Bedankt
    20
    Is bedankt: 132

Re: Fout in de Reisfoto Verkiezing

Citaat Origineel gepost door DrivingAround Bekijk Post
    Nee op zich niet, maar dan moeten wel alle neuzen dezelfde kant op wijzen. Ik vind dat ik een bruikbare oplossing heb aangedragen in bericht #19. Jsien heeft er kennelijk voor gekozen om nergens op te reageren, haar profiel geeft aan dat ze nog wel op het forum aanwezig is geweest. Als er geen oplossing in de maak is heeft het volgens mij niet veel zin om er over door te blijven gaan. ...
    .

Waarom zou er geen oplossing in de maak zijn ? Hierdoor zou WWZ zichzelf tegenspreken met hun bericht dd. 18/07/2012, nl. “…Wij van WW zullen er alles aan proberen te doen om tot een goede oplossing te komen voor dit probleem…”.

“…Er verder over blijven doorgaan heeft niet veel zin… “ ; doen we ook niet… niemand heeft gereageerd sinds het bericht van Wendyd op 18/07/2012.
    Slechts vandaag op 27/07/2012 heeft Jenny een vraag gesteld : zie hoger bericht #44. Als WWZ nog niet rond is met “de goede oplossing” kan er van hunnentwege toch een kort weder-bericht komen op de vraag van Jenny.

Vakantieperiode of niet : Het probleem is bij WWZ gekend sinds 14/07/2012 dat was ook in volle vakantieperiode om één dag later toch te kunnen berichten "de winnaar blijft de winnaar". Als er beslissings-verantwoordelijken niet bereikbaar zijn omwille van welke reden dan ook : een berichtje hierover is toch vlug geplaatst ! Nu 14 dagen later kan WWZ het “niet thuis geven” toch niet blijven aanhouden.

Allen die, tot op heden, in dit Topic hebben gereageerd hebben dit m.i. op een keurige wijze gedaan. Er is géén enkele uitschuiver geweest. Het was ooit anders ! Dat vraagt toch ook om een waardig wederantwoord van WWZ.

Zelf blijf ik nog even positief denken.

Bedankt
    54
    Is bedankt: 110

Er is zeker keurig gereageerd in dit topic.

Echter gaat de Camera gewoon naar de rechtmatige winnaar. Zij voldeed aan de eisen en heeft simpelweg de verkiezing gewonnen. Dat er fouten zijn gemaakt met andere deelnemers valt haar niet te verwijten.

We kunnen de twee halve finales met onterechte winnaars overdoen. Dit zou aan de uitkomst van de eindwinnaar niks veranderen maar wel aan de categoriewinnaars. Echter heb ik dit in de eerste post al gevraagd en heb ik het idee dat hier weinig animo voor is. Meer kan ik helaas niet aanbieden. De camera ontnemen van de persoon die hem terecht heeft gewonnen is geen oplossing.

Ik wil bij deze nog een laatste maal excuses maken voor mijn fout. Het is erg spijtig en ik hoop nimmer een fout als deze nog te maken.

Daarnaast wil ik bij deze aan jullie allen vragen of jullie misschien willen helpen bij toekomstige activiteiten? Hiermee kunnen jullie helpen voorkomen dat dergelijke fouten ooit nog gemaakt worden.

3. Mark wordt bedankt door:

ton

Bedankt
    172
    Is bedankt: 293

Ik heb het helemaal niet gevolgd allemaal, maar een opmerking van mij: waarom is de prijs voor een fotografiewedstrijd altijd een camera? Dat vind ik zo raar. Een fotograaf heeft toch al een camera of meerdere, en een heel specifiek wensenpakket?? ... en zit mijns inziens niet te wachten op een of ander compact dingetje van het merk dat hij nooit gebruikt en zonder de mogelijkheden die hij graag wil hebben.

Voor mij is het althans een reden om niet mee te doen.
    | Mijn reizen en foto's | Gratis reistips: voorbereiding, veiligheid, handige links | Interview
    Indonesië - Laos - Thailand - Malawi - Zambia - Tanzania - Kenia - Australië - Chili - Bolivia - Peru - Colombia - Brazilië - Nicaragua - en nog van alles in Europa

Bedankt
    160
    Is bedankt: 69

Al met al blijf ik het jammer vinden dat deze fout gemaakt is. Niet dat het nu uberhaupt nog iets uithaalt..

Helaas ging bij mij de vorige wedstrijd ook al de mist in, dus ik stop met de wedstrijden op wwz denk ik.. Jammer..
    What doesn't kill you, makes you stronger....

Bedankt
    172

Citaat Origineel gepost door Mark Bekijk Post
    Dat er fouten zijn gemaakt met andere deelnemers valt haar niet te verwijten.
    Maar nou word ik wel nieuwsgierig wat voor fouten dan. Dat staat niet in deze thread en elders kan ik het ook niet vinden.
    | Mijn reizen en foto's | Gratis reistips: voorbereiding, veiligheid, handige links | Interview
    Indonesië - Laos - Thailand - Malawi - Zambia - Tanzania - Kenia - Australië - Chili - Bolivia - Peru - Colombia - Brazilië - Nicaragua - en nog van alles in Europa

Bedankt
    20

Zie hoger :Bericht # 53 dd. 27/07/2012 mijn laatste zin.
    Mijn eventjes positief blijven denken is wel geteld amper 14u24 overeind gebleven tot bij het bericht #54 van WWZ in dit Topic dd. 28/07/2012.

Nog wel dat Jenny een vraag heeft gesteld..wie weet zou "de goede oplossing" nog ooit aan bod gekomen zijn.
    Jsien 28/07/2012 om 13u30 : Aktiviteiten "Privé Berichten" : Hoera ?

Alleen nog dit :
    Ik denk nog altijd op een correcte manier WWZ en de leden/lezers te hebben geinformeerd over de gegrondheid van het probleem in zijn totaliteit. Ieder maakt wel zijn conclusie.

En vooraleer men een slotje aan dit Topic hangt : "Leef je leven, wordt niet geleefd" en vergeet niet "ook door te zwijgen heeft men dikwijls het laatste woord". Amen.

Bedankt
    97
    Is bedankt: 505

Stancy, jij hebt zeker correct gehandeld. Ik deel je mening dat Jsien niet de rechtmatige winnaar is, maar wij zitten niet in de organisatie. Laten we het daar inderdaad op houden.
    Zie http://www.fotoof.nl voor mijn foto's.

Zie http://www.ikreis.net en http://www.outofasia.nl voor verslagen en foto's van mijn reizen, vrijwilligerswerk en buitenlandse stage.

Bedankt
    97

Zie eerdere post Stancy: doordat de peildatum van lidmaatschap en aantal posts in één zin zijn genoemd, geldt de peildatum voor beide.

Van de 6 deelnemers aan de finale voldoen 3 (!!!!) deelnemers, waaronder de winnaar, niet aan de voorwaarden voor de wedstrijd. Ondanks dat (mooi verwoord door driving around, maar ook door anderen in dit draadje) durft de organisatie te spreken van een 'terechte winnaar'. Misschien snap ik de betekenis van het woordje 'terecht' niet. Ik zou me in een hoekje zitten schamen....

Ik heb ooit een fotoshoot aangeboden aan een winnares die door een fout haar prijs was misgelopen. Helaas heb ik de finalisten van deze wedstrijd niks te bieden....

Zie http://www.ikreis.net en http://www.outofasia.nl voor verslagen en foto's van mijn reizen, vrijwilligerswerk en buitenlandse stage.

10. jenny wordt bedankt door:

Forumbeheerder Spanje
    Forumbeheerder Tibet

Bedankt
    2
    Is bedankt: 19

Citaat Origineel gepost door Mark Bekijk Post
    Er is zeker keurig gereageerd in dit topic.

Echter gaat de Camera gewoon naar de rechtmatige winnaar. Zij voldeed aan de eisen en heeft simpelweg de verkiezing gewonnen. Dat er fouten zijn gemaakt met andere deelnemers valt haar niet te verwijten.

We kunnen de twee halve finales met onterechte winnaars overdoen. Dit zou aan de uitkomst van de eindwinnaar niks veranderen maar wel aan de categoriewinnaars. Echter heb ik dit in de eerste post al gevraagd en heb ik het idee dat hier weinig animo voor is. Meer kan ik helaas niet aanbieden. De camera ontnemen van de persoon die hem terecht heeft gewonnen is geen oplossing.

Ik wil bij deze nog een laatste maal excuses maken voor mijn fout. Het is erg spijtig en ik hoop nimmer een fout als deze nog te maken.

Daarnaast wil ik bij deze aan jullie allen vragen of jullie misschien willen helpen bij toekomstige activiteiten? Hiermee kunnen jullie helpen voorkomen dat dergelijke fouten ooit nog gemaakt worden.
    Tot nu toe heb ik me als voorzitter van de jury buiten deze discussie gehouden, maar ik heb ook alles nog een keer doorgenomen inzake de regels omtrent deelname en er werd duidelijk het volgende gesteld:

Regels
    - Om mee te doen moet men minsten 15 posts hebben in ongeacht welk forum en lid zijn geweest voor 19 maart 2012
    - je mag per categorie maximaal 1 foto insturen; bij meer foto's per categorie wordt alleen de eerste geplaatst
    - de foto's hoeven niet in 2011 genomen te zijn
    - de foto's kunnen elk maximaal 2 MB per stuk zijn; bij meer dan 2 MB mislukt het uploaden
    - Wereldwijzer neemt contact op met de winnaar voor de prijs
    - Foto's worden in gestuurd naar ReisfotoVerkiezing@gmail.com en door de jury geplaatst, vermeld bij de foto de bijbehorden categorie

Dit betekent dus dat men lid moest zijn voor 19 maart 2012 en ook 15 posts moest hebben op deze peildatum. We hebben deze regels meerdere malen ter discussie gesteld en het juist zo opgesteld.

De volgens Mark terechte winnares had op 19 maart 2012 slechts 14 posts en is in mijn ogen dan ook niet de terechte winnares.

Ter verduidelijking de posts van Jsien rechtstreeks vanaf haar profiel:

09-05-12, 13:30
    Reacties: 4
    Europa Reisgenoot Olympische Spelen
    Bekeken: 431
    Gepost Door Jsien
    Re: Reisgenoot Olympische Spelen

Niemand? Treinticket retour is slechts €100 en er komen vanaf vrijdag weer nieuwe tickets beschikbaar voor diverse sporten

Forum: Reisgenoten Forum 11-04-12, 22:16
    Reacties: 4
    Europa Reisgenoot Olympische Spelen
    Bekeken: 431
    Gepost Door Jsien
    Reisgenoot Olympische Spelen

Ik ben op zoek naar een of meerdere reisgenoten van 18 tot 25 jaar om samen naar de Olympische spelen te gaan deze zomer, van ongeveer 3 augustus tot 13 augustus. Ik ben geïnteresseerd in de sporten...

Forum: Peru Forum 29-12-11, 15:59
    Reacties: 3
    Vragen Peru-Bolivia
    Bekeken: 489
    Gepost Door Jsien
    Re: Vragen Peru-Bolivia

Bedankt voor alle informatie en tips Cecilia! Heb er veel aan! We zitten erover te denken om toch nog wat dingen te schrappen zodat het schema iets rustiger wordt, zoals jij al aangaf.

Dan nog een...

Forum: Peru Forum 25-12-11, 10:23
    Vragen Peru-Bolivia
    Bekeken: 489
    Gepost Door Jsien
    Vragen Peru-Bolivia

Hoi!

Ook ik heb een paar vragen over mijn reis naar Peru-Bolivia, hopelijk kunnen jullie me van wat advies voorzien. Ik ga met een vriendin (beide studentes) in januari 5 weken naar Peru en...

Forum: Azië Reiscafé 03-07-11, 23:24
    Wielrennen in Azië?
    Bekeken: 610
    Gepost Door Jsien
    Wielrennen in Azië?

Hoi,

Na in september 2 maanden door Azië te reizen wil ik me graag nog op 1 (of 2) plekken wat langer settelen om te wielrennen. Ik wielren wedstrijden en wil graag wat bijtrainen als het hier in...

Forum: Reisgenoten Forum 21-04-11, 09:08
    Azië September - December 2011 rondreis
    Bekeken: 786
    Gepost Door Jsien
    September - December 2011 rondreis

Hoi allemaal!

Ik ben een 21-jarige studente en wil er van september tot december even tussenuit. Doordat dit mijn eerste echte reis wordt, ga ik graag met iemand anders! Mijn voorkeur gaat uit...

Forum: Reisgenoten Forum 17-04-11, 11:30
    Reacties: 6
    Afrika Vrijwillergerswerk doen?!
    Bekeken: 558
    Gepost Door Jsien
    Re: Vrijwillergerswerk doen?!

Ik wil ook vrijwilligerswerk gaan doen voor ongeveer 2 weken in Afrika of Azië en vervolgens wil ik graag nog 2 weken rondreizen. Het gaat dan om de maand juli. Ben me rot aan het zoeken naar een...

Forum: Reisgenoten Forum 28-03-11, 23:03
    Reacties: 1
    Overig Reis oktober-december 2011
    Bekeken: 739
    Gepost Door Jsien
    Reis oktober-december 2011

Hoi mensen!

Ik ben een Groningse studente van 21. Ik heb in juni mijn bachelor en zou daarna in Zuid-Afrika beginnen met mastervakken, maar heb vandaag helaas te horen gekregen dat je geen losse...

Weergeven resultaten 1 tot 16 van 16
    Grtz

†Xena†

12. Xena wordt bedankt door:

Bedankt
    20

Vermits de voorzitster van de jury in dit Topic nu reageerde, heb ik nog enkele beschouwingen die ik in 1ste instantie niet dacht aan te halen :

Beseft men wel dat het hier om een échte prijswedstrijd gaat waaraan een materiële/fysieke prijs wordt toegekend en dat ivm prijswedstrijden er door de wetgever hierover van rechtswege regelgeving is ? Quid, bij geschillen ?

Juist door het verschil van ingenomen standpunten ivm deze prijswedstrijd : Werd de gepubliceerde tektst ivm met het uitschrijven van deze wedstrijd eventueel niet voorgelegd aan iemand die vb doctor in de rechten is? of zelfs aan twee onafhankelijk ter zake van elkaar opgestelde bevoegde bronnen?
    Correctheid gebiedt hierbij ook te verwijzen naar het Topic waarbij veel input werd aangebracht voor het opstellen van de spelregels omdat juist hieruit blijkt waarom de belangrijke datum in heel deze discussie, nl. 19/03/2012 juist werd weerhouden bij de publicatie van de spelregels : dat is niet zomaar een datum uit het ijle.

Tenslotte is de sponsor op de hoogte over wat zich hier afspeelt ? Een sponsor met internationale naam heeft zeker een juridische dienst en wil misschien graag de gepubliceerde spelregels van deze prijswedstrijd onder de loep nemen, wie weet.

Kan/wil WWZ hierop antwoorden ?
    Laatst aangepast door Stancy : 29-07-12 om 11:07 Reden: zinsaanpassing

Bedankt
    172

Citaat Origineel gepost door Xena Bekijk Post
    Tot nu toe heb ik me als voorzitter van de jury buiten deze discussie gehouden,
    (...)
    De volgens Mark terechte winnares had op 19 maart 2012 slechts 14 posts en is in mijn ogen dan ook niet de terechte winnares.
    Dus...????
    Als de voorzitter het niet terecht vindt, wint ze dan toch?

Forumbeheerder Spanje
    Forumbeheerder Tibet

Bedankt
    2

Alleen omdat ik voorzitter van de jury was wil dat nog niet zeggen dat ik beslissingsbevoegdheid heb en ik ben dan ook niet degene die beslist of de aangewezen winnares ook de terechte winnares is, ik heb alleen naar de regels die we zelf hebben opgesteld gekeken en daarop mijn mening gegeven.

Er is helaas e.e.a. fout gegaan bij de verkiezing en ik denk zelfs dat het misschien het beste zou zijn om alles opnieuw te doen zodat nergens meer discussie over is.

Ik weet natuurlijk ook niet of dat wel kan en ik weet bijvoorbeeld ook niet of de prijs al is verstuurd want wat doe je dan? Je kunt hem moeilijk terugvragen lijkt me....
    Grtz

†Xena†

Bedankt
    97

Alleen omdat ik voorzitter van de jury was wil dat nog niet zeggen dat ik beslissingsbevoegdheid heb en ik ben dan ook niet degene die beslist of de aangewezen winnares ook de terechte winnares is, ik heb alleen naar de regels die we zelf hebben opgesteld gekeken en daarop mijn mening gegeven.
    Er is dus duidelijk ook iets mis gegaan in de coordinatie naar de jury toe: wanneer de jury op tijd op de hoogte zou zijn geweest van wie welke foto was, dan zou de jury hebben gezien dat er foto's door zijn gegaan naar de halve finale die daar niet hadden mogen belanden. (Met 'op tijd' bedoel ik dus NA de anonieme beoordeling van de foto's, en voor de publicatie van de halve finalisten.)

Wat het vergeven van de prijs betreft: misschien is deze inderdaad al verzonden naar de niet-terecht winnares. Jammer, want Stancy heeft op tijd aan de bel getrokken, alleen is er vervolgens NIKS met haar informatie gedaan.

Forumbeheerder Spanje
    Forumbeheerder Tibet

Bedankt
    2

Citaat Origineel gepost door jenny Bekijk Post
    Er is dus duidelijk ook iets mis gegaan in de coordinatie naar de jury toe: wanneer de jury op tijd op de hoogte zou zijn geweest van wie welke foto was, dan zou de jury hebben gezien dat er foto's door zijn gegaan naar de halve finale die daar niet hadden mogen belanden. (Met 'op tijd' bedoel ik dus NA de anonieme beoordeling van de foto's, en voor de publicatie van de halve finalisten.)

Wat het vergeven van de prijs betreft: misschien is deze inderdaad al verzonden naar de niet-terecht winnares. Jammer, want Stancy heeft op tijd aan de bel getrokken, alleen is er vervolgens NIKS met haar informatie gedaan.
    Er is in totaliteit e.e.a. mis gegaan daar is geen twijfel over mogelijk, maar we zijn allemaal mensen en mensen maken nu eenmaal fouten waar overigens voor zover ik heb gezien al excuses voor zijn aangeboden en waar ik alleen maar respect voor kan hebben.

Wat betreft de coördinatie naar de jury toe waar op wordt gezinspeeld, daar was helemaal niets mis mee. Ik heb als voorzitter alle foto's zelf gepost en ik wist van wie welke foto was, ik heb geen controle uitgevoerd op dat moment omdat ik er ten eerste vanuit ben gegaan dat iedereen op de hoogte was van de regels en zich daar netjes aan zou houden en ik daar ten tweede niet eens tijd voor heb gehad. Er gaat meer tijd inzitten dan je misschien zou denken in het posten van alle foto's nadat je deze zelf een titel hebt moeten geven omdat de titels alleen in de mails erbij stonden en in een lijst hebt verwerkt zodat deze later beoordeeld kan worden en ik heb het met alle liefde en plezier die ik voor het fotografievak heb gedaan.

Ik vind het jammer steeds weer te moeten zien dat het steeds dezelfde mensen zijn die overal commentaar op kunnen geven, maar zelf niet de kar willen trekken om dingen te realiseren.

Zowel de jury als de redactie heeft enorm haar best gedaan om deze wedstrijd op touw te zetten en hebben er veel eigen vrije tijd in gestoken, ik zeg voor nu even alleen nog enorm bedankt daarvoor en ik hoop dat de fouten die nu zijn gemaakt ons niet in de weg zullen staan een volgende keer met hetzelfde enthousiasme er tegenaan te gaan.
    Grtz

†Xena†

18. Xena wordt bedankt door:

Bedankt
    97

Ik heb als voorzitter alle foto's zelf gepost en ik wist van wie welke foto was, ik heb geen controle uitgevoerd op dat moment omdat ik er ten eerste vanuit ben gegaan dat iedereen op de hoogte was van de regels en zich daar netjes aan zou houden en ik daar ten tweede niet eens tijd voor heb gehad.
    Uiteraard is dat niet bij plaatsing van de foto's te controleren. Een controlemoment net voor het plaatsen van de foto's van de halve finale (6 x 5 foto's) had minder tijd gekost dan dit gezeur achteraf.

Bedankt in ieder geval voor je inzet! Ik had het naast mijn werk en afstuderen niet kunnen doen, zoals ik al eerder aangegeven had. (Ik doe dingen goed, of niet.) En een volgende keer weer meedoen? Nee, ik ben er klaar mee.

Bedankt
    0
    Is bedankt: 0

Ik heb dit heen en weer helemaal gelezen, my god wat een gedoe ! WWZ kan misschien voor een extra prijs zorgen en voor een nieuwe finale. De fout werd immers door WWZ gemaakt. Het is niet de fout van de winnaar/winnares dat de spelregels niet goed werden gevolgd. Grtz, Miss N.

Bedankt
    3
    Is bedankt: 18

Blogposts
    1

Dag allemaal,

Ik ben een van de inzenders en uiteindelijk ook een van de finalist en van de reisfotoverkiezing. Ik lees dit nu allemaal net en het laat toch een vieze smaak achter in mijn mond.

als het volgende idd waar is:
    Volgens de profielgegevens van de finalisten onder "aantal berichten" kom ik slechts bij 2 van de 6 finalisten tot de 2 noodzakelijk te vervullen voorwaarden: lid zijnen 15 posts hebben voor 19 maart 2012 en dat zijn m.i. marisqa en DrivingAround.

dan betekend dat alleen drivingaround en ik aan de voorwaarden voor deelname hebben voldaan.
    dat betekend ook dat er een groot aantal mensen die net als ik jarenlang lid zijn van dit forum uitgesloten/uitgeloot waren voor deelname. dat vind ik nog het meest kwalijke. wellicht waren er dan andere foto's in de categorieen terecht gekomen wat uiteindelijk misschien tot een andere uitkomst had geleid.

mensen maken idd fouten, maar ze hebben ook de skills gekregen deze recht te zetten.

mariska

Bedankt
    172

Citaat Origineel gepost door marisqa Bekijk Post
    Dag allemaal,

Ik ben een van de inzenders en uiteindelijk ook een van de finalist en van de reisfotoverkiezing. Ik lees dit nu allemaal net en het laat toch een vieze smaak achter in mijn mond.

als het volgende idd waar is:
    Volgens de profielgegevens van de finalisten onder "aantal berichten" kom ik slechts bij 2 van de 6 finalisten tot de 2 noodzakelijk te vervullen voorwaarden: lid zijnen 15 posts hebben voor 19 maart 2012 en dat zijn m.i. marisqa en DrivingAround.

dan betekend dat alleen drivingaround en ik aan de voorwaarden voor deelname hebben voldaan.
    dat betekend ook dat er een groot aantal mensen die net als ik jarenlang lid zijn van dit forum uitgesloten/uitgeloot waren voor deelname. dat vind ik nog het meest kwalijke. wellicht waren er dan andere foto's in de categorieen terecht gekomen wat uiteindelijk misschien tot een andere uitkomst had geleid.

mensen maken idd fouten, maar ze hebben ook de skills gekregen deze recht te zetten.

mariska
    Dat is inderdaad zuur Mariska! Maar in ieder geval waardeer ik jouw bijdragen altijd enorm want ik vind het ook leuk om op de hoogte te blijven over gebieden waar jij vaak reist (en waar ik zelf geweest ben), ook al ga ik er misschien niet op korte termijn nog een keer heen.

Je helpt veel mensen! Enne, what goes around, comes around... indien niet in de vorm van een prijs in een fotowedstrijd, dan komen er vast andere goede dingen op jouw pad omdat jij ook 'goed doet'.

Wel echt heel amateuristisch hoe die fotowedstrijd is opgezet.... ik vond het helemaal geen gek idee om er een jurist van de sponsor bij te betrekken want die wil natuurlijk ook niet geassocieerd worden met knullige acties met onterechte winnaars.

Hoe dan ook, ik hoop dat jij wel actief blijft op WW, Mariska!

23. Cecilia74 wordt bedankt door:

Bedankt
    97

Blijf vooral posten, Marisqa!

Ik dacht gisteren nog aan dit draadje. Ondanks het aankaarten van de fout, is er wederom besloten hier niks mee te doen. Amateuristisch is denk ik niet het meest passende woord voor deze wedstrijd. Als een amateur onterecht een doelpunt maakt, dan wordt het afgekeurd. Als WWZ fouten maakt, dan gebeurt er niks... Of vergis ik me en is de camera nog niet verstuurd?

De camera heeft een waarde van ongeveer 500 euro. Waarom geen tweede camera voor de terecht winnaar? Is geld belangrijker dan reputatie?

25. jenny wordt bedankt door:

Bedankt
    160
    Is bedankt: 69

Citaat Origineel gepost door DrivingAround Bekijk Post
    Ik dacht dat *Mexx* daar ook nog bij hoort, alleen haar profiel is 'in de war' en geeft om die reden 0 posts aan.
    .
    Dat klopt, vraag me niet hoe het kan, maar je krijg het profiel van -mexx- te zien terwijl ik toch echt *Mexx* ben.. Ik heb trouwens ruim 1700posts.. Overigens zou ik dan ook nooit meegedaan hebben als ik niet aan de voorwaarde zou voldoen.g

Maar goed allemaal leuk en aardig,voor mij is de lol er nog steeds af en doe dus gewoon nergens meer aan mee.. Dit is niet het eerste wat er bij mij fout gegaan is...
    What doesn't kill you, makes you stronger....

Forumbeheerder Cambodja
    Forumbeheerder Mexico

Bedankt
    38
    Is bedankt: 105

Blogposts
    42

Wat mij nog steeds stoort aan het hele verhaal is de radiostilte. Ik dacht (hoopte) dat dit, na de oproep aan de leden om samen de regels op te stellen, niet meer zou voorkomen, maar het laten doodbloeden van een probleem is helaas weer een feit.

Ik heb zelf ook al eens in de jury gezeten en weet hoeveel werk het is. Daarom vind ik het ook onbegrijpelijk dat alle inspanningen met een dergelijke fout teniet worden gedaan.

28. roberts wordt bedankt door:

Bedankt
    54
    Is bedankt: 110

Het blijft echter zo dat de winnaar aan de gestelde eisen voldeed. Dit is dus onmogelijk terug te draaien. Daarnaast ben ik van mening dat de juiste persoon de prijs heeft gewonnen. Zij had de beste foto. Als andere deelnemers die niet mee mochten doen gediskwalificeerd waren hadden minder goede foto's in de halve finales gestaan en was hoogst waarschijnlijk alsnog dezelfde winnaar uit de bus gekomen. Ik weet dat je dit niet met 100% zekerheid kan zeggen, maar het is te weinig om de hele verkiezing terug te draaien.

Daarnaast heb ik een aantal keer de mogelijkheid aangeboden om de halve finales, waar onterechte kandidaten hebben gewonnen, overnieuw te doen. Dit zou dan wél terechte categoriewinnaars opleveren. Maar op deze mogelijkheid wordt steeds niet gereageerd.

Bedankt
    3

Blogposts
    1

dag mark,

ik heb gisteren pas dit onderwerp kunnen lezen omdat ik op reis was. dat zal in deze tijd van het jaar voor veel mensen gelden.

het zou netjes zijn geweest als alle deelnemers een mail zouden hebben gehad met de uitleg van de fout en eventuele opties voor herstel of een duidijke uitleg van de fout en een goede onderbouwing van de beslissing die is genomen.

Van mij mag je de halve finales waar onterechte winnaars hebben gewonnen overdoen. misschien is dat voor sommige deelnemers wel prettig.

voor mij was deze fotowedstrijd tenslotte ook een soort test of andere mensen mijn foto's mooi zouden vinden om te kijken of ik wel of niet hier meer mee zou doen.

aan de andere kant blijft het een wedstrijd, als je andere halve finalisten hebt en je doet de finale niet over blijft het natuurlijk maar een halve maatregel.

jullie kunnen hier niets meer aan doen. jullie hebben "officieel" de winnaar uitgeroepen en blijven hierbij. dan kan je de weg naar de winnaar ook niet veranderen. Behalve als de winnaar hierop zou staan.

ik hoop alleen dat er in de toekomst professioneler mee wordt omgegaan.

mariska

Bedankt
    3

Blogposts
    1

dag drivingaround,

ik ben het volledig met je eens, maar ik vind het wel erg jammer dat je je geroepen voelt om je account op te zeggen. gezien je vipaccount en je aantal sterren heb je heel veel tijd besteed aan dit forum. tijd waar je waarschijnlijk ook van genoten hebt en dat een grote betrokkenheid toont.

ik vind het daarom extra jammer dat dit zo moet lopen. Ik roep dan ook wereldwijzer op om nogmaals goed na te denken over wat nu echt belangrijk is.

safari njemna (fijne reis, whereever you will go)

mariska

.

WERELDWIJZER AGENDA
MEI 2013
Peiling: Waar kan een Wereldwijzer evenement het beste plaatsvinden?
Wereldwijzer Reis Awards 2013: Nominatie Rondes
Scandinavië Reisquiz
JUNI 2013
Wereldwijzer Reis Awards 2013: Finale Stemrondes

WERELDWIJZER VOORDEEL
10% korting op je reisverzekering
10% korting op buitenlandse SIM kaarten