-
Re: Turkse Liefdeskleptopic deel 88!!!
Mutlu: Ow dat is echt wel balen seg! :( Hopelijk vind de politie iets! En inderdaad algoed dat ze verzekerd zijn.
Sometimes you have to stop thinking so much and go where your heart takes you.
-
-
Mutlu: jeetje wat naar!! Mensen kunnen ook nooit van andermans spullen afblijven he!! 
Cindy: welkom terug!!
Sorry meiden zit op mijn werk en heb niet de puf om bij te lezen en te reageren, tis hier bloedheet!
Zojuist wel kaarten voor Nederland-Turkije gekocht via vakantieveilingen.. Super leuk!!
What doesn't kill you, makes you stronger....
-
-
-
-
Cin: ja hij is overduidelijk echt!! Je kan het zien aan het rode erom heen...
-
-
-
-
Mirke: Nogmaals veel plezier!
Cindy: Welkom terug meid! Super naar je zin gehad dus in Italy! En veel leuke dingen gedaan lees ik wel! Nu inderdaad lekker aftellen, voor je het weet is het zover!
Hahahah dankje dankje....  En wat voor kindjes...giants...askim is 1.93m en ik ben 1.83m whahahah....
Fieeh: Och jee , snap dat je even met een dip zit....Zo zou ik me ook voelen op een gegeven moment ja...Hoop dat je gauw lekkerder in je vel zit, en net wat de andere dames zeggen, gewoon er lekker op uit gaan enz, en mensen ontmoeten etc. ( al zou ik dat zelf niet zo snel doen haha! ) Komt goed meis!
Jazzyke: Jaa, dat is niet gek nee 5 euro... maar ben te moe om nu nog naar de stad te gaan,, dus laat die jurkjes maar zitten... hahaha, heb toch genoeg in me kast liggen, en ik kan mn geld beter voor wat 'leukers' sparen..
Miloutjuh: Jaa, ik weet alleen nog niet 100 procent zeker of ik het tegen die tijd wel zal doen ja of nee....werk, etc. maar zo ver is het nog lang niet, eerst maar eens zien hoe het dan tussen mij en askim gaat, en anders wil ik eerst gaan backpacken in India... ( zoooveel dromen )
Hoop dat je vanavond beter zal slapen!
Haha, en zie het al helemaal voor me, met dat van je nichtje ,, geweldig! Ben je al wat wijzer geworden met zorgverzekering ??
Mexx: hahaha, nou ik vind het al veel hoor wat je allemaal al heb gezien in de wereld! hihi! En leuk ! Nederland- Turkije! Voor welk team ben je? :p
Nou ik weer gewerkt van half 8 tot 6... ben ontzettend moe, lag er gister avond dan ook wel laat op.... gelukkig morgen en zaterdag vrij, en op het werk vroegen ze nog of ik zondag wou werken van 12 tot 5. pfff nouja prima, het word volgens mij toch regenachtig :p plus ik krijg 200% uitbetaald en DAT kan ik ook goed gebruiken
-
-
-
-
Milou: Hmmm dat is minder, dat je nog niet veel wijzer bent geworden! Lijkt me ook zo'n gedoe ja... vind het al erg als ik tig websites over moet, om een vakantie te boeken hahaha...(toen het tripje naar istanbul niet door ging, pff kende zowat elke website EN hotel uit mn hoofd verschrikkelijk) Hoop dat je gauw wat meer te weten kan komen, of misschien kun je iemand 'bereiken'die ook in turkije woont en je kan vertellen bij welke zorgvzk hun zitten etc en hoe en wat...
Oei je hoofd gestoten! Niet al te erg hoop ik?! haha!
-
-
@nikita ik word daar ook helemaal gek van pfff en dan mn vader en moeder die alle twee andere dingen gelezen.
Valt wel mee mn hoofd al was het wel een harde knal hahahaha.
I'm proud of who I am. And if you don't like it, there is no place for you in my life.
-
-
@Jazzy: ooh heerlijk bruin! Ik ben in italië iets bruin geworden maar ik word tegenwoordig nooit zo snel bruin meer :( Vroeger in Spanje werd ik altijd een negertje.
@Nikita; hahahha giants!!! Ben jij echt zo lang dan? Valt toch wel mee, iig op foto's lijkt het mee te vallen hahaha. Reuzekindjes krijg je dan !
@miloutje: Ja nu heerlijk aftellen echt de tijd mag nu wel snel gaan. En jij je hoofd gestoten auw haha op het werk moeten ze echt daar geld voor uitkeren ik zat laatst ook met mn vinger tussen de kluisdeur. Mn nagel is nog steeds blauw haha!
En lastig die dingen regelen voor het buitenland he. Ik zit nu ook met mn zorgverzekering je moet ze even bellen ofzo.
Ik ga zo even douchen en dan maar even slapen. Jammergenoeg heeft askim in de andere legerbasis zn telefoon in moeten leveren dus die heeft geen telefoon :( Nu stuurt ie me savonds altijd een smsje met de telefoon van een vriend en kan ik die bellen maarja hem op zn eigen mobiel elke minuut dat ik wil bellen is toch wel chiller. Atarsa 24 baska yokkkk =D =D =D
In every girls life there's a boy she will never forget, and a summer where it all began <3
-
-
@cindy ja mn vader had al gebeld. Ze zeggen daar dat ik op moet zeggen en ergens anders zeggen ze weer van niet. Probleem is een beetje dat ik niet precies weet of ik langer of korter dan kaar ga. Jammer dat je askim nu niet kan bellen maar gelukkig spreek je hem nog steeds vaak.
I'm proud of who I am. And if you don't like it, there is no place for you in my life.
-
-
-
-
@Nikita; Nee meis je lengte is juist mooi! Daar word je juist vet slank van!! En beter is je askim groter maar ik zag het gelijk al gewoon die foto's van jou jéétje gewoon zo'n perfect knap stel haha ^^ Klinkt misschien overdreven maar dat dacht ik wel haha! Superblij voor je, misschien heb ik het net gemist toen ik op vakantie van maar wat zijn jullie plannen voor de toekomst?
Aaah net askim gebeld en als alles goed loopt ga ik hem morgen op msn zien, krijgt ie een dagje vrij =D hoop het zo!!
In every girls life there's a boy she will never forget, and a summer where it all began <3
-
-
-
-
Ooh en de plannen...tja geen idee eigenlijk nog! Zoiezo dus eind augustus daar heen voor twee weken.. En dan neem ik allemaal dingetjes mee voor de fam...kaas enzo hahaha...Ben benieuwd wat ze ervan vinden!.....
En dan..ja dan maar zien hoe en wat :S Ik kan voorlopig iniedergeval geen vrij meer krijgen, maar denk dat ik dan in januari ( want dan kan ik wel vrij krijgen omdat het dan rustig is op t werk) daar weer heen ga voor een weekje....en dan ja...pfff...ik wil denk ik dan wel in juni/ juli voor 3 maanden daar heen, en misschien dat ik dan naar zo'n taalschool ga maar dat weet ik niet zeker...askim kan me net zo goed turks leren haha! Had het hem al wel verteld, hij had t gelijk al tegen ze pa gezegt...hahaha, ik had het met askim erover dat ik dan van plan ben om daar een appart. te huren, hij begon gelijk van: renttt ??? rent????? my home is your home! hahaha heel lief natuurlijk maar om dan 3 maanden MET zn ouders en zusje(s) te zitten .......hmmm nee dan heb ik liever iets voor mezelf....hahaha ( met askim erbij dan ) maar dat moeten we dan nog maar even zien! hihi! Verder hebben we het er niet echt over gehad, ook niet over dat hij naar hier gaat voor vakantie.... En ja askim moet nog wel zn legerdienst doen :( hij weet ook alleen nog niet wanneer hij dat gaat doen...
-
-
Hihi ach meis de toekomst ligt nog open. Het heeft bij mij en askim ook 3 jaar geduurd voordat we werkelijk echt lang bij elkaar kunnen zijn (20 augustus ga ik voor 10 maanden). Haha snap dat je dan wat voor jezelf wilt! Groot gelijk toch!
Oh pfff dat rotleger ook!! Hoe oud is ie nu??
Sent from my HTC Desire HD A9191 using Wereldwijzer App
-
-
-
-
Nikita: voor NL natuurlijk!!
-
-
-
-
Je kunt je ogen sluiten voor wat je niet wilt zien... maar je kunt je hart niet sluiten voor wat je niet wilt voelen...
if i hadn't met you.. i would not like you...
if i hadn't like you... i would not love you...
if i wouldn't love you...i would not miss you...
but i did, i do and i will♥
-
-
Goede middag meiden, ik zit weer rustig aan het zwembad in het resort dus genoeg tijd om even bij te lezen en te reageren...vind het wel een beetje moeilijk aangezien ik het dus normaal gezien met kladblok doe
Mutlu: tussen jou en je askim alles super goed, wat leuk dat je toch weer zo verliefd bent kunnen worden en dat jullie relatie zo goed verloopt! Inshallah (hihi) is dit de man van je leven en kunnen jullie samen oud worden! Je verdient het meid, geniet er van! Sorry als ik er heb over gelezen ofzo maar heb je al plannen om terug te gaan, of voorlopig even niet?
Nikita: ook met jouw askim ging het allemaal vlot en leek het of jullie elkaar al veel lenger kennen, super meid! Over een paar weekjes zie je hem gewoon al weer hihi! Ook leuk dat zijn familie ook zo lief is voor je en dat je helemaal welkom bent!
Miss: wat leuk dat je langer blijft! Eventjes een stomme vraag maar hoeveel is de inkom voor halikarnas nu eigenlijk? Ben al voor mn 6de keer in bodrum en ben er nog nooit geweest, schandalig ziet er wel mooi uit, helemaal gerenoveerd? En blijkbaar is de ctamaran nu gratis omdat ze geen volk meer binnen krijgen? Iedereen wil naar halikarnas
Milou: V werkt inderdaad hier in het resort!
fieh: ik snap je gevoel meid, de dip die jij nu hebt heb ik ook af en toe in mersin....weet ook soms echt niet wat ik moet doen en ben zo eenzaam dan....hopelijk kom je er snel uit!
Cindy: voor jou is het nu echt aan het korten meid, nog maar even en jullie zijn lekker lang samen!
Lindss: ik volg jou ook op fb hihi, super dat je je geluk hebt gevonden en dat jullie plannen hebben om te gaan samen wonen! Wat schattig dat hij een zoontje heeft, ik wens jullie al het succes van de wereld toe!
Hier gaat alles goed meiden, het resort krijgt ons niet klein haha, we hebben al een paar dagen hier op het strand gelegen MET askim...
Tussen mij en askim ook alles SUPER, 24 juli waren we een jaar samen en alles gaat gewoon zo ongelooflijk goed...echt leuk. Ook maken we hier veel minder ruzie dan in mersin
Mijn ouders zijn hier nog tot maandag ochtend, morgen gaan we nog een keer met de boot wegn(mijn broer zijn vriendin en haar familie zijn ondertussen ook aangekomen en gaan ook mee) en zondag nog een dag op het strand doorbrengen.
Wanneer ik en askim terug naar mersin gaan is nog niet duidelijk, we hebben allebij niet zoveel zin om terug te gaan haha
En ik weet niet meer wienhet vroeg over mijn maag maar...nu heeft mijn buik een stuk of 5dagen plat gelegen...er gebeurde gewoon NIETS, heel vervelend! Gisteren avond heb ik express een groot glas vers sinaasappelsap gedronken (terwijl ik dat normaal echt niet durf/riskeer omdat ik daar zo een krampen en diaree van krijg (smakelijk meiden ) en het heeft geholpen haha...moet nu echt,kijken dat ik regelmatig en genoeg eet...in het resort lukt dat wel met mijn mama naast me haha,maar daarbuiten...:(
Dit is waarschijnlijk (of misschien zondag nog) de laatste keer dat jullie me hier zien voor ik terug in mersin ben want de ipad gaat natuurlijk met mn familie terug mee naar belgie
Fijne dagen nog meiden!xxxx
Wie dromen heeft, heeft toekomst!
-
-
-
-
@Nikita: Ooh weet hij al wanneer hij moet? Heeft ie gestudeerd ofzo? En ja mn ouders hebben hem ontmoet hoor zelfs toen ik hem voor het eerst zag waren mn ouders en oma er bij. En mn pa is super trots op me haha tegen iedereen die het maar horen wil zegt ie mijn dochter gaat in istanbul studeren hahaha geweldig. Zelf komen mn ouders ook bijna elke maand op bezoek :P!
@Pookie: Fijn dat je het zo leuk hebt daar! Klinkt heerlijk, geniet er nog van!
Ik naar het consulaat geweest het visum was gelukkig maar 60 euro ipv 450!! En heb hem meteen meegekregen echt super 220 dagen geldig joehoeeeee Ik ben zo ongelooflijk blij. En nu lekker met askim msnen heerlijk hem weer te zien over 24 dagen kan ik hem in het echt knuffelen!!!
-
-
Nikita 7 september!
Cindy: dat is een meevaller!!
-
|
.
|

|