Onderwerp: Egypte stelt geen bikini- en bierverbod in

Bedankt
    54
    Is bedankt: 110

Egypte stelt geen bikini- en bierverbod in

Egypte stelt geen bikini- en bierverbod in

De lijsttrekker van de Egyptische Freedom and Justice Party, Mohamed Morsi, is de oorzaak van een aantal geruchten rond het Noord-Afrikaanse vakantieparadijs Egypte. Deze politicus is voor een totaalverbod op alcohol in het hele land. Daarnaast wilt hij de stranden verdelen in aparte mannen en vrouwen gebieden. Ook mogen vrouwen niet teveel bloot laten zien, bikini's zouden dan ook uit den boze zijn.

De toerismeautoriteiten verklaren echter dat dit allemaal puur geruchten zijn en nog ver van de realiteit liggen. Aangezien deze lijsttrekker met zijn partij slechts een kwart van de stemmen heeft van het Egyptische volk zal het nog niet mogelijk zijn om deze wetten in te voeren.

Wat vind jij van de voorstellen van Mohammed Morsi?
    Laatst aangepast door Mark : 05-06-12 om 11:44

M P M P is offline

Bedankt
    0
    Is bedankt: 3

Re: Egypte stelt geen bikini- en bierverbod in

Ik vind de voorstellen van Morsi best. Kunnen ze gezellig met de familie naar het strand zoals ze dat in Alexandrië doen. Met de vrouwen van top tot teen in zwarte gewaden, die daar dan ook nog eens het water mee ingaan. Ik ben benieuwd of hij de besnijdenis, die nog steeds gemeengoed is, nu ook officieel weer gaat toestaan. En of hij de prostitutie door middel van tijdelijke huwelijkscontracten toelaat. Het is wat het volk wil, nietwaar?
    Dan blijf ik er in ieder geval wég....die luxe hebben wij dan weer wél. Je zult jonge vrouw in Egypte zijn... of christen....

.

WERELDWIJZER AGENDA
MEI 2013
Peiling: Waar kan een Wereldwijzer evenement het beste plaatsvinden?
Wereldwijzer Reis Awards 2013: Nominatie Rondes
Scandinavië Reisquiz
JUNI 2013
Wereldwijzer Reis Awards 2013: Finale Stemrondes

WERELDWIJZER VOORDEEL
10% korting op je reisverzekering
10% korting op buitenlandse SIM kaarten