Onderwerp: re: >>> Het Grote Stamtafel Kletstopic <<<

Laxmi
    Guest

Re: Stamtafel kletstopic

Citaat Origineel gepost door Danechka Bekijk Post
    Ik las inderdaad dat ze zonkracht vandaag het sterkst zou zijn, maar over het algemeen verbrand ik niet heel snel. Daarbij ben ik nu ook voornamelijk binnen.

Geniet je nog een beetje van het weer?
    Nou, dan heb je geluk als je niet snel verbrandt! De meesten onderschatten het echt, he.
    Ikzelf verbrand juist heel snel terwijl ik toch al een kleurtje heb. Vroeger snapte ik dat niet, maar het schijnt heel logisch te zijn.....

En ik geniet zeker van dit heerlijk tropische weer! Maar inderdaad, ook binnen, he. Ik ga straks wel even naar het park, lekker een beetje zonnen op een bankje aan het water....

P.S. Ik heb even op je profiel gekeken, leuke foto! Nogal wiedes dat Georges je zo leuk vindt!
    Laatst aangepast door Laxmi : 25-07-12 om 17:23

Forumbeheerder België
    Forumbeheerder Stamtafel
    Thailand Team
    Moderator Even voorstellenforum

Bedankt
    94
    Is bedankt: 391

Citaat Origineel gepost door Laxmi Bekijk Post

P.S. Ik heb even op je profiel gekeken, leuke foto! Nogal wiedes dat Georges je zo leuk vindt!
    Spijtig dat ik niet 25 jaar later ben geboren!
    Neen alle gekheid op een stokje,ik vind Danechka een hele lieve meid(één uit de duizend)
    Nieuwe peiling in het Thailandforum :Hebben jullie een speciaal budget voorzien om de armen te helpen in Thailand? Hier kan je reageren op het onderwerp!

Bedankt
    0
    Is bedankt: 35

Nou, dan heb je geluk als je niet snel verbrandt! De meesten onderschatten het echt, he.
    Ikzelf verbrand juist heel snel terwijl ik toch al een kleurtje heb. Vroeger snapte ik dat niet, maar het schijnt heel logisch te zijn.....

En ik geniet zeker van dit heerlijk tropische weer! Maar inderdaad, ook binnen, he. Ik ga straks wel even naar het park, lekker een beetje zonnen op een bankje aan het water....
    Klopt, vaak zie je mensen die liggen te zonnen, die al zo rood zijn als een kreeft. Dat begrijp ik niet helemaal. Smeren, smeren, smeren en niet continu in de volle zon. Dus als je al een kleurtje hebt, is snel verbranden een logisch gevolg? Dat heb ik nooit gehoord eerlijk gezegd. Ik word meestal wel snel bruin, maar dat komt omdat ik liever gewoon bezig ben in de zon in plaats van alleen maar zonnen.

Maar goed, geniet van het park vanavond! Ik las net dat er vrijdagavond een einde komt aan ons zomerse weer.

Oh dankje, ik voel me gevleid.
    Движется планета в ритме русского хип-хопа!

Bedankt
    0

Citaat Origineel gepost door georgessiam Bekijk Post
    Spijtig dat ik niet 25 jaar later ben geboren!
    Neen alle gekheid op een stokje,ik vind Danechka een hele lieve meid(één uit de duizend)
    Bedankt Georges, je bent top!

Laxmi
    Guest

Dus als je al een kleurtje hebt, is snel verbranden een logisch gevolg? Dat heb ik nooit gehoord eerlijk gezegd. Ik word meestal wel snel bruin, maar dat komt omdat ik liever gewoon bezig ben in de zon in plaats van alleen maar zonnen.

Oh dankje, ik voel me gevleid.
    Nou, zonnen doe ik eigenlijk ook niet zo veel....tussen 11 uur en 16 uur zul je mij met deze hitte ook niet buiten zien, misschien alleen even snel op de fiets ergens heen.

Eigenlijk is het zo dat mensen met een kleurtje niet zouden moeten verbranden vanwege de pigmenten. Maar kennelijk verandert er iets aan die pigmenten als je jaren in een land met een koud klimaat als NL gaat wonen. Dan kan je in feite net zo slecht tegen de zon als mensen zonder pigmenten. Maar dat is iets dat veel mensen niet weten. Ik moet mij ook altijd insmeren met factor 30 in dit weer!
    Vorig jaar op vakantie in Suriname (ongeveer 30-35 graden Celsius) was ik binnen no time verbrand en dan vervel ik net zo goed. Ik was aan het zwemmen in de rivier en was vergeten mijn bovenrug in te laten smeren. Ik wist niet hoe snel ik het moest laten afkoelen met after-sun.

P.S. Graag gedaan, Georges heeft gelijk, hoor!

Bedankt
    0

Nou, zonnen doe ik eigenlijk ook niet zo veel....tussen 11 uur en 16 uur zul je mij met deze hitte ook niet buiten zien, misschien alleen even snel op de fiets ergens heen.

Eigenlijk is het zo dat mensen met een kleurtje niet zouden moeten verbranden vanwege de pigmenten. Maar kennelijk verandert er iets aan die pigmenten als je jaren in een land met een koud klimaat als NL gaat wonen. Dan kan je in feite net zo slecht tegen de zon als mensen zonder pigmenten. Maar dat is iets dat veel mensen niet weten. Ik moet mij ook altijd insmeren met factor 30 in dit weer!
    Vorig jaar op vakantie in Suriname (ongeveer 30-35 graden Celsius) was ik binnen no time verbrand en dan vervel ik net zo goed. Ik was aan het zwemmen in de rivier en was vergeten mijn bovenrug in te laten smeren. Ik wist niet hoe snel ik het moest laten afkoelen met after-sun.

P.S. Graag gedaan, Georges heeft gelijk, hoor!
    Ik snap 'm! Ik heb net boodschappen gedaan en het zweet brak me ook uit. Zo'n zware tas en dan in de volle zon lopen... Pfoe... Ik ben blij dat ik weer binnen zit, waar het enigszins koel is.

Dat is altijd erg vervelend als je dan verbrand. Ik heb ook wel eens dat ik vergeet m'n rug in te laten smeren (of er is niemand in de buurt die het even doet), en dan is het af en toe ook wel pijnlijk. After-sun helpt dan eventjes, maar een t-shirt aantrekken is dan toch weer pijnlijk.

En nogmaals bedankt!

Forumbeheerder België
    Forumbeheerder Stamtafel
    Thailand Team

Bedankt
    94

Zo ben vandaag jarig zal niet veel op wwz aanwezig zijn!
    groetjes en tot later misschien
    georges.
    Nieuwe peiling in het Thailandforum :Hebben jullie een speciaal budget voorzien om de armen te helpen in Thailand? Hier kan je reageren op het onderwerp!

Bedankt
    0

Happy birthday to you, Georges!
    Ik wens je een mooie dag en niets dan geluk in de toekomst, dat verdien je.

9. Danechka wordt bedankt door:

Forumbeheerder België
    Forumbeheerder Stamtafel
    Thailand Team

Bedankt
    94

Happy birthday to you, Georges!
    Ik wens je een mooie dag en niets dan geluk in de toekomst, dat verdien je.

Bedankt lieve Danechka!
    Verwacht vandaag nog met tussepauzes volk over de vloer,hopelijk brengen ze wat Thaise drank mee (ben niet zo mobiel met die plaaster rond mijn enkel)
    groetjes,georges.

Bedankt
    44
    Is bedankt: 76

Blogposts
    1

Hola Georges!

Felicidades!!
    Je bent 5 dagen na mij jarig!!! Toch niet ook dezelfde leeftijd??

En daarnaast natuurlijk beterschap! Hopelijk raak je die gezondheidspech eindelijk eens kwijt!!
    "Lo malo no es que los sevillanos piensen que tienen la ciudad más bonita del mundo...lo peor es que puede que tengan hasta razón." Antonio Gala

"Het is niet eens zo erg dat de sevillanen denken dat ze de mooiste stad van de wereld hebben...., erger is het dat ze waarschijnlijk gelijk hebben." Antonio Gala.

Bedankt
    3
    Is bedankt: 3

Ben niet zo mobiel met die plaaster rond mijn enkel)
    groetjes,georges.
    Gelukkig heb je niet "MovingAround" als alias hier.

Laxmi
    Guest

Zo ben vandaag jarig zal niet veel op wwz aanwezig zijn!
    groetjes en tot later misschien
    georges.
    Van harte gefeliciteerd, Georges!
    Maak er een heel mooie dag van.....

P.S. Had ik in België gewoond, dan had ik je wel wat Thaise biertjes gebracht.

Bedankt
    0

P.S. Had ik in België gewoond, dan had ik je wel wat Thaise biertjes gebracht.
    Even party hardy met Georges denk? Ik zou ook een krat meenemen.

Laxmi
    Guest

Even party hardy met Georges denk? Ik zou ook een krat meenemen.
    Ik neem aan dat je bedoelt een volle krat bier?
    Nou, in dat geval zou ik er ook zeker bij zijn en dan.......natuurlijk party!

Alleen....jammer dat Georges is vergeten ons uit te nodigen.....!

Bedankt
    0

Ik neem aan dat je bedoelt een volle krat bier?
    Nou, in dat geval zou ik er ook zeker bij zijn en dan.......natuurlijk party!

Alleen....jammer dat Georges is vergeten ons uit te nodigen.....!
    Natuurlijk een volle krat. Ik weet alleen niet of ik kratten Thais bier kan kopen, dus welk bier is jouw favoriet? Ik ben er eerlijk gezegd niet zo van.

Inderdaad jammer dat we niet uitgenodigd zijn om te komen feesten.
    Zonder ons is het natuurlijk geen feest, niemand die nu roept: "Het feest kan beginnen, want Laxmi en Danechka zijn binnen!"

Laxmi
    Guest

Natuurlijk een volle krat. Ik weet alleen niet of ik kratten Thais bier kan kopen, dus welk bier is jouw favoriet? Ik ben er eerlijk gezegd niet zo van.
    Ik weet eerlijk gezegd ook niet of ze per krat gaan. Maar anders gewoon een tas vol, he. En ik ben ook niet zo van het bier, ware het niet dat ik elk bier dat ik niet ken wel zeker even proef! En Thais bier is best bekend, dus dat had ik rustig even willen proberen.....

Inderdaad jammer dat we niet uitgenodigd zijn om te komen feesten.
    Zonder ons is het natuurlijk geen feest, niemand die nu roept: "Het feest kan beginnen, want Laxmi en Danechka zijn binnen!"
    Precies, dat bedoel ik nou!
    Zonder Danechka en Laxmi is een feest geen feest!

Kijk, Georges weet gewoon niet wat hij mist......

Bedankt
    0

Ik weet eerlijk gezegd ook niet of ze per krat gaan. Maar anders gewoon een tas vol, he. En ik ben ook niet zo van het bier, ware het niet dat ik elk bier dat ik niet ken wel zeker even proef! En Thais bier is best bekend, dus dat had ik rustig even willen proberen.....
    Ik probeer er dan ook wel eentje, als ik het niet lekker vind mag jij 'm opdrinken.

Precies, dat bedoel ik nou!
    Zonder Danechka en Laxmi is een feest geen feest!

Kijk, Georges weet gewoon niet wat hij mist......
    Precies! "Georges weet niet wat 'ie mist, weet niet wat 'ie mist, Georges weet niet wat 'ie mist... Als Laxmi er niet is... Weet niet wat 'ie mist, als Danechka er niet is..."

Forumbeheerder België
    Forumbeheerder Stamtafel
    Thailand Team

Bedankt
    94

Een biertje voor iedereen,het zijn zware tijden!

En voor Danechka,een pak lolly's weet dat ze dagelijks en nu zelf op haar kamer aan één of andere lekstok aan het likken is!
    Laatst aangepast door georgessiam : 27-07-12 om 21:43

Laxmi
    Guest

Precies! "Georges weet niet wat 'ie mist, weet niet wat 'ie mist, Georges weet niet wat 'ie mist... Als Laxmi er niet is... Weet niet wat 'ie mist, als Danechka er niet is..."

Laxmi
    Guest

Een biertje voor iedereen,het zijn zware tijden!
    Dank je George!
    Maar ik was alleen gekomen voor Thais bier.......voor minder doe ik het niet!

Bedankt
    0

"We were made for partying with Georges, made for partying! Georges was made for partying with us!"

"Oh it's such a perfect day, I'm sad I can't party with Georges... Oh such a perfect day, and I just can't party with Georges, can't party with Georges.."

P.S. Voor deze keer drink ik wel een Heineken, ik ga niet moeilijk doen! En bedankt voor al die lolly's Georges, ik ben wel even zoet.

Laxmi
    Guest

"We were made for partying with Georges, made for partying! Georges was made for partying with us!"

"Oh it's such a perfect day, I'm sad I can't party with Georges... Oh such a perfect day, and I just can't party with Georges, can't party with Georges.."

P.S. Voor deze keer drink ik wel een Heineken, ik ga niet moeilijk doen! En bedankt voor al die lolly's Georges, ik ben wel even zoet.
    Danechka,

Dat is wel aardig van je!

Georges,

Had je een leuke dag vandaag?
    Heb je geen Thais bier gekregen?

Bedankt
    0

Danechka,

Dat is wel aardig van je!
    Je moest eens weten hoe aardig ik ben!

En inderdaad Georges, heb je een leuke dag gehad?

Forumbeheerder België
    Forumbeheerder Stamtafel
    Thailand Team

Bedankt
    94

Nou heb in de namiddag veel bezoek gehad van familieleden en vrienden van het werk.
    Gelukkig waren ze van mijn situatie op de hoogte dat ik niet uit de voeten kon met mijn houten been! he he he !
    Nou sommige hadden een paar kratjes bier bij (jupiler en Leffe blond(zo blond als de haren van Danechka!)ha ha ha !

.

WERELDWIJZER AGENDA
MEI 2013
Peiling: Waar kan een Wereldwijzer evenement het beste plaatsvinden?
Wereldwijzer Reis Awards 2013: Nominatie Rondes
Scandinavië Reisquiz
JUNI 2013
Wereldwijzer Reis Awards 2013: Finale Stemrondes

WERELDWIJZER VOORDEEL
10% korting op je reisverzekering
10% korting op buitenlandse SIM kaarten