Onderwerp: 30 plussers die graag reizen: 12 mei Meet en Greet in Scheveningen!

Bedankt
    0
    Is bedankt: 1

Re: 30 plussers die graag reizen

Degenen die interesse hebben kunnen mij via privé bericht benaderen en zal dan mijn email adres doorgeven. Ik zal dan jullie emailadressen samen voegen en kunnen we in groepsverband communiceren en definitieve afspraken maken indien dit wenselijk is?

Ik heb er al zin in! Wie volgt? 

Bedankt
    0
    Is bedankt: 0

Citaat Origineel gepost door Desertwoman Bekijk Post

Ik heb er al zin in! Wie volgt? 
    Ik :-)

Bedankt
    1
    Is bedankt: 8

Citaat Origineel gepost door anja1975 Bekijk Post
    Nederlanders reizen graag maar dan moet je eens een Belgische zijn van 36 die enorm graag backpackt en een reisgenoot zoekt. Bijna onmogelijke opdracht ;-) Ik ben vrij vanaf 17 april (maand) en dacht aan Zuid- of Midden-Amerika. Als iemand een voorstel heeft hoor ik het graag.
    Nederlanders reizen idd meer maar belgen reizen avontuurlijker!!
    Heb meerdere keren met een belgische gereisd en dat was altijd een succes. Kon ik de tijd maar terug draaien!!!
    Heb nog nooit via een site een reisgenoot gevonden. Mag graag met backpack en tent een natuur gebied ontdekken.

Erik

Bedankt
    0

Hoi allen,

Herkenbare situatie en leuk initiatief!

Zelf zou ik graag in het najaar (okt/nov) een paar weken op reis gaan, bijv. naar Cambodja of Cuba. Lijkt me leuk om andere reisgrage mensen te ontmoeten met misschien soortgelijke plannen.

Bedankt
    0

Helemaal mee eens, ik ben maar 3 groepsreizen gaan doen wegens gebrek aan eind 20/dertigers hier. Veel 18-jarigen hier.
    Alleen was de gemiddelde leeftijd in die groep ook vrij laag :-(

Ik zou een eventuele bijeenkomst/forum oid volkomen steunen.

Gr. Eric uit ko chang

Bedankt
    0

PS: Als je in juni nog in LA bent, hoor ik het wel

Bedankt
    0

Wat een enthousiasme, leuk!! Heb al heel wat mailtje ontvangen en zal op kort termijn een groepsmail sturen zodat we allemaal elkaars email adressen hebben. Voor degene die nog geen email adres hebben gestuurd doe dit heb al een gezellig clubje bij elkaar maar hoe meer zielen hoe meer vreugde

8. Desertwoman wordt bedankt door:

trojanexe
    Guest

leuk topic!

en het is voor mij zeker een herkenbaar probleem, om niemand van je vrienden mee te kunnen krijgen voor een vakantie.
    daarom ben ik ook geinteresseerd :-)
    ik ben 31 jaar en zou graag ergens in de periode augustus-oktober 2/3 weken weg willen.
    mijn voorkeur ligt bij Thailand, Brazilie of de VS maar sta eventueel open voor andere bestemmingen.

lijkt me iig leuk om andere mensen te ontmoeten die ook graag op reis willen

Niels

Forumbeheerder Nieuw-Zeeland
    Forumbeheerder Oceanië

Bedankt
    31
    Is bedankt: 54

Re: 30 plussers die graag reizen: 12 mei Meet en Greet in Scheveningen!

Ik kan helaas niet komen, maar ik heb het onderwerp even sticky gemaakt en de titel iets aangepast. Veel plezier!
    "Don't be afraid to encounter loneliness: it's a rare opportunity to make friends with oneself"
    05/06:SF-NZ-CI; 07/08:TH-OZ-NZ-Bali; 10:VS; 12:Washington; 13:Afrika?

Bedankt
    97
    Is bedankt: 507

Leuk initiatief!

Helaas ben ik gebonden aan schoolvakanties... Of weekenden. (Maar ik vind het zowel leuk om samen als om alleen te reizen - ik vermaak me altijd wel.)
    Zie http://www.fotoof.nl voor mijn foto's.

Zie http://www.ikreis.net en http://www.outofasia.nl voor verslagen en foto's van mijn reizen, vrijwilligerswerk en buitenlandse stage.

Bedankt
    4
    Is bedankt: 2

Wat fijn dat er weer een 'vers' topic voor 30+ is! Hier een 33jarige reisfanaat!

2 jaar geleden voor het eerst gebackpackt met iemand die ik via wereldwijzer heb ontmoet, daarvoor altijd groepsreizen, vorig jaar 2 x een maand voor het eerst alleen gebackpacked. Backpacken vond en vind ik echt heerlijk, ook alleen, maar zie daarnaast ook wel de voordelen van een groepsreis in als je weinig tijd hebt en veel wil zien.

Zelf wil ik graag nog tussen 28 april en 13 mei een aantal dagen (week?) weg (stad/strand/cultuur, sta overal voor open). Heb dan ook nog geen idee waarheen, ik zie zoals altijd teveel mogelijkheden. Iemand zin om mee te gaan?

Daarnaast heb ik nu voor de zomer Nicaragua in mijn hoofd (afgelopen veel landen in Azie gezien), dan nu wel georganiseerd omdat ik geen spaans spreek en weinig tijd voor veel verdieping in het land. Ook daarbij zou ik het leuk vinden om een reisgenoot te vinden. Iemand zelfde soort plannen?

Als ik in NL ben 12 mei, kom ik zeker naar de meet in Scheveningen (woon in Den Haag dus lekker makkelijk ) en w.b. eventueel reisgenootje voor een korte trip eind april/begin mei en een paar weken in juli/augustus: ik hoor graag van je!

Bedankt
    0

Dames en heren,

Ik zal eind deze week iedereen mailen, mocht je je email nog niet verzonden hebben naar mij dan kan je dat nog altijd doen, heb al heel wat ontvangen en de 12de wordt al een gezellige dag! Een mooie start voor al onze toekomstige reizen samen

Bedankt
    0

Hallo lotgenoten

Nou ik loop de laatste jaren dus ook tegen dat probleem aan.......
    Afgelopen jaar een (singel) groeps rondreis noord thailand gemaakt,hele mooie reis maar weinig tijd en erg druk programma dus voor mij geen 2e keer.
    Dit jaar(sept,okt,of zoiets) de plannen om (voor het eerst alleen met backpack) richting zuid thailand en laos of cambodja te reizen.

Ik vindt de meet & greet een leuk idee en hoop er dan ook bij te kunnen zijn.
    Maar dat hangt nog even van mn werk af,of dat ik in NL ben tijdens de meet en greet....

Man35

Bedankt
    0

Hallo lotgenoten

Nou ik loop de laatste jaren dus ook tegen dat probleem aan.......
    Afgelopen jaar een (singel) groeps rondreis noord thailand gemaakt erg mooie reis maar weinig tijd en erg druk programma dus voor mij geen 2e keer.
    Dit jaar(sept,okt,of zoiets) de plannen om (voor het eerst alleen met backpack) richting zuid thailand en laos of cambodja te reizen.

Ik vindt de meet & greet een leuk idee en hoop er dan ook bij te kunnen zijn.
    Maar dat hangt nog even van mn werk af,of dat ik in NL ben tijdens de meet en greet....

Man35

Bedankt
    2
    Is bedankt: 2

Hallo allemaal,

Ook ik ben een 30er. En zit met hetzelfde probleem. 3 jaar terug wezen backpacken, heel goed bevallen! En zie er erg tegenop om eventueel dit jaar met een groepsreis mee te gaan.
    Ik ben van plan om in julì/augustus naar Thailand / Laos / cambodja te gaan. Zit aan de schoolvakantie`s gebonden. Wie weet vind ik hier een reismaatje.

Weet nog niet zeker of ik de 12e er bij kan zijn, maar ga het proberen.

Patricia

Bedankt
    0

Hallo,
    Leuk idee zo'n meet en greet!

Zelf wilde ik graag in okt of nov 2/3 weken naar Bali. Alleen reizen past niet echt bij mij en ben daarom opzoek naar een reisgenote! Ik ben 33 en wilde in Bali rond trekken, maar ook lekker relaxen!
    Ik zou mij graag bij de borrel aansluiten maar weet helaas niet of het gaat lukken!

gr. Maaike

Bedankt
    0

Hallo allen,

Ik heb me ook maar vast bij dit forum aangemeld en herken mezelf in jullie ervaringen. Niet steeds opnieuw op zoek moeten naar reisgenoten zou ideaal zijn. Al mijn vrienden zijn gesetteld met kleine kinderen en dus gebonden aan schoolvakanties. En ik heb geen zin om met hen mee te gaan en dan mijn vakantiedagen op te offeren in saaie vakantieparken, tussen de jengelende kinderen en doodvermoeide ouders die gestresster terugkomen van hun vakantie dan toen ze weggingen.

Uit pure wanhoop ben ik in mijn eentje maar een paar dagen naar Antwerpen en Brussel geweest, want ik moest er even uit. Alleen op reis gaan vind ik niet erg, ik vermaak me wel, maar met een of meer anderen op pad gaan is toch leuker. Ik ben zelf gay en single en als ik soms oproepjes plaats voor een reisgenoot krijg ik vaak ranzige, of romantische voorstellen en dat zoek ik nou juist niet.

Ik houd zelf van musea bezoeken, maar ook grote kerken, beroemde gebouwen mag ik graag van binnen bekijken. Daarnaast houd ik ook van winkelen, klassieke concerten bezoeken, maar ook vind ik het leuk om te gaan stappen, ik ben kortom breed geïnteresseerd. Een hele middag gezellig op een terras mensen kijken vind ik net zo leuk als een concert van Lang Lang bezoeken in het Concertgebouw, of een hele nacht dansen in de Red & Blue of tijdens La Demence.

Zoals gezegd ben ik niet op zoek naar een liefdesrelatie en ook niet naar seks. Een reisgenoot kan een openminded man of vrouw zijn van alle leeftijden die een brede interesse heeft. Daarnaast vind ik het prettig als we goede afspraken kunnen maken (en nakomen). Elkaar kunnen vrijlaten in eigen keuzes, maar tegelijkertijd plezier kunnen beleven, vind ik essentieel.

Toevallig ben ik in juni plm. 3 tot 4 weken vrij en wil ik dan nog even weg (zie oproep bij het reisgenotenforum), naar India, Jordanië of gewoon Italië.

Bedankt
    0

Red face Re: 30 plussers die graag reizen: 12 mei Meet en Greet in Scheveningen!

Ter aanvulling: de borrel lijkt mij een superidee, alleen zit ik dan (helaas weer alleen) in Brussel...

Bedankt
    0

Hallo toekomstige reisgenoten,
    Ik heb iedereen van wie ik het email adres heb vandaag gemaild. Mocht je geen mail hebben ontvangen laat het me weten.
    Kun je de 12de niet maar wil je toch meegenomen worden in de mailing voor een volgende meeting stuur dan ook je emailadres voeg ik je toe.

Bedankt
    0

Citaat Origineel gepost door Benji1979 Bekijk Post
    Ter aanvulling: de borrel lijkt mij een superidee, alleen zit ik dan (helaas weer alleen) in Brussel...
    Hi Benji, jammer dat je er niet bij kunt zijn maar stuur anders je emailadres en kun je volgende keer weer mee?

Bedankt
    0

Hi Benji, jammer dat je er niet bij kunt zijn maar stuur anders je emailadres en kun je volgende keer weer mee?
    Dank je voor je reactie. Ik heb je een pm gestuurd.

Bedankt
    0

Hoop dat het nu wel gaat lukken. Maar persoonlijk ben ik geen backpAcker hou wel een beetje van comfort
    Hoi!

Ik hou ook wel van een beetje comfort, maar ben bereid om deels voor een meer basic aanpak te gaan.

Ik wil erg graag dit jaar nog naar Peru en als het werk het toelaat Ecuador daar aan vast plakken.

Groet,
    Sabrina

Bedankt
    0

Hallo 30 plussers,

Zitten jullie ook met het volgende probleem?
    Je bent single hebt een goede baan en bent flexibel met vakantiedagen en wilt je zelf daarom af en toe belonen met een weekendje weg, relaxreis of rondreis. Alleen zit je met vriend(inn)en die gesetteld zijn, het zich niet constant kunnen veroorloven weg te gaan of niet zo flexibel zijn met vakantiedagen etc.

Ik ben daarom op zoek naar 30plussers die ook met dit probleem zitten en om daar samen iets mee te ondernemen. Mag met 1 persoon of als groep.

Groetjes
    Hoi,

Dat probleem herken ik zeker. Ben ook nog op zoek naar een reismaatje voor een rondreis. Waar is die meet en greet ergens in scheveningen?

Bedankt
    4

Goh, best fijn om al deze berichtjes te lezen en zoals velen al zeggen...herkenbaar. Ik ben aantal keren alleen op reis geweest (Australie, Turkije, Thailand) ook omdat iedereen in mijn omgeving door verschillende redenen niet kunnen.
    Dit jaar ben ik van plan om naar indonesie te gaan om te gaan backpacken omstreeks oktober.
    Wat ik ook leuk vind is met een camper door Europa te reizen, langs de kust en binnenland. Maar dat is echt leuker om met meerdere mensen te doen.
    Ik vind de meet en greet een heel goed initiatief, alleen kan ik de 12de niet. Ik werk om de week op zaterdag en deze zaterdag dus ook. Waarschijnlijk is het zo'n goed initiatief om het nogmaals te organiseren!

Groeten

.

WERELDWIJZER AGENDA
MEI 2013
Peiling: Waar kan een Wereldwijzer evenement het beste plaatsvinden?
Wereldwijzer Reis Awards 2013: Nominatie Rondes
Scandinavië Reisquiz
JUNI 2013
Wereldwijzer Reis Awards 2013: Finale Stemrondes

WERELDWIJZER VOORDEEL
10% korting op je reisverzekering
10% korting op buitenlandse SIM kaarten