigen gedeelte.

Grtn, Robert

Bedankt
    3
    Is bedankt: 23

Ik mis de rubriek Midden-Oosten.
    Hier zouden dan de landen in kunnen staan als: Syrie, Jordanie, Jemen, Libanon, Saoedi-Arabie etc.

vanua
    Guest

Oceanie; (Melanesie, Polynesie en Micronesie)

Guam, Papua New Guinea, Salomon Islands, Vanuatu, Kiribati, Niue, Nauru, Marshall Islands, Samoa, Fiji, Tonga, Marquisis Islands, Tahiti, Cook Islands, Gilbert Islands.

Een eilanden gebied wat qua oppervlakte niet onderdoet voor het continent Australie. Het valt mij op dat deze gebieden niet of nauwlijks belicht worden.

Kaatjeka
    Guest

Exclamation Re: Wat Mis Jij Op Wereldwijzer?

Ik mis bij de wintersport gebieden: Tsjechie!!
    Een land wat qua wintersport erg in opkomst is,
    en erg goed te doen is ook voor de ietwat minder rijke mensen onder ons!

Forumbeheerder Cuba
    Bedankt
    0
    Is bedankt: 1

Re: Wat Mis Jij Op Wereldwijzer?

Hoi hoi,

Ik kwam net tegen dat er niet zo heel veel taalscholen hier, onder het kopje Taalreizen vermeld staan en ik vroeg me af waarom sommige scholen wel vermeld staan en vele niet?

Zelf heb ik hele goede ervaring met Study Travel (in mijn geval was dat voor Santiago de Cuba) - http://www.studytravel.nl/ en Bicolor - http://www.bicolor.nl/ (dat was voor mij voor Spanje).

Wat betreft Cuba (tja, sorry...): ik merk dat veel toeristen alleen maar naar Havana gaan en ik vraag me af of dat komt door het aanbod. In andere delen van Cuba is er misschien wat minder, maar er zijn zeker mogelijkheden (zoals je bij Study Travel kan zien). Ik zou dus zeggen: zeker de moeite van het vermelden waard!

Maar goed, ik weet dus niet wat de beweegredenen zijn om alleen de organisaties te vermelden die nu vermeld staan...

Liefs,
    Carolina
    Geniet nooit met mate!

~~~~~~~

Tweet me op twitter: http://twitter.com/ccemaas
    Bezoek mijn Hyves en laat een krabbel achter

Bedankt
    0

Ze staan er nu bij: Taalreizen.

Forumbeheerder Cuba
    Bedankt
    0

Thnx Riemer! U bent geweldig!

Liefs,
    Carolina
    Geniet nooit met mate!

~~~~~~~

Forumbeheerder Cuba
    Bedankt
    0

Ik mis trouwens nog iets... De mogelijkheden van je eigen account zijn best uitgebreid, maar ik vind het jammer dat je niet je eigen naam kan vermelden en/of de naam die je op de site wenst te gebruiken (aanspreeknaam). De inlognaam die ik gebruik is er namelijk eentje die ik voor veel dingen gebruik, maar niet de naam waarmee ik aangesproken zou willen worden. Denk er iedere keer aan als ik een mailtje krijg met ¨Beste ccemaas¨, dan denk ik ¨Toch jammer...¨

Liefs,
    Carolina
    Geniet nooit met mate!

~~~~~~~

Forumbeheerder Cuba
    Bedankt
    0

Bij Reisbureaus: Het bedrijf waar ik heel vaak mijn vliegtickets boek is Skybreakers. Dit is een online reisbureau (www.skybreakers.nl) met zeer goede prijzen. Ze bieden een hele goede service en reageren altijd erg snel op vragen/verzoeken/boekingen. Wellicht de moeite van het vermelden waard?

Liefs,
    Carolina
    Geniet nooit met mate!

~~~~~~~

Bedankt
    0

Citaat Origineel gepost door Ed & Maaike
    Ik mis de rubriek Midden-Oosten.
    Hier zouden dan de landen in kunnen staan als: Syrie, Jordanie, Jemen, Libanon, Saoedi-Arabie etc.
    Naar die rubriek zat ik net ook te zoeken. Wij willen misschien een reis maken naar Syrie, Jordanië en Libanon.

Groetjes,
    Emmie

Bedankt
    0

Die landen komen aan bod in het Algemeen Azië forum

vanua
    Guest

Misschien met zoveel leden, en zoveel reizenden is een forum discussie op het gebied van luchtvaart en de daarbij horende problematiek goed te belichten op een forum. Natuurlijk kunnen ook de goede aspecten worden belicht. Het is maar een voorstel....

Dagelijks worden over de gehele wereld passagiers door luchtvaartmaatschappijen opgelicht, misleid en bedrogen. Ik heb zo vaak dingen meegemaakt tijdens het vliegen en voor het vliegen

Het eea belichten op dit gebied zou een hele schare aan mensen goed doen.

Tarief constructie's; SOTO/SITO/SITI/SOTI tickets, APEX tickets, IT tickets, RTW tickets, FF programma's, 2/3/6 maands tickets....

- adverteren met prijzen, die op fantasie berusten: een maatschappij adverteert bij voorbeeld met een tarief van 100 euro, maar de stoelenallocatie voor dit tarief is alleen twee of drie plaatsen, vaak zelfs nul ! In het laatste geval is in luchtvaart
    - jargon de betreffende tariefklasse dichtgegooid en bestaat 't geadverteerde product niet in de geadverteerde prijsklasse
    - heffen van velerlei toeslagen die bij de vliegprijs inbegrepen behoren te zijn
    - het discrimineren naar verblijfsduur: het niet doorbrengen van een zaterdagnacht op de plaats van bestemming kan bij voorbeeld het tarief vier keer zo hoog maken
    - het verwijderen uit het vliegtuig van betalende passagiers ten gunste van KLM- personeel dat gratis vliegt dit gebeurd echt.....
    - het afnemen van instapkaarten van passagiers op een volle vlucht, teneinde de plaatsen te kunnen gunnen aan vrienden van KLM-staf gebeurd oa op de Suriname vluchten-
    -het zonder vergoeding annuleren van vluchten, zogenaamd om technische redenen, maar in werkelijkheid omdat er weinig passagiers zijn geboekt
    - het verkopen van een enkele reis aan een nietsvermoedende passagier voor een prijs die twee keer zo hoog is als het retourtarief
    - het afhandig maken van exorbitante bedragen voor enkele kilo's overbagage

Groet,

Vanua

vanua
    Guest

En als je een forum medewerker hiervoor zoekt dan stel ik me hiervoor beschikbaar. Ik zoek graag uit hoe ik goed(koop) vlieg, wat dat betreft is Indonesie (Nw. Guinea) geweldig alles moet je doen met het vliegtuig....

Bedankt
    2

ik mis een backpack/hitchhike forum
    Reizen te voet en zonder geld
    www.justkai.com

Bedankt
    0

Ik ben van mening dat een apart backpackers forum niets toevoegd aan de vele landenforums die we al hebben. Eigenlijk komt alle info over backpacken al in de landenforums aan bod.

Dit is mijn mening maar hoe denken jullie hier over? Vul deze poll even in en laat als je wilt een reactie achter. Als er meer mensen net als Kai van mening zijn dat het Backpackers / Hitchhikers forum echt iets toevoegd aan Wereldwijzer.nl dan komt dat forum er natuurlijk.

Forumbeheerder Azië
    Forumbeheerder Thailand

Bedankt
    109
    Is bedankt: 291

Blogposts
    5

Ik zou Vanua best willen helpen met een luchtvaart-forum......ben werkzaam op de IATA-afdeling van een grote reisorganisatie dus heb er dagelijks mee te maken.....
    Op vakantie naar Thailand ? Kijk voor tours en hotels eens op de website van Viengtravel of neem contact op met mij ! 'Like us' on Facebook !

Voor meer Thailand reisinformatie kijk je op ReisdoorThailand !

Bedankt
    0
    Is bedankt: 14

Dave en Vanua,

Klinkt interessant, heb zelf ook luchtvaart als vak gehad bij een eerdere opleiding, erg ingewikkeld allemaal overigens, maar zo krijg je wel een inzicht hoe een prijs van een ticket tot stand komt,
    mijn stem hebben jullie.

Xander
    Laatst aangepast door Xander : 21-01-06 om 13:32

vanua
    Guest

Lijkt mij dat het wel een item is wat passend is voor Wereldwijzer

Forumbeheerder Cuba
    Bedankt
    0

Niet iets wat ik mis, maar eerder een 'teveel'... Bij de kalender, als je een meerdaags evenement toevoegt ben je blijkbaar verplicht een tijd in te vullen, dit is wat vreemd (zeker voor de eindtijd). Kan dat niet iets optioneels zijn?

Ik denk overigens dat dat eerder iets is voor een ééndaags evenement en dan liefst alleen de begintijd.

Liefs,
    Carolina
    Geniet nooit met mate!

~~~~~~~

Forumbeheerder Cuba
    Bedankt
    0

Het is niet echt iets dat ik mis, maar wel iets dat ik jammer vind.

Het valt me op dat de verjaardagen van vandaag helemaal NIET opvallen. Ze staan helemaal onderaan en ik moet bekennen dat ik daar gewoon vrijwel nooit kijk. Meestal zie ik de verjaardagen per ongeluk weer even als ik naar beneden scroll om te kijken wie er nu allemaal online is.

Vind ik toch wel jammer, want het is best leuk als je wat gemakkelijker kan zien dat iemand jarig is.

Liefs,
    Carolina
    Geniet nooit met mate!

~~~~~~~

Soortgelijke onderwerpen

1. Wereldwijzer Reisaccount
    Wereldwijzer Reisforums in forum Helpdesk
    Reacties: 0
    Laatste: 02-12-08, 12:30
  2. Werkzaamheden aan Wereldwijzer.nl
    Anouk in forum Wereldwijzer Reiscafé
    Reacties: 1
    Laatste: 28-05-08, 14:56

.

WERELDWIJZER AGENDA
MEI 2013
Peiling: Waar kan een Wereldwijzer evenement het beste plaatsvinden?
Wereldwijzer Reis Awards 2013: Nominatie Rondes
Scandinavië Reisquiz
JUNI 2013
Wereldwijzer Reis Awards 2013: Finale Stemrondes

WERELDWIJZER VOORDEEL
10% korting op je reisverzekering
10% korting op buitenlandse SIM kaarten