-
Re: Rechtstreeks Brussel - Mombasa
Staat erop voor 779 euro, heb jij je niet vergist met een enkeltje....
Ik zelf heb geboekt bij TuiFly.....4 weken, ook daar schieten nu de tickets de lucht in....
-
-
nee ik heb me niet vergist. Ik heb alles doorlopen tot en met de totaal prijs. Ik kreeg een overzicht met de totale heen en de totale terugkosten. Ik heb nu net gekeken en de prijs is nu al €229 en €329. Zonde dat ik geen contact met school kan opnemen want anders had ik vanochtend die tickets geboekt. Ik ga nog wel bij TUIfly kijken. Bedankt voor die tip
-
-
TuiFly, vertrek Dusseldorf, is het goedkoopste maar binnen 2 weken zijn ook daar de tickets met 300 euro gestegen dus elke dag kijken.....
-
-
ik heb daar net gekeken maar ik kan niets vinden voor feb2013. Ze gaan maar tot okt2012. Heb jij misschien een idee wanneer ze daar weer vliegen op Mombasa. Ik kan dat nergens vinden (maar mijn duits is ook niet al te goed )
Ik ben nu overal een beetje aan het kijken maar voor 22-2-2013 tm 6-3-2013 is het allemaal nog erg duur, als er al wat is. Vind het erg moeilijk om te beslissen wanneer je echt moet boeken.
-
-
Tip, Handigje, je kan de taal, ongeveer in het midden bovenaan, veranderen. ;-)
-
Trudi wordt bedankt door:
-
Je kunt het veranderen in het Engels..........wanneer ze weer vliegen geen idee, maar je hebt nog tijd genoeg er komen nog wel weer aanbiedingen.
Het is altijd een gok..........
-
-
even een vraag. Ja we zijn nog steeds druk aan het zoeken naar tickets. Het goedkoopste is vanaf Brussel maar dat is, zonder files, 2uur rijden voor ons. De duitse maatschappijen hebben nog niets aan tickets voor feb/mrt staan. Ik vraag me nu af wat wijsheid is; boeken voor een leuke prijs en vanaf Brussel of de gok nemen en wachten op airberlin, condor etc. Is het de gok waard om op een aanbieding te wachten of hebben zij altijd alleen maar lastminutes aanbiedingen?
-
-
Neem de trein , komt in Zaventem net als in Schiphol onder de luchthaven aan en zonder files.
Laatst aangepast door tijl_antwerp : 22-08-12 om 10:05
-
-
bedankt Tyl!! Dat is zeer zeker iets om te overwegen. We zitten met 6personen in een auto en dan moet de bagage nog mee....
Ik heb net toch maar de tickets geboekt, ik durfde het niet aan om te wachten. We gaan van 24-2-2013 tm 11-3-2013 voor €598pp. Ik heb uiteindelijk toch bij Jetair geboekt. Voordeel is dat ze nonstop vliegen (nou ja alleen heen een kleine tussenstop op Zanzibar, zien we dat ook een keer) en dat vind ik vooral met kinderen heel prettig. Nadeel is het eten en het drinken aan boord. Wat ik begrijp krijg je 1keer een maaltijd en daar zit 1 drankje bij, als je meer wilt drinken (water, sap, fris etc) moet je dat kopen. Gelukkig hebben we heen een nachtvlucht dus is eten en drinken geen probleem.
Ik kan niet wachten tot het 24februari is!!! De kinderen weten nog van niets, die vertellen we het vlak van te voren.
-
-
Frisdranken krijg je zoveel je wilt op Jetair tenzij het nu gewijzigd is , je moet er wel zelf voor lopen naar de staart van het vliegtuig.
Laatst aangepast door tijl_antwerp : 22-08-12 om 10:42
-
tijl_antwerp wordt bedankt door:
-
Afgelopen juli geboekt om in oktober weer naar Kenia te gaan!! Ik kon toen voor 600 euro mee met Jetairfly of voor 680 met Ethiopian airlines, wel een tussenstop op Addis Abbeba. Heb voor de laatste gekozen omdat ik dan 2 tassen met 23 kilo mee kon nemen en dan nog 10 kilo handbagage! Aangezien ik altijd een heleboel bij me heb wel handig. En bij Jetairfly dus maar1 van 20 en 5 voor handbagage.
Zeker aanrader om als je zonder kinderen reist voor ethiopian te kiezen.
-
-
en daar ben ik weer,haha. Ik heb al op het forum en bij jetair gezocht maar kan niets vinden over het visum aan boord krijgen. Voorheen als we met MartinAir of KLM vlogen vulde ik altijd alle papieren aan boord in. Ik wilde dit eigenlijk nu ook weer op deze manier doen maar ik kan nergens vinden of je je visumformulieren ook bij JetAir aan boord krijgt. Weet iemand toevallig of zij ze ook aan boord uitdelen of dat ik het van te voren moet regelen? Bedankt alvast.
-
-
Hier downloaden , je kan het op voorhand invullen , GEEN foto nodig , de beambte heeft een webcam en neemt van iedereen een foto.
http://www.immigration.go.ke/images/.../vsapplctn.pdf
-
tijl_antwerp wordt bedankt door:
-
-
-
 Origineel gepost door Trudi
Helaas, dit is de enige rechtstreekse vlucht Brussel - Mombasa.
Thomas Cook en Neckermann kopen inderdaad plaatsen op bij Jetair.
Er is lange tijd twijfel geweest en het heeft nog nooit zo lang geduurd voordat de beslissing viel, maar heeft ongetwijfeld te maken met de aankomende verkiezingen. Met de vorige verkiezingen in 2007 hebben ze de rechtstreekse vlucht bijna 2 jaar stil gelegd. Dus laten we blij zijn, maar de prijzen zijn enorm gestegen... hopelijk komen er nog heel wat 'promoties'...
Hmm gaat Jetair rechtsreeks van Brussel naar Mombasa of is het met een tussenlanding ih buurland zoals precies op jetairfly staat?
-
-
Naar wat ik nu kan zien aan vluchttijden is er alleen een tussenlanding op zanzibar van ongeveer 2uur. Terug is non stop. Als ik zie dat als ik bij Egypt Airways gemiddels 28uur onderweg ben omdat ze steeds 2 of 3 stops hebben dan kies ik toch echt hier voor. Het valt mij op dat je (volgens mij) nergens meer standaard non stop kunt vliegen. Toen wij "vroeger" vlogen met KLM of MartinAir was het altijd non stop. Heel jammer maar voor ons was dit qua prijs en vluchttijden de beste optie.
-
-
-
-
dat is dan € 384 dat is een erg goede lage prijs
veel plezier dan maar, maar een weekje is ook zo weer voorbij
als je lekker relaxen kan daar aan het mooie strand
twee weekjes was ook niet verkeerd geweesd
groetjes ook aan mwende
murugi
-
-
Vanaf 450 eurokes heen en weer Brussel -Mombasa met Jetair ofwel met KLM vanuit Antwerpen -Centraal naar Nairobi voor 486Euro.
De prijzen kunnen weinig lager in november!!
Laatst aangepast door tijl_antwerp : 14-11-12 om 14:05
-
-
hoe waar en bij wie? alleen in november?
-
-
Januari, Febrauari , Maart etc. http://www.klm.be (en dan invullen vanaf ZWE of ZYR) op NBO
-
-
Ok ga nog een keer proberen. Heb het net gedaan, maar lukte niet op mijn data.
-
-
Ethiopian airlines the new spirit of Africa.
Mijn eerste keer met Ethiopian airways dat is afgelopen november, geboekt via cheap tickets begon al niet zo best.
Vertrek vanaf Dusseldorf daar bleek voor ons nog geen boeking gedaan te zijn, geen probleem, we konden gewoon mee met een vroegere vlucht maar moeten dan wel wat langer wachten in Franfurt voor de aansluiting naar Addis Ababa.
In Addis Ababa aangekomen gewacht op volgende aansluiting. Oproep om nu in de bus te stappen om naar het vliegtuig vervoert te worden. Allen in de bus en maar wachten tot die vertrekt. Wat schetste onze verbazing toen we na 10-15 minuten worden verzocht om uit te stappen en terug te keren naar de wachtruimte!!! Mededeling van het personeel was; het vliegtuig was nog NIET klaar, zij zijn hem aan het repareren!!! En het zou nog een uurtje of langer duren dus krijgen wij een lunch aangeboden.
Na enkele uren kwam de mededeling van, wij kunnen de vlucht morgen zelfde tijd uitvoeren. Betekent dat we exact 24 uur vertraging hadden. Paspoorten inleveren en zij zorgen dat wij in verschillende hotels ondergebracht werden op hun kosten diner, kamer en ontbijt, excl drank.
Geen sorry, excuses of beleving van hun kant. Als dit, The new spirit of Africa is of moet worden dan ziet het er wel erg treurig uit.Vliegtuig van binnen zeer slecht onderhouden, kapotte stoelen vies en slecht onderhouden.
Dus voor ons zal het wel "nooit" meer ethiopian worden, nee NOOIT.
-
-
Ben nu op 31 october 2012 met ethiopian vertrokken v.a. Dusseldorf.
Bagage max. 23 kg en bij overschrijding extra bijbetaling va 11€ per kg.
Deze informatie van ethiopian airways gekregen na telefonisch kontakt.
Januari 2012 met KLM gevlogen, per persoon 2X 23kg= 46kg p/p vrij ruimbagage en daarbij nog mag je 1 suk handbag hebben.
Ik ga dus na mijn laatste ervaring nooit meer met ethiopian airlines.
-
|
.
|

|