-
Re: Turkse Liefdeskleptopic deel 88!!!
Milou, goede reis en een fijne vakantie toegewenst! Geniet er maar van, en idd laat ex askim maar voor wat hij is ! veel plezier!
-
-
Pfff ik heb concurrentie... Een pools meisje had vanmiddag gewoon aan m. gevraagd wat hij vannacht ging doen.. Want anders wist zij wel iets leuks om te doen... Dus m. zegt; slapen en ik ben getrouwd doei...
Bijdehand kind!! Tis maar goed dat ik daar nu niet ben..
What doesn't kill you, makes you stronger....
-
-
Mexx,hahaha dat is toch geen concurrentie hahah zo goedkoop
Miloutje,vlakbij je hotel is een nieuwe bar geopend no name bar.. Mocht je daar komen doe jimmo (kerem) de groetjes maar .
03-12-2008 the first day of the rest of my life.
Life is what happening to you,while you make other plans
-
-
Miss: Oooh meid , wat een zalige toekomst plannen hebben jullie al.. Dat zou super zijn als je daar in de kliniek kon gaan werken..
Ik snap wel dat je je hond enorm mist hoor.. En wat leuk dat je askim al zo zijn best doet om de basis in het nederlands te zeggen!
Ik weet zelf niet of ik wel in Turkije zou kunnen wonen, ik denk van niet (zei vroeger altijd, ik snap niet hoe mensen naar een ander land kunnen verhuizen) wie weet doe ik het zelf ooit eens. :p
Fieh: Ik snap u meid, als ik niemand om me heen heb verveel ik me zo ook ontzettend, heb echt sociaal contact met andere mensen nodig!
Die me fatsoenlijk begrijpen en waar ik direct terecht kan als ik me niet goed voel..
Alleen zijn kan wel eens goed doen, maar mag voor mij echt niet veel te lang duren, dan word ik echt slecht gezind.
Cindy: Zo spannend voor je meid, het is bijna zover, ben echt zo blij voor jullie dat jullie eindelijk elkaar bijna gaan terug zien!
haha, toen askim op zoek was naar een app. voor ons vond hij ook alleen maar app. met een gat in de toilet, en omdat hij wist dat ik nooit op zo'n toilet zou gaan heeft hij zijn zoektocht verder gezet tot hij een app. met closet vond 
Amai, wat een herrie daar in het leger, komt allemaal wel goed meid..
Milou: hopelijk gaat je nichtje daar met slapen, zo'n kinderen zijn natuurlijk snel gewend aan zo'n knuffeltje he..
Goede reis meid!
Nikita: Ik vind askim zo schattig als hij nederlands spreekt, echt zo koddig.
Zelf denk je dat je iets turks goed zegt, maar voor hun klinkt dat misschien ook zo raar als dat een buitelander bij ons nederlands spreekt :p
Ik vandaag echt een super dag gehad, om 1 uur is er een vriendin langs gekomen, zijn we naar turnhout (stad) geweest, beetje shoppen, en dan iets gaan eten.. Waren we van plan om na het eten daar een cinema te doen, maar is er niet van gekomen. 
We hebben iets te drinken gekocht en hebben ons tot 10 uur chillie geamuseerd 
Nu zit ik in men bedje, ga zo slapen en dan donderdag Duitsland, zie er ongeloofelijk hard naar uit.. Ben ook wat zenuwachtig om te rijden, eerste keer dat ik echt zo'n grote afstand moet doen 
Slaapwel meiden, fijne avond! x
Sometimes you have to stop thinking so much and go where your heart takes you.
-
-
@NIkita: Ooooh pijnlijk! Waar werkte je ook alweer??
@Miloutje: Nogmaals veel plezier en goede reis!
@Mex: Hahahahah echt geweldig omg zo'n meisje die denkt zo'n turkse jongen wel even mee te slepen, nou jammer voor haar actie mislukt hahaha. Wedden dat ze 10 min. later alweer bij een andere turk stond te bedelen :P
@Jazzyke: Ja hahaha omg mn ouders plagen me er nu altijd mee. Maar serieus zon gat is vaak wel hygienischer dan een ontzettend ranzige zit wc hoor! Haha maar mijn appartementje in Istanbul heeft gelukkig een normale wc en alles nog gloednieuw ook!
Weet niet meer wie het vroeg maar mn askim heeft al geen ruzie meer hoor was echt een jongesgeval. EN askim is een beetje verslaafd aan whats app krijg de raarste emoticons van hem haha dan weer een hartje met een pijl dan een roosje, dan een of andere buddha en dan een cactus hahahaha hij vind t helemaal leuk. En als ik iets zeg zoekt ie er gelijk een plaatje bij ik zeg ik ben mn nagels aan t lakken gelijk een plaatje van whats app die bestaat nog ook haha!
Meiden ik ga nu slapen want ik ga morgen naar Walibi met mn vriendinnen. Echt superveel zin in =D =D =D
In every girls life there's a boy she will never forget, and a summer where it all began <3
-
-
-
-
Miloutjuh heel veel plezier, geniet ervan en goede reis!!!
-
-

Origineel gepost door turkije lover
Mexx,hahaha dat is toch geen concurrentie hahah zo goedkoop
Miloutje,vlakbij je hotel is een nieuwe bar geopend no name bar.. Mocht je daar komen doe jimmo (kerem) de groetjes maar .
Haha welnee... Erg goedkoop inderdaad!!
What doesn't kill you, makes you stronger....
-
-
Goedemorgen!
Jazzyke: hahaha ja dat denk ik ook wel ja....nouja denk..het is zo... We hadden zo'n lol gehad, toen ik daar was, moest ik 1 of andere zin van hem zeggen, iets met bir berber bir berber bir berberler. en nog een heel stuk erachter,,geen flauw idee, maar scheen heel moeilijk te zijn, was het ook, want ik kon het laatste stuk dus echt niet uitspreken haha! ja en ik heb geleerd, als hij iets zei weet niet meer wat, dan moest ik zeggen, kirmizi, kirmizi ,,en dan, jimbombom,,iets van galatasaray ofzo haha!
Jij gister dus een leuke dag gehad! Nog wat leuks gekocht? 
Cindyy: Jaa het doet echt zeer ja, als ik gewoon loop met mn hand naar beneden doet het al zeer, maar als ik hem omhoog hou niet... kijk het nog wel even aan als ik vrijdag er nog last van heb maar even kijken bij de dokter
Ik werkte bij een supermarkt, maar sinds alweer een anderhalfjaar werk ik nu bij de action haha
Heel veel plezier in walibi! Leuk hoor! 
Ik gisteravond nog lekker met askim geskyped... zooo heerlijk om hem dan weer even te zien 
Vandaag ben ik lekker vrij, geen flauw idee nog wat ik ga doen, misschien dat ik maar eens tijd moet maken voor mn branche werkstuk , al heb ik daar nog helemaal geen zin in.....
Fijne dag meiden!
-
-
hallo dames,
Mexx grappige reactie van je askim.
milou jij lekker onderweg, geniet er van meid!
nikita jij vandaag vrij er zijn altijd vervelende dingen te bedenken he, die je moet doen hahaha heerlijk dat je je askim weer hebt gezien!
vandaag komt mijn vriendin gootje, sommige van jullie kennen haar misschien wel.. heeeeeel af en toe komt ze hier nog langs. Hoe dan ook vandaag zien we elkaar weer, dus jullie zijn mij vandaag niet 
Askim is vannacht weer thuis gekomen, met zijn moeder gaat het goed! Zijn ouders hadden mijn foto gezien, vroegen hoe ik was en zeiden jullie moetn maar snel trouwen 
Dus ik zei tegen askim eerst elkaar maar eens goed leren kennen. En vanmorgen leerde hij een kant van me die hij nog niet kende, namelijk een onwijs ochtendhumeur dus we hebben heel vriendelijk de cam uitgeflikkerd en ik ben verder gaan slapen
Net even gebeld en hij snapte helemaal niks van wat ik vanmorgen had.. ik zeg ik was chagerijnig, ja zegt hij dat weet ik! maar waarom??? Dus vanavond laat maar eens praten met elkaar hahaha
Je kunt je ogen sluiten voor wat je niet wilt zien... maar je kunt je hart niet sluiten voor wat je niet wilt voelen...
if i hadn't met you.. i would not like you...
if i hadn't like you... i would not love you...
if i wouldn't love you...i would not miss you...
but i did, i do and i will♥
-
-
Dames vergeet niet bij post 1000 een nieuw deel te openen he 
fijne dag allemaal!
Je kunt je ogen sluiten voor wat je niet wilt zien... maar je kunt je hart niet sluiten voor wat je niet wilt voelen...
-
-
mutlu: hahaha, ik zie het al helemaal voor me... : ja ik was chagrijnig" en je askim: jaaa dat weet ik!!! maar waaarom  ow ow ow! hahah
geweldige opmerking van zn mama! hihi en gelijk heb je, elkaar eerst maar eens beter leren kennen! Toen ik bij askim was vroeg zn tante en zn zus enzo al wanneer ik zou willen trouwen, ik zeg nou misschien 3 jaar later ofzo, dan ben ik ook 25,( en hopelijk nog steeds gelukkig met askim ) zie je hun zo denken, hmm ja dat is wel goed,,en die zus zei ook, oh ja 25 dat is wel een mooie leeftijd dan, maar gaat het je alleen om de leeftijd???? hahahha...( maar het gaat me dus niet om de leeftijd, eerst dus ook maar askim veel en veel beter leren kennen duh )
Gelukkig gaat het al beter met je askims moeder! Goed nieuws dus 
Heel veel plezier vanmiddag met je vriendin!
-
-
-
-
mutlu,ochtendhumeur ??? Zelfs als je je askim op de webcam ziet??? hahaha
Nikita,owww dan heb je nog even te tijd om te trouwen
Ik vandaag naar dr fisch geweest,wel vreemd,maar ook wel heerlijk ga zeker nog een keer terug
-
-
-
-
Nikita,hahaha nee geen visrestaurant hahahah nee bij dr fisch dompel je je handen en voeten in het water en die knabbellen dan de dode huiscellen weg
-
-
Ooooo dAt! Hahahah... Brrrr never nooit dat ik dat ga doen brrrr tof dat je dat gedaan hebt! Lijkt me echt honderd keer niks..... Maar is dat wel veilig??? Me moeder had het er eens over dat je zo ziektes kunt krijgen? Dat hoorde ze ergens, want stel nu dat er iemand een wondje heeft etc en die knabbelt dan aan jou ofzo?? Denk ook wel dat dat heel erg meevalt anders laten ze je het ook niet doen hahah,,,, brrr maar nee nogmaals niks voor mij hahaha
-
-
Tkl: ohhh dr fish dat heb ik 2 jaar geleden in Thailand gedaan. Toen ik klaar was zat er meer water naast dan ín de bak door mijn gespartel haha. Wat een gekietel, kan daar echt niet tegen! :p
-
-
Nikita,als je wondjes heb mag je dus niet en ook niet als je kalknagels heb,is besmettelijk.
Miss,vond het kietelen wel meevallen,maar zodra ik me handen en voeten erin deed vielen ze wel meteen aan hahaha
-
-
-
-
Hallo dames,
Hihihi Turkije lover ja blijkbaar zelfs als ik askim met een big smile voor de cam zie, maar hij vroeg me net iets teveel op de vroege ochtend hahahahaah
OOOOOH lijkt me zoooo appart die vissen die je dode huidcellen aan het opeten zijn... Ik ben helemaal geen net persoon, maar het idee dat iedereen met zijn of haar zweetvoeten die bak in gaat en aan zich laat vreten gaan alle haren op mijn lijf demonstratief overeind staan... BLEGH niets voor mij, maar fijn te lezen dat het je goed bevallen is!!! 
Nikita, ja mijn askim heeft me een week vrolijk zien wakker worden, dus wist niet wat hem overkwam ach beter dat hij het nu weet toch 
Tegen jou dus ook al gezegd dat je maar trouwen moet heheheeh die families zijn er maar snel mee... Ik denk dat askim gewoon een ring voor de bevestiging wilt hebben en dat wil ik zelf ook heel best, blijven die vrouwen tenminste ook een beetje op afstand!!! (hoop ik) 
Oke mijn opmerking over 1000 posts was dus een beetje voorbarig niet druk geweest vandaag!
Ik heb een heerlijke dag gehad met gootje, veel gekletst aangezien we allebei verliefd zijn is het helemaal leuk veel herkenbare dingen heb je dan!
Verder natuurlijk even over ww gehad, want ze heeft zelf ook jaren mee geschreven en leest nog heel vaak mee, maar heeft helaas geen zin meer om te mee te schrijven misschien bij deze gootje dat ik je over kan halen 
-
-
-
-
Goede morgen meiden,
wij zijn gisteren goed aangekomen meteen lekker gegeten en al weer veel bekende gezogen zowel personeel als gaat. super leuk mijn maatje van vorig jaar is er ook weer. iedereen moest wel ff twee keer kijken voor ze me herkende. ben best veranderd afgelopen jaar maar lief compliment gehad van de chef van de animatie you even look more beautiful this year net lekker gegeten en nu chillen aan het zwembad
Fijne dag
I'm proud of who I am. And if you don't like it, there is no place for you in my life.
-
-
Goede morgen meiden,
wij zijn gisteren goed aangekomen meteen lekker gegeten en al weer veel bekende gezogen zowel personeel als gaat. super leuk mijn maatje van vorig jaar is er ook weer. iedereen moest wel ff twee keer kijken voor ze me herkende. ben best veranderd afgelopen jaar maar lief compliment gehad van de chef van de animatie you even look more beautiful this year net lekker gegeten en nu chillen aan het zwembad
Fijne dag
I'm proud of who I am. And if you don't like it, there is no place for you in my life.
-
|
.
|

|