-
Re: Je laatste souvenir uit Afrika
Schalen van klei om Fuo Fuo uit te eten, vanuit Ghana.
-
-
die lucht (van geitenleer zie boven) trekt na een tijdje vanzelf weg als het product "opdroogt". (er is dus nog hoop )
-
-
Laatste souvenir uit Gambia: een handgeknoopt kleurig kleedje van 'Rug Aid' wat momenteel mijn bank siert en elke keer een glimlach op mijn gezicht tovert. Pure witte magie
-
-
Een foto van het mooiste hotel wat ik ooit heb gezien.
Helemaal Escheriaans-Elephant Hill-Zimbabwe met een kamer doe uitzicht bood op de Zambesi en de opspuitende Victoriawatervallen.
Het vervelendste souvenir was een tropische ziekte met 41.7 C koorts met de alom gratische diarree uit West Afrika
-
-
Zakje zand mooi donkerrood zand uit Mombo (Tanzania).
Fairsafari
-
-
Ook zand!
Een flesje met roodbruin zand uit Mtwapa en een met gelig zand uit Kilifi...Kenya.
Oja ook een mooie wandelstok met uitgesneden dieren, echt een pronkstuk!
Laatst aangepast door amavee : 20-09-12 om 09:34
-
-
duizenden prachtige foto's die ons telkens weer in vervoering brengen.
-
lilieye wordt bedankt door:
-
 Origineel gepost door amavee
Ook zand!
Een flesje met roodbruin zand uit Mtwapa en een met gelig zand uit Kilifi...Kenya.
Oja ook een mooie wandelstok met uitgesneden dieren, echt een pronkstuk!
Leuk om te lezen! Ik dacht dat ik een beetje raar deed door overal zand mee te nemen. Ik heb hier dus ook potjes zand staan, waaronder een potje rood zand uit Zuid-Afrika.
-
joeterke wordt bedankt door:
-
Een sponsorkind die de organisatie waarvoor ik werkte uit de gevangenis heeft gehaald.
-
-
Mijn mooiste souvenir(s) zijn alle prachtige herinneringen en foto's/films van de safari van Mombassa naar Nairobi.
Verder hebben we gekocht: poppetjes van/bij de Masai, armbandjes en schilderijen.
-
-
Een Djembee natuurlijk zelf gehaald met een local in een fabriekje nou ja soort loods garage!
-
|
.
|

|