Onderwerp: Wat is jouw top 3 van hotels & guesthouses in Amerika?

Bedankt
    12
    Is bedankt: 244

Blogposts
    4

Wat is jouw top 3 van hotels & guesthouses in Amerika?

Wat is jouw top 3 van hotels & guesthouses in Amerika? Plaats ze hieronder!

Bedankt
    2
    Is bedankt: 24

Blogposts
    2

Re: Wat is jouw top 3 van hotels & guesthouses in Amerika?

Echt een top 3 heb ik niet, maar een grote aanrader is het Nob Hill Hotel in San Francisco, Californië.

Nu weet ik niet hoe de normale kamers er uit zien, maar de suites zijn absoluut fantastisch en vanaf de Queen Suite hebben ze een jacuzzi in de kamer. Goede prijs voor suites, al is dat nog altijd wel iets dat in je budget moet passen, maar al ga je er maar een romantisch nachtje heen, is het absoluut de moeite.

Onderstaande is de slaapkamer van de prachtige Victorian Suite (not pictured: two person jacuzzi, grote badkamer en zijkamer met magnetron).

Op zich is de rest van het hotel niet zo heel speciaal, maar de Victoriaanse sfeer is fantastisch, ze hebben elke avond een 'complimentary' wijnproefing en je hebt er verder gewoon eten en internet. Een fantastisch hotel voor een romantisch avondje weg.

Bedankt
    0
    Is bedankt: 0

Je hebt heel veel ketens in Amerika met prijzen die heel sterk wisselen.
    Een Quality inn is best wel ok prijs/kwaliteit; Ook veel Best Westerns geven waar voor hun geld.
    Als je een lange reis doet vind ik dat de beste hotels.
    Alles neergeschreven op www.reisfanaten.be maar ook via www.zomerbrochure.be en www.bezienswaardigheden.be delen we heel veel persoonlijke informatie.

Bedankt
    0

Beste Martijn,
    ... wél voor een flink gevilde beurs. ($ 190 + taxes). Dt is het niet waard.

Bedankt
    0

Blogposts
    1

Hallo wie weet er toevallig adressen gastgezin voor 3maanden op Hawaii

Bedankt
    0

Tja, wat verlang je en hoeveel wil je daarvoor uitgeven? Best Western, Quality Inn, zijn betaalbaar, maar de kwaliteit is soms ver te zoeken. Uitgeleefd is misschien een betere omschrijving. De nieuwe trend in B.Western met 400 betere hotels, ziet er veelbelovend uit. Blijven er nog 3.600 over. Kwaliteit kost geld. Alle brands van de Hilton groep geven prima kwaliteit. Maar wat zoek je? Een plek voor de nacht? Advies: zoek op het internet, kijk in Google Earth en lees de reviews op tripadvisor en je weet genoeg. Mijn mooiste? Double Tree, Niagara Falls (Cnd) met fallsview.

Bedankt
    3

De Desert Rose Resort in las Vegas is een uitstekend hotel voor een redelijke prijs

Bedankt
    7
    Is bedankt: 10

Best Western Plus Hospitality House in New York City.
    We verbleven hier in februari en kregen een upgrade naar het penthouse appartement. Super service en uitstekende ligging.
    Onze nummer 1.
    http://www.hospitalityhouseny.com/
    Florida: 1992, 1997, 1998, 2008, 2010, 2012
    West USA: 1979, 1993
    New York: 1999, 2002, 2012

www.schoutenjanssen.nl

9. Trails wordt bedankt door:

Bedankt
    0

Kijk eens op historische hotel websites. Ik kan er zo al 3 opnoemen die mij heel goed bevielen: Plaza Hotel in Las Vegas, NM. Victorian Inn in Anniston, AL en Brunswick Manor in Brunswick, Georgia

Bedankt
    0

1e. De Hollyday Inn Express in Poteau, Oklahoma. Een gloednieuw motel met een geweldige service. Poteau ligt vlakbij de grens tussen Oklahoma en Arkansas, slechts een klein uurtje van Fort Smith. 2e. De Comfort Suites in Hot Springs, Arkansas waar we ,omdat we de 1e Europeanen waren die bij hun overnachtten, een gratis upgrade kregen naar een suite met hot spa. 3e. De Comfort Suites Speedway in Terrace, Kansas City vanwege de gunstige prijs, kwaliteit verhouding en de gunstige ligging. Ca. 25 miles vanaf de airport van Kansas City.
    Groet
    Bert.

Bedankt
    4
    Is bedankt: 6

1) The Salsbury Ave. Inn, Cody, Wyoming, ten oosten van Yellowstone national park. Zeer propere en gezellige B&B uitgebaat door ontzettend vriendelijke mensen.
    2) Swiftcurrent Lodge & Cottages Inc, Estes Park, Colorado, in de achtertuin van de Rocky Mountains. Charmante cottages met keukentjes, naast de rivier.
    3) Majestic view lodge, Springdale, Utah, heel dicht bij Zion national park. Kamers in landelijke stijl, zeer netjes, en het stadje is gezellig.

Deze was eigenlijk ook niet slecht: Comfort Inn and Suites, Three Rivers, California, dichtbij Sequoia national Park. Proper, vriendelijke bediening, ontbijt inbegrepen.
    Laatst aangepast door sandradegier : 20-08-12 om 16:21

13. sandradegier wordt bedankt door:

Bedankt
    2

Ikzelf verblijf meestal in Holiday Inn (Express) hotels en daar ben ik altijd tevreden over. Vorig jaar heb ik ook de keten Extended Stay America ontdekt en ook die bevalt me super. Hun principe is dat je kamer niet elke dag wordt schoongemaakt en je ook niet elke dag schone handdoeken krijgt, indien je die wel wilt kan je ze bij de receptie halen. Ook heeft elke kamer daar een kitchenette dus ik vond het helemaal perfect. Ik ontbeet op de kamer en mijn kamer hoeft niet elke dag schoon te worden gemaakt, doe ik thuis zelf ook niet.

.

WERELDWIJZER AGENDA
MEI 2013
Peiling: Waar kan een Wereldwijzer evenement het beste plaatsvinden?
Wereldwijzer Reis Awards 2013: Nominatie Rondes
Scandinavië Reisquiz
JUNI 2013
Wereldwijzer Reis Awards 2013: Finale Stemrondes

WERELDWIJZER VOORDEEL
10% korting op je reisverzekering
10% korting op buitenlandse SIM kaarten