Onderwerp: Grootste ergernissen vliegreizigers

Bedankt
    54
    Is bedankt: 110

Grootste ergernissen vliegreizigers

Grootste ergernissen vliegreizigers

Uit een onderzoek van reisvergelijker Skyscanner blijkt dat mensen met slechte hygiëne voor de grootste ergernis zorgen voor mensen die met het vliegtuig reizen. Passagiers met een sterke lichaamsgeur worden niet gewaardeerd door de medepassagiers.

Brede en/of dikke passagiers vormen ergernis nummer twee omdat zij, naast hun eigen stoel, vaak ook een deel van de stoel van een medepassagier opvullen. Op nummer drie staan mensen die voor hun vlucht of tijdens de vlucht te diep in het glaasje hebben gekeken. De top drie wordt gevolgd door huilende of krijsende baby's, té spraakzame passagiers, nerveuze vliegers en flikflooiende stelletjes.

Wat zijn jouw grootste ergernissen tijdens het vliegen?

Bedankt
    23
    Is bedankt: 12

Re: Grootste ergernissen vliegreizigers

Mijn grootste ergenis is de beperkte standaard (been) ruimte tijdens lange vluchten. Ik weet wel dat je beenruimte meestal kan "bij kopen" maar dan nog is het niet veel (bij Arkefly naar Mombasa) als je een hele dag of nacht in het vliegtuig zit. (ben 1.87m lang).

Bedankt
    1
    Is bedankt: 2

Bij ArkeFly moet men tegenwoordig elke basisbehoefte bijkopen. Waar ik me ook groen en geel aan erger: men mag geen vloeistoffen mee door de beveiliging nemen, dus hupsakee flesje water in de afvalbak. Maar na de check kun je diverse soorten drinken uit de automaat kopen en mee aan boord nemen. Ook drinken aan boord lijkt een luxeproduct. Zelf in december jl naar Puerto Vallarta (Mexico) en een week geleden naar Punta Cana (Dom.Republiek) gevlogen. Ik weet dus waar ik over spreek ArkeFly en Verre Bestemmingen. Waardeloos.

Bedankt
    0

De beenruimte op ALLE vluchten.

Bedankt
    1

Ik kan mij jullie ergernissen wel voorstellen v.w.b. de beenruimte. Ik als klein vrouwtje (1,59 mtr), ben wat dat betreft dus een bofkont in een vliegtuig.

Bedankt
    1
    Is bedankt: 0

Mijn grootste ergernis: de absolute krapte van zitplaatsen, zowel in de breedte als wat de beenruimte betreft. Ik ben 1.68 met een normaal postuur, maar voel me toch in een sardienblikje geperst! Voor een vlucht van 1 à 2 uur gaat dat nog maar met een vlucht naar Nieuw Zeeland in de planning vind ik dit een nachtmerrie.
    Heeft iemand een tip welke luchtvaartmij voor zo'n vlucht de meeste zitruimte biedt en de beste service?

Bedankt
    2
    Is bedankt: 20

delta airlines super

Bedankt
    23
    Is bedankt: 4

Blogposts
    1

ze zijn allemaal het zelfde maar singapor heefd een goede servic en qantas is ook te doen

Bedankt
    1

Bedankt voor de tips.!

Bedankt
    11
    Is bedankt: 6

Ben 1,90 m. Beenruimte dus.

Bedankt
    1

Dat zou bij ArkeFly betekenen: Premium Comfort, Kassa!

Bedankt
    0

Hallo, wij zijn economyclass class naar Nieuw Zeeland gevlogen met Cathay Pacific. Het was een lange zit maar goed te doen. Service en vriendelijkheid ten top aan boord. Beenruimte beperkt maar goed te doen (1.78)

Bedankt
    2
    Is bedankt: 5

Beenruimte blijft een grote ergenernis, maar aan de andere kant wil iedereen zo goedkoop mogelijk vliegen. De enige wijze waarop de luchtvaartmaatschappijen hierin kunnen voorzien is door op beenruimte te beknibbelen en een paar extra rijen stoelen in het vliegtuig te plaatsen. Voor de luxe vogels onder ons is er per slot van rekening altijd nog de mogelijkheid business class te vliegen en een zee van ruimte te hebben.
    Great Wall Nepal
    Sustainable Tour Operator
    www.greatwallnepal.com
    info@greatwallnepal.com

14. greatwallnepal wordt bedankt door:

Bedankt
    1
    Is bedankt: 3

Ook ik vind de beenruimte en de breedte van een vliegtuigstoel veel te weinig. Ik ben zelf 1.68m maar mijn man en kinderen zijn veel langer en het blijft moeizaam. Nu heb ik laatst via internet al het vliegtuig type en de indeling bekeken en zodra het kan zet ik een melding in mijn mobiel dat ik op die en die dag de vliegtuigstoelen moet reserveren. Laatst bleek ik echt de eerste te zijn die dit deed en zo doende kon ik de beste plaatsen uitkiezen. Soms kan je al gelijk bij boeking dit doen en soms pas 90 dagen voor je vliegt. Ook kijk ik wat voor beenruimte een maatschappij hanteert. Bij KLM is dit vrij smal zo rond de 78 cm, terwijl je bij andere maatschappijen soms wel 84 cm hebt zonder daarvoor bij te hoeven betalen. Bij KLM probeer ik wel extra beenruimte bij te kopen want als je een lange vlucht moet maken dan ben je niet blij als je aankomt. Maar ook andere passagiers kunnen een vlucht behoorlijk verzieken, of het nu volwassenen zijn of huilende kinderen. Je moet echt geluk hebben of je vlucht een aangename is of een kwelling. Iedereen zou zich hier veel meer bewust van moeten zijn en zich een beetje in een ander moeten verplaatsen. Kinderen niet constant rond laten rennen als het een nachtvlucht is, of niet steeds hinderlijk je stoel tot ver achterover te doen terwijl je nog aan het eten bent. Je zit met veel mensen in een kleine ruimte dus gedrag ja daar ook naar.

16. Danseres wordt bedankt door:

Bedankt
    23
    Is bedankt: 4

Blogposts
    1

als je last hebt van rond lopende kinderen dan zeg je dat aan de stewarts en als je gaat eten dan moeten de stoelen altijd rechtstaan anders zeg je dat ook je moet geluk hebben zoals mijn laatste vlucht vlieger half vol 4 zetels voor mij alleen en meestal vlieg ik in de kalme periode ik ben niet tijd gebonden

.

WERELDWIJZER AGENDA
MEI 2013
Peiling: Waar kan een Wereldwijzer evenement het beste plaatsvinden?
Wereldwijzer Reis Awards 2013: Nominatie Rondes
Scandinavië Reisquiz
JUNI 2013
Wereldwijzer Reis Awards 2013: Finale Stemrondes

WERELDWIJZER VOORDEEL
10% korting op je reisverzekering
10% korting op buitenlandse SIM kaarten