-
-
-
Re: Turkse Liefdeskleptopic deel 88!!!
Oooh wel dapper van m dat ie dan toch zelf wil gaan. Wel wat makkelijker als ie uit een westerse rijke familie komt. Mijn askim is niet heel arm maar ook niet heel rijk. Het leger afbetalen kon niet want zijn moeder is ook ernstig ziek. Ze doet nog wel alles maar haar medicijnen moeten wel betaald worden ofzo. Maar dat leger ik wist niet dat ik het ooit nog ging zeggen maar het is overwinbaar! Echt waar het is nu achteraf gezien toch best snel gegaan.
In every girls life there's a boy she will never forget, and a summer where it all began <3
-
-
Jaaa, het is opzich wel fijn, askim werkt dan ook niet in het toerisme, en is hij ook zoeizo elk weekend vrij. nuja spreek m eigenlijks elke dag wel op skype, facebook enz, dat was met exaskim wel heel anders... Maar goed, ben benieuwd wanneer meneer het van plan is, toen ik daar was had hij het met een buurman erover, en zijn zusje hoorde dat en ging het voor mij vertalen, toen had hij het over september volgend jaar, maar ja als je er naar vraagt is het alweer anders....hahaha typish
Ooh jeetje, dat is minder leuk van je askims moeder :( Snap dat dat dan natuurlijk voorgaat, dat ze die medicijnen moeten betalen enz.
Maar gelukkig zit het voor je askim er bijna op.! Ik kan me nog wel herinneren toen je er zo mee zat ja... Het is inderdaad ook wel snel gegaan ja....... De tijd vliegt...
-
-
Haha vertelde het net aan askim dat een vriend van een vriendin het leger misschien in ging volgend jaar omdat ie dat wilde omdat zn neven het ook gedaan hebben. Toen begon askim te lachen zei die die is knettergek die komt er nog wel achter hoe het leger is. Op de plek waar askim zit is het echt heel slecht ze kunnen niet normaal douchen enzo. Maarja snap dat je askim het ''meegemaakt'' wil hebben. Ja askim en ik hebben er heel erg mee gezeten net nu het wat serieuzer werd tussen ons moest hij weg. We hebben samen ook heel erg liggen huilen vooral de laatste avond dat ik er dan was voordat hij het leger in moest. Heb askim nog nooit zien huilen dat is echt de eerste keer. Maar uiteindelijk is het echt heel snel gegaan. Heb hem elke dag gesproken ELKE dag.
In every girls life there's a boy she will never forget, and a summer where it all began <3
-
-
hahahaha....grappig.... Ja dat is ie misschien ook wel....hahaha maarja zelf weten..... Het ging hem inderdaad om de eer ofzo omdat zn neven het dus ook allemaal hebben gedaan ....of hoe heet dat...nouja zoiets... hahah...
wow, dat is inderdaad wel erg ja waar je askim zit lijkt me :O hmmm dan maakt mn askim indd wel wat mee dan denk ik....haha...
Jaa erg heftig...:( pfff, net wat je zegt, net toen het serieuzer werd tussen jullie...... maar wel fijn dat je hem elke dag hebt kunnen spreken! en nu straks....eindelijk van dat leger verlost....kunnen jullie echt weer van elkaar gaan genieten..zoals het hoort
liefde overwint alles haha!
-
-
Cin: jij hebt echt veel geluk gehad dat je hem elke dag kon spreken hoor!! Toen mijn ex in dienst ging heb ik hem 3 maanden niet kunnen spreken..
What doesn't kill you, makes you stronger....
-
-
Bah mexx je maakt me bang met de realiteit:( hoop dat ik mijn askim toch ook wel regelmatig,kan spreken als hij het leger in gaat over een paar jaar:(
Wie dromen heeft, heeft toekomst!
-
-
Mex: Je zei toch dat hij het gewoon niet wilde ofzo? Nouja askim is wel van het alles stiekem doen hoor als hij alles doet zoals het ''hoort'' daar had ik miss 1 keer in de maand iets van hem gehoord hihi. Maar als hij zn eigen mobiel niet had zorgde hij dat ie die van een vriend even te leen had kon ik die bellen! En ik bel voor 1 cent pm. Maar ik weet dat ik echt geluk heb gehad. Het was vooral voor mij in het begin 100% vertrouwen hebben in askim dat hij iets van zich liet horen. De dag dat ie weg ging heeft ie me ongeveer bij elke straattelefoon gebeld en me op de hoogte gehouden haha. Hij belde mij het eerste halfjaar en daarna bel ik hem steeds elke dag Soms zelfs wel 3 keer per dag haha ^^
@Nikita: Ja askim zei ook wat zou het straks heerlijk zijn dat ik je op het vliegveld kan omhelzen en dat we elkaar aankijken en denken: zo dat zit erop. Dat leger is dan gewoon voor goed klaar.
Askim heeft vandaag in de winkel een nieuwe mobiel gekocht haha toe maar een samsung galaxy :P Zn pa had hem geld gestuurd en hij gaat all stars voor mij kopen hahaha zo schattig. Maar hij was what's app aan t zoeken maar dat lukte niet dus nu is ie ff aan t eten en naar de winkel om dat te vragen en dan komt ie weer op msn =D
-
-
Cin: jaa whatsapp is echt heerlijk!!! M. heeft dat ook!! En mijn ex kon de eerste 3 maanden niet bellen, en daarna deed hij het gewoonweg niet!
Pookie: kop op meid, komt wel goed!
-
-
-
-
-
-
 Origineel gepost door Cindyyy
@Mutlu: Alles goed met jou? Lekker op een wolkje?
@Mex: Ja denk dat whats app m niet gaat worden hihi maarja zoiezo facebooken de hele dag door en bellen
@miloutje: gek idee is dat het dat je voor de laatste keer gaat werken en dan voor een lange tijd weg gaat  Maar moet wel heel goed voelen denk ik
Zo askim alweer op zn legerbasis. Pff als we elkaar zien móeten we elkaar gewoon even vasthouden het lijkt met de minuut moeilijker te worden echt jaar heb hem nu al een half jaar niet gezien. dat klink zo ontzettend lang :( Gelukkig belde mn werk en ga ik morgen invallen dus lekker werken en zondag ook 
Cin lieve schat.. een half jaar is ook veel.. Weet er alles van
-
-
-
-
heee meiden,
cin wat heerlijk dat je het visum in1x mee kon krijgen, scheelt een boel ritjes die kant op!
Mijn askim heeft gelukkig dienst al gehad, hoe en wat dat weet ik niet, maar daar hoef ik me iig geen zorgen om te maken! 
Jouw askim nog overgeplaatst de laatste dagen, dat is ook jammer, moet hij voor die dagen nog nieuw contact leggen!
Nikita ik snap je askim wel hoor, het is toch soort van eer dat je dat kunt doen voor je land, ze zeggen zelf altijd na dienst ben je een man, dus als je het niet doet nou ja komt er op neer dat je dan geen man bent 
mexx heeft je askim al wel dienst gehad eigenlijk?
ik ben vanmorgen wezen werken 3 uur schoonmaken en dus flink zweten, dacht ik vanmiddag even mijn ogen te sluiten, maar de bollywood muziek van de buren stond me veel te hard, op een gegeven moment klinkt het allemaal hetzelfde bah bah. Daarna askim even gesproken op msn, dus dat is altijd prettig... alleen het seizoen is zo slecht dat hij gister 15 lira verdiend heeft en zich dus zorgen maakt over als ik daar van de winter ga komen... Ik zeg tegen hem, je hebt nog 3 mnd, wie weet wat er nog gaat gebeuren toen kon hij gelukkig weer lachen, maar valt niet mee elke toerist neemt bijna all incl. zodat ze weten wat ze gaan besteden... zo heb ik dat tenslotte ook gedaan!
ik spreek jullie later wel weer en cindy ik zit met mijn hoofd in de wolken, maar de rest is gewoon hier op aarde hoor
Je kunt je ogen sluiten voor wat je niet wilt zien... maar je kunt je hart niet sluiten voor wat je niet wilt voelen...
if i hadn't met you.. i would not like you...
if i hadn't like you... i would not love you...
if i wouldn't love you...i would not miss you...
but i did, i do and i will♥
-
-
Cin: precies! Daar hou ik maar gewoon aan vast 
Mutlu: Jep! En wat voor dienst.. In Hakkari.. super zwaar was dat voor hem!
-
-
@mutlu: Na dienst zijn alle jongens een man, behalve mijn askim. Askim en ik zijn samen altijd echt idioot en we trekken altijd rare gezichten en rare geluidjes enzo naar elkaar. En de webcam staat nog geen 1 sec aan of askim begint al gekke bekken naar me te trekken hahaha geweldig die jongend word nooit een man xD
Hhihi ben zo blij voor je dat je met je hoofd in de wolken bent
-
-
-
-
Milou: pfff ben jaloers,,,hier schijnt de zon AFENTOE...en elke keer als ik denk ik ga nu even lekker buiten zitten komen er al weer van die wolken....dus had niet echt veel zin helaas! En hmmm lekker,,cupcakes! Succes vandaag op je 'laatste'werkdag...Vast een dubbelgevoel! 
Mutlu: Echt heerlijk om te lezen dat je in de wolken bent! lekker genieten! Haha, fijn dat je je askim weer even een lach op zn gezicht kon toveren! Hoop ook voor hem dat het de komende 3 maanden wat beter voor hem zal zijn
Nou ik ga even een serie kijken, true blood, over vampiers,weerwolven, telepathische mensen, en dat soort spul..HEERLIJK! haha!
Fijne dag nog verders!
-
-
@Nikita: Ja ergens vind ik het heerlijk dat askim zo is hoor maar af en toe dan kan ik m wat. Hij denkt over sommige dingen echt té makkelijk. Maar ik weet weer dat ik over sommige dingen té moeilijk denk. Maar over dat we beiden knettergek zijn is geen twijfel mogelijk haha en samen irriteren we iedereen die maar in onze buurt is gnagna^^
-
-
-
-
Haha ja dat is waar ik zou echt niet zo'n extreem serieuze vriend kunnen hebben zoiezo. Ik moet echt gek met mn vriend kunnen doen hoor, nou dan heb ik gelukkig aan askim een goeie ^^
-
-
Nou inderdaad,,gelijk heb je hoor cindyy! Mijn vorige vriend..pfff ( ikdacht dat ik verliefd op hem was) bah..Zo'n vent wil ik NOOIT meer, alleen maar serieus, dure dingen, merk dit merk dat, dit moest zo, parfum van lady million, is voor kleine kinderen.....BAH wat werd ik gek van die vent...Daar was ik totaal niet mezelf meer bij. Hij vroeg me zelfs om al zn kleren op kleur te sorteren en te vouwen..nou die is gek... en soms opmerkingen dat ik beter met een turk kan gaan, hoppa,, zijn wens is volbracht
-
-
-
-
Oooh en askim was overlaatst Canyoning gaan doen! Ik zei hem nog, is dat niet gevaarlijk?! Voorzichtig zijn. Hij natuurlijk, nee nee is niet gevaarlijk. Maar toen ik 's avonds vroeg hoe het ging was het çok Kötü. Hij had zijn voet pijn gedaan. Hij wou eerst niet naar de dokter gaan, maar 's avonds werd het toch te veel en is hij toch gegaan. Er was gelukkig niets gebroken, maar hij zal er nog wel enkele dagen last van hebben!
-
|
.
|

|