-
Help studente met reisonderzoek!
Wanneer je op dit forum komt betekent dan betekent dit dat je veel houdt van reizen en daar hoort tegenwoordig het online zoeken naar- en boeken van reisproducten bij. Help mij met het afronden van mijn pre-master jaar (en het verkrijgen van meer inzicht in het online koopgedrag van reisconsumenten) dmv het invullen van deze korte enquête!
De vragen hebben betrekking op ARKE.nl (onderzoek is individueel en niet in opdr van of voor Arke)
Om mee te doen aan het onderzoek moet u tenminste eenmaal de website www.arke.nl bezocht hebben. Heeft u dit nog niet, dan kunt alsnog meedoen door +/- 3 minuten rond te browsen op de website met de intentie dat u een bepaald reisproduct wilt boeken. Probeer daarna de website van Arke in gedachten te houden bij het invullen van de vragenlijst (die maar 5 min in beslag neemt).
Ga naar: https://vueconomics.qualtrics.com/SE...2snOJlR0jxjuIY om de vragenlijst in te vullen. 
U helpt mij enorm met het afronden van mijn onderzoek en natuurlijk met het verkrijgen van inzichten in welke aspecten invloed hebben op het koopgedrag van reisconsumenten.
Enorm bedankt!
D. Coffie
-
|
.
|

|