Onderwerp: 30 plussers die graag reizen: 12 mei Meet en Greet in Scheveningen!

Bedankt
    0
    Is bedankt: 1

Re: 30 plussers die graag reizen: 12 mei Meet en Greet in Scheveningen!

hallo,

jammer dat je er niet bij kan zijn en denk ook dat er een vervolg zal komen op dit moment zitten we op 15 mensen als het al niet meer is en het aantal groeit dagelijks je kan je email doorgeven en dan kun je de communicatie volgen en op de hoogte blijven

Bedankt
    0
    Is bedankt: 0

Hoi Desert woman,

Ik ben nog vrij nieuw op dit forum.
    Hoe stuur ik een persoonlijk bericht om mijn mailadres te geven voor de bijeenkomst in scheveningen?
    Groeten Cathy

Bedankt
    25
    Is bedankt: 53

Wat een ontzettend leuk intitiatief. Ben ook 30+ en het viel mij ook al op dat veel hier op dit forum veel jonger zijn. Nou is daar natuurlijk niets mis mee hoor maar toch.... Ook op de zuid-oostAzie-dag met speeddating (van deze site) zag ik het.

Alleen voor mij is het pas van toepassing voor begin februari. Ik zou dan een zgn "bouwsteen"naar Sumatra willen van 5 a 7 dagen. Ik ben dan al op Bali waar begin februari mijn vrijwilligerswerk afloopt, dus dan ben ik daar wel dus aan tijd verbonden.

Dus het is voor mij waarsch. ook nog te vroeg om nu al naar de dag te komen (al kan ik wel dusse...., en heb ook nog goedkoop treinkaartje ervoor liggen)

misschien in het najaar weer zo'n dag? of is dat niet handig....en maakt het niet uit...

Bedankt
    0

Smile Re: 30 plussers die graag reizen: 12 mei Meet en Greet in Scheveningen!

Ik hoop van harte dat er uit de 12e een vervolg meeting komt!! Kan deze keer niet aanwezig zijn, uiteraard vanwege een reisje.

Maar zal me alvast wel een beetje voorstellen.
    Zelf ben ik eind 30 en ga eigenlijk zo'n 3 keer per jaar op weg. Regelmatig met een vriendin maar ook alleen. Heb ruime ervaring in Centraal America
    ( eigenlijk alle landen behalve El Salvador), Zuid America en Azie. Eilanden vind ik heerlijk. Ik kan genieten van basic (met rugzak) maar als ik er zin in hem kan ik ook lekker over de top gaan in luxe. Het is maar net waar ik zin in heb. Kamperen is weer niet zo mijn ding. Ben trouwens ook een echte puzzelaar als het gaat om de perfecte reis samenstellen. En het is mij en mijn reismaatjes nog nooit tegengevallen. Eigenlijk ben ik wel gevarieerd als het om reizen gaat. Bijvoorbeeld vorig jaar 3 weken off road motor gereden ( niet georganiseerd) in Costa Rica en in oktober 2 weken van een afgelegen villa in een niet toeristisch gebied van de Dominicaanse republiek genoten.

Maar goed, hopelijk tot op de volgende meeting!!

Away

Bedankt
    0

Citaat Origineel gepost door printilingrid Bekijk Post
    Wat een ontzettend leuk intitiatief. Ben ook 30+ en het viel mij ook al op dat veel hier op dit forum veel jonger zijn. Nou is daar natuurlijk niets mis mee hoor maar toch.... Ook op de zuid-oostAzie-dag met speeddating (van deze site) zag ik het.

Alleen voor mij is het pas van toepassing voor begin februari. Ik zou dan een zgn "bouwsteen"naar Sumatra willen van 5 a 7 dagen. Ik ben dan al op Bali waar begin februari mijn vrijwilligerswerk afloopt, dus dan ben ik daar wel dus aan tijd verbonden.

Dus het is voor mij waarsch. ook nog te vroeg om nu al naar de dag te komen (al kan ik wel dusse...., en heb ook nog goedkoop treinkaartje ervoor liggen)

misschien in het najaar weer zo'n dag? of is dat niet handig....en maakt het niet uit...
    kom gezellig erbij kun je alvast beginnen met mensen leren kennen en beginnen met de voorpret

Bedankt
    25

Citaat Origineel gepost door Desertwoman Bekijk Post
    kom gezellig erbij kun je alvast beginnen met mensen leren kennen en beginnen met de voorpret
    Ik zal er over nadenken....Ik kan wel die dag maar het is vanuit Den Helder behoorlijk ver weg. (al heb ik nog wel een kruidvattreinkaartje liggen......)

Laxmi
    Guest

Re: 30 plussers die graag reizen

Ik hoop middels deze oproep een soort harde kern te verzamelen van liefhebbers van reizen. En dat je dan altijd dezelfde mensen hebt die je kan benaderen om mee te reizen ipv iedere keer weer op zoek te gaan naar een reisgenoot.
    Zitten er ook wat 40-plussers in deze groep?
    Ik heb alleen maar nr. 2 en nr. 32 gezien.

Bedankt
    25

Citaat Origineel gepost door Laxmi Bekijk Post
    Zitten er ook wat 40-plussers in deze groep?
    Ik heb alleen maar nr. 2 en nr. 32 gezien.

(euh....weet niet wat voor nummer ik heb hihi....maar ik ben 46 (al voel ik me veeeel jonger en word ook altijd jonger geschat....
    Maar moet nog steeds beslissen of ik kom....Het geldt voor mij alleen nog even voor februari Sumatra-bouwsteen (na afloop van m'n vrijwilligerswerk Bali). En de jaren daarna zal ik weer hard moeten sparen

Bedankt
    8

Citaat Origineel gepost door reisgirl Bekijk Post
    Goh zo herkenbaar idd, ik werk op dit moment niet veel, zat bijna tegen een burn-out aan en moet dus ontspannen, gaat gelukkig de goede kant op en heb wel zin in vankantie maar helaas geen geld om te gaan, als je 2 oproepbanen hebt, en je werkt nu ff niet of weinig dan krijg je van de ww betaald, jammer maar anders had ik zeker wel mee willen gaan. Waarheen dat zou me niet uitmaken!
    o ja, ik ben 40+

Laxmi
    Guest

Printilingrid en Reisgirl,

Leuk.
    Ik ga proberen jullie een PB te sturen.

Laxmi
    Guest

Hallo toekomstige reisgenoten,
    Ik heb iedereen van wie ik het email adres heb vandaag gemaild. Mocht je geen mail hebben ontvangen laat het me weten.
    Kun je de 12de niet maar wil je toch meegenomen worden in de mailing voor een volgende meeting stuur dan ook je emailadres voeg ik je toe.
    Desertwoman,

Ik ga je een PB sturen met mijn email adres.
    Kan ik ook op de mailinglist worden gezet voor de volgende meeting?
    Want 12 mei kan ik helaas niet.

Bedankt
    0

Citaat Origineel gepost door manecas Bekijk Post
    Ik zit met het probleem dat ik een LAT- relatie heb, maar zij houdt niet van reizen. Ze vindt het prima als ik alleen ga of met anderen. Een groepsreis is niet altijd tof, is mijn ervaring. Zoals iemand ergens schreef: ADHD-reizen; alle dagen heel druk.
    ik ben 40+ .
    Bestemming: staat nog niet vast. Zelfs het werelddeel staat wat mij betreft ook nog niet vast.
    Periode: september, oktober

Frank
    Hoi Frank,
    Ik ben voornemens om in oktober een rondreis Indonesië te doen . Lijkt het je wat?

Ik ben een vrouw van 40+ en ben opzoek naar een reismaatje.
    Groetjes, Evelien

Bedankt
    0

Hallo reisgenoten,

ik heb iedereen weer gemaild vandaag en hoop dat ik niemand vergeten ben die mij gemaild heeft. Zo ja laat even weten.

Bedankt
    0

Hallo allemaal,

ook voor mij klinkt dit heel herkenbar. ik ga ieder jaar wel op reis maar zou graag vaker willen of naar andere bestemmingen. ik wil nog steeds met de auto een rondreis door oost-europa maken en erg veel gaan zien (je bent toch flexibeler als met het openbaar vervoer). ik dacht zelf aan 2-3weken naar polen/baltische staten of naar slowakije/hongarije/kroatie. Ik ga in ieder geval tussen hemelvaart en pinksteren al naar wenen, slowakije en het noordoosten van hongarije. Misschien heeft iemand interesse om mee te gaan? Ik ben zelf een man van 33 jaar.

groeten

bas

Bedankt
    0

Citaat Origineel gepost door adema1978 Bekijk Post
    Ja, goed initiatief. Ik ben van plan aan het einde van het jaar weer op vakantie te gaan(de kerstvakantie) en ik denk eraan om dan naar Zuid Afrika te gaan. Iemand nu al interesse? ;-)
    Hi,

Ik wil ook graag naar Zuid-Afrika, maar eerst nog eerder dit jaar liefst naar Zuid-Amerika. Ben je er de 14e bij?

grt,
    BNQNY

Bedankt
    0

Goed plan hoor
    Ik zoek nog steeds een reisgeniote voor een leuke vakantie eind augustus/begin september Griekenland

Bedankt
    0

Ik ga 10 juni 23 dagen naar Maleisie. Nog meer mensen?

Bedankt
    0

Hey!

Leuk dit onderwerp! Ik ben ook (begin)30+ en ga graag op reis en ja niet iedereen gaat zo makkelijk mee.. Nu ben ik ook eigenlijk op zoek naar een reisgenoot voor een lange reis(mnd of 8/langer) liefst/met name/vooral door Afrika maar andere opties zijn ook mogelijk. Iemand gelijksoortige plannen???
    Ik kan er helaas de 12e niet bij zijn...had me heel leuk geleken, blijf wel graag op de hoogte!!

groetjes Diana

Bedankt
    0

Mooi Desertwoman,

Ik hoop dat de bijeenkomst op de 12e een succes wordt.
    Jammer (voor mij) dat ik de 12e niet kan.
    Is het mogelijk mij op de mailinglist te zetten voor een hopelijk volgende meeting.

Mvg jos

Bedankt
    4
    Is bedankt: 2

Ben voor de zomer (eind juli tot begin augustus) aan het kijken voor een (backpack of rond-)reis naar Midden Amerika voor 3 weken... (Nicaragua/Guatemala/Honduras...weet het nog niet precies). Gaat er toevallig iemand van jullie ook die kant op?

Ik ben er zaterdag denk ik wel bij.

Bedankt
    0

Smile Re: 30 plussers die graag reizen: 12 mei Meet en Greet in Scheveningen!

Hallo,

Ik wil graag naar die Meet en Greet de 12de, maar het is mij nog steeds niet duidelijk waar het treffen precies in Scheveningen is. Is het in een Café of strandtent.

Ik hoor het graag, zodat ik erbij kan zijn.

Groetjes
    Evelien

Bedankt
    0

Hi reisgenoten,

Ik ga vanavond een gezamenlijke mail sturen naar iedereen van wie ik het emailadres heb gekregen met lovatie tijd etc. Dus mocht je morgen in j mailbox kijken en niets hebben ontvangen dan heb ik of je email niet gekregen of er is iets mis gegaan met de verzending. Check het en als je erbij wil zijn en niet bent meegenomen in de mailing stuur me een privé bericht mail ik alsnog alles door.

Groetjes en tot zaterdag voor wie er zullen zijn!

Bedankt
    0

Haaaaaiii, ik ben al enigszins belegen 30+ maar vind dit een leuk initiatief. Helaas kan ik komende zaterdag niet aanwezig zijn vanwege een familiefeest. Maar ik wil graag op de mailinglist voor een evt. vervolg afspraak.
    Groetjes en veel plezier zaterdag.
    Mieke

Bedankt
    0

Hi reisgenoten,
    Helaas zie ik de afspraak van gisteren net pas voorbij komen. Zijn er al concrete plannen uit voort gekomen?
    Ik heb zelf vakantie van 11 juni tm 28 juni en zit te denken aan Thailand? Zijn er meer reisgenoten die hier zin in hebben? (Ben 36 jaar).

Groet,
    Arie

.

WERELDWIJZER AGENDA
MEI 2013
Peiling: Waar kan een Wereldwijzer evenement het beste plaatsvinden?
Wereldwijzer Reis Awards 2013: Nominatie Rondes
Scandinavië Reisquiz
JUNI 2013
Wereldwijzer Reis Awards 2013: Finale Stemrondes

WERELDWIJZER VOORDEEL
10% korting op je reisverzekering
10% korting op buitenlandse SIM kaarten