-
Re: Turkse Liefdeskleptopic deel 89!!!
@miloutje: Goedzo! En laat het maar iets afkoelen ik hoef niet perse 50 graden als ik in dalaman en marmaris ben haha ikv ind 28 prima!
In every girls life there's a boy she will never forget, and a summer where it all began <3
-
-
-
-
Hallo dames,
Cindy jij een leuke dag gehad met je zus saampjes? Ik neem aan van wel, zal voor haar ook wel gek zijn haar kleine zusje niet in de buurt te hebben 
Turkije lover en pookie, ja die man met die jonge jongen is wel vreemd om te zien aan de andere kant, die jongen is volwassen en weet wat hij aan het doen is, dus daar kan ik me dan niet zo druk om maken, wel die man die al 3x opgelicht is door rusische vrouwen, waardoor zus en moeder financieel aan de grond zitten... dat vind ik echt erg, want als je zelf de fout maakt oke, maar dat je er andere bij betrekt :( dat zou niet moeten mogen!
Morgen ga ik naar de dokter, want het lichte gevoel in mijn hoofd, duizelig zijn en hoofdpijn is nog steeds niet over en ik wil nu onderhand wel weten wat het is, want ik begin het ook eng te vinden omdat ik er hartkloppigen bij krijg en ga zweten... En aangezien ik donderdag al flauw gevallen ben, wil ik weten wat er aan de hand is. Ik ben geen muts die voor elk wissewasje naar de dokter gaat, maar door die hartkloppingen ga ik nu toch maar er heen.
Je kunt je ogen sluiten voor wat je niet wilt zien... maar je kunt je hart niet sluiten voor wat je niet wilt voelen...
if i hadn't met you.. i would not like you...
if i hadn't like you... i would not love you...
if i wouldn't love you...i would not miss you...
but i did, i do and i will♥
-
-
@mutlu: heel verstandig om de dokter er even naar te laten kijken! Beterschap meis! Lekker vroeg slapen vanavond!
Rustig geweest hier haha! Ik ga nu slapen morgen de hele dag werken!
In every girls life there's a boy she will never forget, and a summer where it all began <3
-
-
Nog een kwartiertje en dan word ik opgehaald bij het hotel. Heb een erg leuke vakantie gehad en mn laatste dag zeker niet door C laten verpesten. Was een top dag maar ben nu enorm boos op hem. S middags naar hem toe gegaan hij moest toen werken zouden s avonds praten. Niks meer van hem gehoord. Boos berichtje gestuurd maar meneer was er gewoon vandoor gegaan.
I'm proud of who I am. And if you don't like it, there is no place for you in my life.
-
-
-
-
Mutlu,sterkte bij de dokter..
Milou,nou dan weet je gelijk hoe hij is...
03-12-2008 the first day of the rest of my life.
Life is what happening to you,while you make other plans
-
-
Goeiemorgen meiden! Ben jullie niet vergeten hoor .
Milou, fijne terugreis. Gelukkig heb je hem je laatste dagje niet laten verpesten. Ik sluit me aan bij Tkl, zo zie je maar weer dat je toch beter af bestonden hem, geen woorden meer aan vuil maken je verdient 1000 keer beter!
Mutlu, ai dat klinkt niet al te best meis, inderdaad beter even naar de dokter voor zekerheid sterkte en beterschap!
Cindy, jij gisteren een leuke dag gehad met je zus? Vandaag weer heel de da werkenmaar o gaat de tijd lekker snel nog heel even en je bent ook eindelijk weer samen met je askim! En EUhm, gelijk heb je hoor, die 50 graden hoeft voor mij ook niet! Het is nu 34 en nog veel te warm als je t mij vraagt 
Pookie, hier heeft askim ook naar de match gekeken maar hij was erna best slechtgezind, hij is ook voor Fenerbahçe
-
-
Goedemorgen....
Milou goede reis terug en fijn dat je het naar je zin hebt gehad. En zoals al eerder gezegd is geen aandacht meer besteden aan diegene die geen moeite doen voor jou.
Mutlu ik ben benieuwd wat de dokter zegt...maar ik denk dat je een griep te pakken hebt. Ik het hele weekend ook al niet echt lekker, maar sinds gisteren keelpijn, hoofdpijn, oorpijn en ook vlagen van duizeligheid. Ook mijn borst is niet pijnvrij en wat ik voel me benauwd. Gisteravond heb ik de hele avond liggen slapen op de bank om vervolgens door te gaan in mijn bed. Maar sterkte en dat je snel weer opknapt.
Trl hoe is het afgelopen met je fiets en de verzekering. Op een gegeven moment voel je je ook schuldig naar de verzekering..althans zo voel ik dat eigenlijk.
Fieeh kan jij jezelf nog een beetje bezig houden en vermaak jij je nog?
Dit was het wel zo'n beetje....voor de rest weinig te melden van deze kant. Fijne dag allemaal!!!
-
-
Angela,idd ik voel me ook schuldig naar de verzekering toe. De fietsenmaker had zaterdag al ingesproken op de telefoon van me werk dat ze goedkeuring hadden van de verzekering dat ik een nieuwe uit kan zoeken.
hoor meer mensen klagen over oor-en keelpijn,schijnt te heersen nu
-
-
Maar goed wees maar blij dat je verzekerd bent...en je doet het tenslotte ook niet expres.
-
-
Het heerst inderdaad ! ik net naar huis gegaan, van het werk, maar even wat eerder naar huis dus, ben echt gaar..... Moe, verkouden, last van men keel, en men hele rug doet zeer.....Pfff word er niet goed van, kruip zo lekker men bed weer in en ga ik lekker koesse......
Mutlu: ai meis, nog steeds niet helemaal beter dus.. :( Ik hoop dat de dokter je wat meer kan vertellen, en zoiezo met dit soort kwaaltjes altijd goed om even naar de dokter te gaan! die van mij zegt altijd neem maar een ibropufen en zie het nog maar 2 weken aan...hahah :p Heel veel beterschap meid!!
Turkijelover: oh jeetje, wel weer fijn dat je een nieuwe fiets kan uitzoeken........En hopelijk word deze natuurlijk niet zo gauw weer gejat....pfff
Milou: Welkom thuis meid....En heel raar van die jongen... Dat zegt inderdaad al gelijk over die gene, dus kortom, is het niet waard...You deserve better then that! Hoop dat je het verder heeeerlijk hebt gehad in turkije! ook lekker bruin geworden??! 
Verder weet ik het niet meer...ik ga nu even wat eten, en men bed opzoeken!
Fijne dag meiden!
-
-
Angela dat klinkt niet best meis, je moet wel op tijd beter zijn hoor 
Turkije lover je hoeft je echt niet schuldig te voelen, ze vangen genoeg en meestal weten ze er wel onderuit te komen of het van de andere partij te vangen, dus belasting en verzekeringen hoef je je echt niet schuldig naar toe te voelen!
Dames ik ben vanmorgen bij de dokter geweest, voornamelijk omdat ik zo duizelig ben en hartkloppingen heb.
Hij heeft mijn bloeddruk gecontroleerd die was prima, mijn longen hoorde hij niks aan, maar mijn hart ging veel en veel te snel! Hij stelde me vragen waar ik antwoord op gegeven heb en morgen moet ik bloed laten prikken en vrijdag middag moet ik terug komen om te horen hoe of wat. Hij zit er zelf aan te denken dat mijn hele suikerspiegel overhoop ligt en dat ik misschein suikerziekte heb.... Goed vrijdag is daar pas duidelijkheid over, dus ga me nu nog niet ongerust maken, dat kan altijd nog.
Echter mijn ouders, zus en askim maken zich heel veel zorgen en bellen me allemaal ongeveer ieder uur... en terwijl ik dit schrijf, gaat de telefoon!
Je kunt je ogen sluiten voor wat je niet wilt zien... maar je kunt je hart niet sluiten voor wat je niet wilt voelen...
if i hadn't met you.. i would not like you...
if i hadn't like you... i would not love you...
if i wouldn't love you...i would not miss you...
but i did, i do and i will♥
-
-
Mutlu vraag me af of jij ook geen symptomen hebt dat je problemen met je schildklier hebt.
Nikita heel herkenbaar meid....mijn rug doet ook zo vreselijk zeer en mijn hoofd voelt te zwaar voor mijn lijf.
-
-
Hallo meiden,
Wij zijn weer veilig thuis! Een rustige reis gehad alleen wat een vervelende tijd om opgehaald te worden. 03.10 gingen we weg bij het hotel en we vlogen om 7.35. Gingen iets later weg want het grondpersoneel had een foutje gemaakt met het uitdelen van de stoelen. Wij zoudeb op rij 33 zitten en het vliegtuig had er maar 30. Zo waren er meer mensen die zaten op rijen die niet bestonden gelukkig was het midden van het vliegtuig leeg en konden we allemaal mee.
Verder ben.ik nog nooit zo klaar geweest met iemand als dat ik nu met C ben. Hij heeft vanmorgen een.berichtje gestuurd wat me echt pijn deed. Hij had nooit gezegd iets om me te geven en.ik was op zijn uitnodiging in gegaan om na de disco mee te gaan. Hij had me een tweede kans gegeven (ik zou hem die moeten geven volgens mij want hij had het uitgemaakt) maar ik ben niet volwassen genoeg en ga te veel om met jongen mensen. Hij snapt niet waarom ik zoveel om ga met het animatie team want zo is hij helemaal niet hij is serieus blablabla.
Heb hem terug gestuurd dat.hij me dus totaal niet kent ene dat ik nu weet dat ik beter af ben zonder hem. Heb ook gestuurd dat.hij niet eens een echte vent is want hij durft het.blijkbaar niet recht in mn gezicht te zeggen en dat het zielig is om zo jaloers te zijn.
Ik heb echt wel.een top vakantie gehad super mooi weer heerlijk van de zon genoten en leuke mensen ontmoet. ik vind het geweldig om.met het animatie team mee te doen zulke leuke lieve mensen en zelfs tussen mij en ex askim ging het goed. na een goed gesprek zijn we als vrienden met elkaar omgegaan en.daardoor voelde ik me zoveel beter. Heb hem een dikke knuffel gegeven toen we weggingen en de chef animatie heeft me nogmaals gevraagd of ik volgend seizoen wil komen werken.
@nikita ik ben voor mij best wel bruin. Ik word niet snel bruin. Ik moet met een hoge factor smeren en niet te lang in de zon anders word ik heeeeel rood.
@mutlu hopelijk valt alles mee en krijg je een goede uitslag vrijdag. wel lief dat iedereen bezorgd is maar snap dat je er niet op zit te wachten dat ze je er super vaak over bellen. Daar zou ik helemaal gestresst van worden.
@turkije lover wat onwijs k*t van je fiets. Het was toch niet zo heel lang geleden dat jou fiets ook al eens gestolen was* gelukkig verzekerd.
@cindy vind je het geen gek idee dat je volgende week voor lange tijd in turkije zit? Ik wel hoor. Heb er veel zin in maar vins het nu ook wel spannend worden.
Verder weet ik het niet meer en ga ik nu weer meer lezen en reageren.
Xxxx
I'm proud of who I am. And if you don't like it, there is no place for you in my life.
-
-
Angela,ja als we een fiets van het werk krijgen wordt die ook automatisch verzekerd voor 3 jaar... Zal dus nu weer voor 3 jaar zijn.. En als het goed is mag ik volgend jaar juni een nieuwe uitzoeken.
Milou,klopt in april was die gejat.
Mutlu,ojee afwachten dan maar.
-
-
@Turkije lover pfff ze moeten je wel hebben. Ik snap.niet waarom mensen niet van andermans spullen af kunnen.blijven.
-
-
-
-
@milou: Welkom thuis en die jongen vooral laten! Geen energie in stoppen pff.
En vind het een heel gek idee dat ik volgende week al weg ga. Mn vertrouwde omgeving gedag zeggen. Alle mensen alle dingen die zo ''gewoon'' lijken vallen me nu pas op hihi! Maar ik heb er echt heel veel zin in nieuwe kansen nieuwe tijd 
@Turkije_lover: Hoef je je toch niet schuldig om te voelen? Toch heerlijk dat je een nieuwe uit mag zoeken, wees blij dat je verzekerd was!
@Nikita: Jij ook al ziekjes, beterschap!
Ik vanmiddag op stap geweest voor een goede koffer! Ik wilde echt zo'n hogere en een roze Mn pa en ik samen wezen kijken wel een leukie gezien misschien gaan we die morgen even ophalen. Nu verder met de laatste dingetjes, muziek downloaden, foto's uitprinten voor in mn huisje en alvast een beetje inpakken ^^
-
-
Meiden askim en ik zijn uit elkaar. Echt uit elkaar. Ik heb net zoals vele meiden de strijd met de familie niet gewonnen. Ik ga overmorgen waarschijnlijk mijn spullen ophalen en hem voor de laatste keer zien.
-
-
Ik wens jullie wel alle geluk toe met jullie askims en hoop echt dat jullie het beter hebben getroffen met de schoonfamilie. Ik weet niet of ik hier ooit nog langs kom, xx
-
-
Miss: dat meen je niet ?!?!?!!! Zo plots??! en je hebt er nog een super tijd gehad..?? :( :( Heeeeel veel sterkte toegewenst meid...:( :( Ik kan het haast niet geloven......:( dikke kus
-
-
Nikita: ergens zat het er aan te komen, we houden echt onwijs veel van elkaar. Té veel misschien wel. De familie zal mij nooit accepteren omdat er te veel gepraat word in dat kl#tedorp. We willen dit beiden helemaal niet maar beter nu dan wanneer ik op het punt sta echt te vertrekken naar daar..
-
-
Wow miss meis wat onwijs klote :( vind het heel erg voor je. Heel veel sterkte!
-
|
.
|

|