Onderwerp: Turkse Liefdeskleptopic deel 89!!!

Bedankt
    13
    Is bedankt: 28

Re: Turkse Liefdeskleptopic deel 89!!!

Cindy: Ja askim draagt hem ook hoor :p maar dan maakt hij zo'n grapjes van moet dat echt, zelfs toevallig derstraks nog :p Hij zee om te lachen koop eens een zwarte bagage :p
    Sometimes you have to stop thinking so much and go where your heart takes you.

Bedankt
    19
    Is bedankt: 5

Goedenavond allemaal,
    Ik kom even bij jullie kijken hoe het met jullie gaat.
    Het is wel erg lang geleden maar heb toch de stoute schoenen aangetrokken.
    Miss.. ik lees een klein gedeelte wat jouw overkomt met je askim. Ik leef met je mee schat wat een ellende. Ik hoop dat je je hart hebt kunnen luchten bij je oppasmoeder. Dikke kus en veel sterkte.

Cindy.. mazzelkont ben jij ook met je roze koffer. Jouw vader verwent je volgens mij te veel Zie aan je banner dat je lief al gauw ontslagen wordt uit het leger hè hè nu is ie eindelijk weer voor jouw. Geniet er van.

Jazzyke.. koester zulke complimentjes zo te horen is het echt gemeend.

Mutlu.. zie dat jij een bloedonderzoek hebt ondergaan, niet iets ernstigs hoopik?

Ik heb alleen de laatste pagina even gelezen omdat het eigenlijk allang bedtijd is voor mij. Maar kon de verleiding niet weerstaan even wat van me te laten horen.
    Hier alles lekker met mij en mijn meisje. Meiskje groeit ondertussen als kool en heeftpraatjes waar ik met verbazing naar sta te luisteren.
    Maar ondertussen geniet ik maar wat van haar babbels.
    Slaap lekker allemaal.

Bedankt
    14
    Is bedankt: 17

18-08 Angela Side nog 3 nachtjes
    20-08 Cindyyy Dalaman/Istanbul nog 5 nachtjes
    21-08 Miloutjuh Antalya nog 6 nachtjes
    26-08 Nikitaa Izmir nog 11 nachtjes
    04-09 Jazzy Mersin nog 20 nachtjes
    14-09 Angela Side nog 30 nachtjes
    17-09 Yavrum1 Bodrum nog 33 nachtjes
    27-09 Mirke Kumköy nog 43 nachtjes

- BACK AT

25-08 Angela
    24-09 Yavrum
    28-09 Angela
    23-10 Mirke

- BIRTHDAY'S.

21-08 Mutlu
    06-11 Miss1993
    02-12 Angela
    13-12 turkije lover
    21-12 Pookie
    12-01 Cindy
    26-01 Fieeh
    07-02 Nikitaa19
    04-03 Mirke
    15-03 Jazzy
    29-03 Yavrum
    09-08 Miloutjuh

-samen met vriend sinds:

Fieeh : 10 augustus 2009
    Pookie : 24 juli 2011
    Jazzy : 27 november 2011
    Yavrum : 26 augustus 2011
    Miss93 : 1 september 2011
    Mexx :21 juli 2009
    Cindyyy : 24 oktober 2009

Bedankt
    22
    Is bedankt: 71

Janne,leuk weer wat van je te horen.Hoe gaat het met jullie nog op vakantie geweest?
    03-12-2008 the first day of the rest of my life.

Life is what happening to you,while you make other plans

Bedankt
    40
    Is bedankt: 24

Goede morgen meiden

Janne: wat leuk om van je te horen en super dat alles goed gaat met jullie! Hoe gaat het met je vriend, hebben jullie al plannen?

Mutlu: hopelijk is het niets al te ernstig...

Cindy: hihi ik heb ook een roze koffer askim draagt die ook zonder probleem overal naar toe wat maakt hem dat nu uit Trouwens wel lief van je vader en je oma. Hoe was het met je vriendinnen?

Miss: hoe gaat t met jou meid? :(

Ik heb gisteren mijn ticket geboekt voor zaterdag pfff....en maandag mag ik op gesprek bij dat bedrijf waar mn moeder werkt dus hopelijk kan ik meteen aan de slag. Weet alleen niet goed of ze nu iemand 'vast' zoeken of 'tijdelijk' das nog eventjes afwachten dus...

Vandaag gaan we eindelijk Askim zijn rijbewijs ophalen en nadien ga ik naar de kapper
    Fijne dag meiden
    Wie dromen heeft, heeft toekomst!

Bedankt
    6

Goedemorgen!

@Janne: Superleuk wat van je te horen! Ik mis je verhalen over mini askim wel hoor, ik hoop dat je weer wat vaker langskomt hihi

@Pookie: Pff je datum staat dus weer vast. Maar hoe ga je dat nou doen wanneer zie je je askim dan weer??

@Miss: Hoe gaat het nu met je?

@Mutlu: En jij, voel jij je alweer wat beter? Ik hoop dat er niets ernstigs uit het bloedonderzoek komt.

Ik ga zo even met mn mama de stad in wat spulletjes bij de kruidvat kopen haha. Hele waslijst wat ik allemaal nog moet hebben! En even kijken voor all stars Wil nieuwe, lage donkerblauwe! Daarna langs bij een hele goede vriend van me om afscheid te nemen. En vanavond voor de laatste keer werken. Zo gek allemaal! Gisteravond met mn vriendinnen was ook super gezellig iedereen goed geknuffelt. Maar van mn vriendinnengroepje gaat nog een meisje voor 5 maanden weg dus ik ben niet de enige haha!
    In every girls life there's a boy she will never forget, and a summer where it all began <3

Bedankt
    11
    Is bedankt: 19

Hallo Meiden,

@Miss meid wat verschrikkelijk dat zijn ouders dit doen :( ze maken hun zoon zo echt niet gelukkig. Hopelijk vind hij de kracht om er tegen in te gaan. Nogmaals heel veel sterkte (K)

@Janne leuk je hier weer voorbij te zien komen, leuk he als ze zoveel beginnen te babbelen.

@Cindy ik snap je helemaal hoor het is zo gek iedere keer besef ik van dit is voorlopig de laatste keer. Maar aan de andere kant kijk ik er zo naar uit

@Pookie de datum dat je terug komt staat nu dus echt vast :( Hopelijk heb je een goed gesprek maandag. Als je dan aan het werk kan kan je lekker centjes verdienen om snel je askim weer op te zoeken

@Yavrum jij nog gaan skiën vandaag?

@Jazzy dat compliment kan je mooi in je zak steken En altijd handig om te weten dat de kans dat je terug mag komen groot is
    Hihi jou askim die met je roze koffer mag lopen. Mijn ex askim bracht vorig jaar ook mijn koffer naar de bus hij zei meteen gelukkig heb je geen roze alle meiden die ik hier zie hebben een roze koffer dan loop ik echt voor gek.

Ik net boodschappen gedaan met mn moeder. Wie heeft die gekke euro weken bij c1000 bedacht man wat was het daar druk. Wel lekker efes mee genomen voor vanavond
    Net ook weer even gechat met het gezin waar ik heen ga. De kinderen zijn aan het aftellen tot ik kom en de middelste, ze word in september 4. die vraagt iedere dag aan haar moeder of ze me al gebeld heeft en gezegd heeft dat ik op tijd moet komen voor haar verjaardagsfeestje.
    Zo leuk

Gisteren middag nog een whats appje van C gehad. Dat ik hem verkeerd begrepen had en dat hij mij niet helemaal begreep. Dat een relatie er voor ons niet in zat maar dat we wel vrienden konden blijven.
    Heb nog niks terug gestuurd hij stikt er maar ff lekker in.
    I'm proud of who I am. And if you don't like it, there is no place for you in my life.

Bedankt
    13

Goedemiddag meiden:

Janne: Jou ken ik denk ik nog niet meid? Jij kwam hier vroeger waarschijnlijk wat meer toen ik hier nog niet was?

Cindy: Veel plezier vandaag meid. Ja, gek he, aangezien ik op 5 verschillende plaatsen werk zijn er ook al een aantal collega's die me niet meer zullen zien en dan afscheid van me nemen.
    Echt een gek gevoel.

Milou
    : Ja, als ik nu geen ander beter werk zou vinden ga ik zowizo wel terug
    C1000 daar gingen wij vroeger op zondag denk ik ook regelmatig naartoe omdat het daar altijd goedkoper was als hier in Belgie.
    En ja laat die C er maar eens goed 'instikken'.
    En wat fijn dat die kinderen er zo naar uit kijken dat jij komt! Echt kei schattig!

Ik vandaag half dagje gewerkt aangezien het bij ons een feestdag is. Ga sebiet wat zonnen, want wat is het hier warm seg!

Fijne dag meiden.

Bedankt
    21
    Is bedankt: 13

@Milou: Nee, we zijn toch niet gaan skiën :( Mss ook best, want heb niet zo goed geslapen deze nacht. Het was 2 uur ofzo voordat ik in slaap viel en om 7 uur ben ik terug wakker geworden omdat ik naar het WC moest.
    Zo leuk dat de kindjes zo hard uitkijken naar je komst! Ik denk dat je daar wel heel goed onthaald zal worden. Amaai, amaai, het komt nu echt wel héél dichtbij!

Ik weet trouwens ook al wanneer ik zal stoppen met werken en wanneer askim waarschijnlijk naar België komt. 14 oktober stop ik ermee! Dat is nog maar 2 maanden gewoon! 20 oktober komt askim als het lukt tot 30 of 31 oktober. Moet wel even mijn banner aanpassen, want die staat nog op vertrek 11 november :p

Bedankt
    40
    Is bedankt: 13

Lieve meiden,

hier even een update.. ik vlieg morgen om 5 uur 's middags naar Bodrum toe en zal daar om 21.50 landen. Waarom? Om dus definitief afscheid te nemen van (ex?-)askim. Pfff vind het zo moeilijk maar MOET dit doen. Als ik dit niet doe word ik gek(ker, hahaha) vanbinnen en kan ik het nooit afsluiten. Ik zal en moet hem nog een keer in de ogen kunnen kijken en het als 2 'volwassen' personen uitspreken. Ook haal ik mijn spullen op. Ik slaap bij de dochter van een patiënt van mijn moeder die ik nog nooit heb gezien maar waar ik wel al een paar maanden contact mee heb. Misschien kan een van jullie het nog herinneren dat ik dit een tijd geleden postte, dat ik in de kruidvat aan de praat raakte met die moeder toen ik daar met mijn moeder was en toen dus contact kreeg met die dochter die ook een vriend daar heeft. Naar haar en haar vriend ga ik dus toe, die hebben een huisje dichtbij Bodrum en willen mij aan alle kanten helpen en steunen. Dat betekend echt super veel voor mij en zonder hun had ik ook niet gedurfd denk ik. Askim zei net nog dat hij op het busstation zal wachten op mij morgenavond zodat we elkaar vast even zien, dat meisje en haar vriend wachten daar ook op me dus het is nog even wachten hoe het van daar uit verder loopt. Zaterdag ga ik waarschijnlijk weer naar huis en het is dus de planning hem nog een keer of 2/3 te kunnen spreken. We gaan sowieso nog een keer samen naar Bodrum, want dat deden we zo vaak samen deze zomer en dat vinden we dus een mooie 'afsluiter'.

Meiden ik ben echt kapot, boos, teleurgesteld, gebroken en zo verdrietig. Ik hou van hem met heel mijn hart en wil hem echt echt echt niet kwijt, maar ik kan niet meer. Hij ook niet, dus het moet stoppen hoe moeilijk dat ook is. Ik kan ook echt nog niet alles van facebook halen..

Ik geloof er sterk in dat als wij bij elkaar horen dit ooit goed komt, als we niet bij elkaar horen heb ik een hele mooie tijd gehad met deze man tussen de ruzies en stress door om familie.

Maargoed, dit hoopje ellende gaat dus haar zoveelste avontuur aan binnen een jaar hahaha, ik zal wel laten weten hoe het ging.. Wens me succes meiden zal het nodig hebben!

Turkije Team
    Bedankt
    75
    Is bedankt: 132

Miss heel veel succes en fijn te lezen dat je daar achtervang hebt! Dat zul je nodig hebben. Ik ben er van overtuigd dat als het zo moet zijn het ook zo zal gebeuren, dus als jullie degene zijn voor elkaar dan komt het goed! Ik vind het heel sterk en dapper van je! Sterkte en succes!
    Je kunt je ogen sluiten voor wat je niet wilt zien... maar je kunt je hart niet sluiten voor wat je niet wilt voelen...

if i hadn't met you.. i would not like you...
    if i hadn't like you... i would not love you...
    if i wouldn't love you...i would not miss you...
    but i did, i do and i will♥

Bedankt
    14

18-08 Angela Side nog 2 nachtjes
    20-08 Cindyyy Dalaman/Istanbul nog 4 nachtjes
    21-08 Miloutjuh Antalya nog 5 nachtjes
    26-08 Nikitaa Izmir nog 10 nachtjes
    04-09 Jazzy Mersin nog 19 nachtjes
    14-09 Angela Side nog 29 nachtjes
    17-09 Yavrum1 Bodrum nog 32 nachtjes
    27-09 Mirke Kumköy nog 42 nachtjes

- BACK AT

25-08 Angela
    24-09 Yavrum
    28-09 Angela
    23-10 Mirke

- BIRTHDAY'S.

21-08 Mutlu
    06-11 Miss1993
    02-12 Angela
    13-12 turkije lover
    21-12 Pookie
    12-01 Cindy
    26-01 Fieeh
    07-02 Nikitaa19
    04-03 Mirke
    15-03 Jazzy
    29-03 Yavrum
    09-08 Miloutjuh

-samen met vriend sinds:

Fieeh : 10 augustus 2009
    Pookie : 24 juli 2011
    Jazzy : 27 november 2011
    Yavrum : 26 augustus 2011
    Miss93 : 1 september 2011
    Mexx :21 juli 2009
    Cindyyy : 24 oktober 2009

Bedankt
    14

Miss: Heel veel sterkte!!!! Fijn dat er iemand in Bodrum is die je opvangt en steunt en als jullie voor elkaar bestemd zijn dan komen jullie ook wel weer bij elkaar althans dat is mijn mening.

Bedankt
    86
    Is bedankt: 47

Woow Miss veel succes en sterkte gewenst. Ik vind het wel heel erg dapper van je dat je nog naar hem toe kan gaan om afscheid te nemen. Denk niet dat ik dat zou kunnen maar snap het ook wel dat je dit nodig hebt. Ook ik denk dat als jullie bij elkaar horen, dat het ooit wel terug goed kan komen. Zit er geen kansje in dat het nu terug goed komt als je er die paar dagen eens deftig over praat samen? Succes!

Bedankt
    22

Miss,heel veel sterkte de komende dagen. Fijn dat je ook achtervang heb die je kunnen steunen. En wie weet hoe het nog uitpakt de komende dagen...

Bedankt
    6

iMiss ik wil je heel veel sterkte en succes wensen. Zo mag t niet eigenlijk jullie houden zielsveel van elkaar. Maar als de familie te sterk is en jullie denken dat het beter is elkaar los te laten moet je dat doen. Tuurlijk is het lastig. Dapper van je dat je er nog heen gaat. Hele dikke knuffel!

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Wereldwijzer App
    In every girls life there's a boy she will never forget, and a summer where it all began <3

Bedankt
    40
    Is bedankt: 24

Miss: sterkte, net zoals de andere meiden zeggen is het goed dat je daar iemand hebt om je op te vangen...voor de rest heb ik geen woorden :( Vind t ook knap van je dat je nog naar daar gaat om hem te zien...ik zou dat niet kunnen, naar daar gaan nog wel maar terugkeren... Veel succes met alles, ik hoop dat je nog goed met hem kan praten en dat het goed voor je gaat zijn dat je dit doet.
    Wie dromen heeft, heeft toekomst!

Bedankt
    11

@miss, ook ik wil je heel veel sterkte wensen. ik vind het heel dapper dat je dit doet. Hopelijk helpt het om het goed ad te kunnen sluiten. Maar ook hoop.ik heel erg voor jullie alle twee dat het weer goed komt. Fijn dat je daar iemand hebt waar je terecht kunt. Goede vlucht. Dikke knuffel meis!
    I'm proud of who I am. And if you don't like it, there is no place for you in my life.

Bedankt
    19
    Is bedankt: 5

TRL.. wij zijn eind april begin mei nog op vakantie geweest. Weet niet if het er nog een keer van komt dit jaar. Ben op zoek aar een groter huisje voor mij en dochter. Dan is het kiezen om huisje op te knappen of 2 tickets. Hoe gaat het met jouw?

Jazzy.. jouw ken ik ook nog niet. Ja ik kwam voorheen vaker hier. En hoop dat weer vaker te doen.

Pookie.. zat jij nog steeds in TR en kom je dit weekend weer naar NL?
    Dan heb je er een mooie tijd gezeten dan zal het niet meevallen om naar NL te komen.
    Succes met je sollicitatie maandag.

Cindy.. helemaal klaar voor vertrek? Voor hoe lang ga je? Als ik het zo lees voor langere tijd. Wat heerlijk voor je.
    Mini is nu meer büyük aan het worden. Ze doet het zelfs al op potje. Met hier en daar een ongelukje. Wat een berg aan mini kleertjes oplevert in de wasmand.

Yavrum.. oktober klinkt beter dan november. Hoe lang blijft je lief bij je?

Angela.. nog maar een paar nachtjes slapen en dan mag jij ook weer. Heerlijk naar je eigen plek onder de zon.

Mirke.. zag ik dat nou goed op fb dat je gehuwd bent?? Gefeliciteerd meid wat heerlijk voor je. Ik ben echt veel te lang niet geweest ben helemaal niet meer op de hoogte. Heel veel geluk samen

Miss.. je bent nu al onderweg naar TR maar wil je evenzogoed je heel veel sterkte wensen. In gedachten ga ik met je mee op reis. Sterkte

Dochter ligt in diepe rust in bed dus mama heeft het rijk alleen. Ze had de tuin van haar tante gevonden die was niet thuis maar dat gaf niet want de zandbak stond open. En de trampoline stond ook buiten en ook de fietsen, wipwap ding. Na een nat ongelukje moesten we toch maar even naar huis. Thuis wou ze met mama slapen en ondertussen wat nammenam (slokje van mama).
    Meiden allemaal een fijne dag verder.

Bedankt
    14

Janne: Dat heb je idd goed gezien op fb dat ik gehuwd ben. Nu woon ik nog in Nederland en askim in Turkije maar over een paar dagen komt mijn huisje te koop te staan en als dat verkocht is vertrek ik naar Turkije om ons leven samen daar op te bouwen. Helaas is het geen goede tijd voor de verkoop maar we zullen maar hopen dat het niet al te lang gaat duren anders moeten we de plannen misschien maar wijzigen. Als ik het zo lees is mini askim echt een hele meid aan het worden en zul je je handen er wel vol aan hebben. Dank je wel trouwens voor de geluk wensen.

Bedankt
    11

Hallo meiden,

@Jazzy ja dat geeft me echt een goed gevoel dat de kids er zo naar uitkijken.
    Ik ga van het weekend eens even op stap voor wat cadeautjes voor de kinderen Heerlijk he het weer. kan je alvast een kleurtje op doen voor Turkije

@Yavrum oei niet goed geslapen hopelijk afgelopen nacht beter. Dat schiet al lekker op dat je gaat stoppen met werken Die tijd zal vast snel gaan. En dan samen genieten in Belgie en dan jullie leven opbouwen in Turkije heerlijk vooruitzicht.

@Janne Je meid heerlijk gespeeld en daarna helemaal uitgeteld. Hoe oud is ze?

Ik vandaag inkopen gedaan voor mijn verjaardag en afscheidsfeestje zondag. Naar de Turkse supermarkt geweest voor wat lekkere hapjes. Een turkse vlag en rood/witte slingers gekocht

Bedankt
    22

Janne,oww misschien een groter huis lekker hoor,zijn er dan ook plannen dat je man naar Nederland komt? Mini al weer een hele grote meid,leuk hoor.

Ik vandaag een nieuwe fiets uitgezocht,wilde weer een zwarte maar die was 7 weken levertijd dus nu maar een witte genomen.

Bedankt
    6

@Turkije_Lover: IK vind wit ook heel leuk hoor !!

@Janne: aaah een buyuk mini askim hahhaha zoooooo schattig! Ja ik ga voor langere tijd minimaal 5 maanden als alles goed gaat plak ik er nog een stage van weer 5 maanden achteraan

Ik nu bezig met een lijstje maken ben zo bang dat ik iets vergeeeeeeeeet!!!

Bedankt
    13

Miss: Ik wens je echt super veel succes meid, en ik hoop toch dat het nog goed komt!
    Wel goed dat je terecht kan bij die dochter, dan heb je toch iemand aan je zijde. Ook super dat je alles face to face gaat kunnen bespreken, is toch nog veel anders dan via chat.
    Ik duim voor jou, sterkte!

Janne: Ik heb al een kleine update over jou gekregen van pookie!

Milou:
    Succes met je zoektocht naar kadootjes! En snap volledig dat dat een goed gevoel geeft!

Turkije lover: Hopelijk word deze niet gepikt!

Cindy: Ik ben daar ook echt bang voor!

Askim is vandaag aangekomen bij zijn familie voor een weekje, hij heeft zijn moeder verteld over mij en zij wilt mij heel graag zien. Morgen verteld hij zijn vader over mij, brr eng. (hij denkt dat zijn moeder er wel al iets over gezegd heeft) maar heb toch stress ervoor.
    Hij zegt dat zijn mama mij wilt zien in Mersin, omdat Van te ver is voor mij vind ze (echt lief).

Fijne avond nog meiden

.

WERELDWIJZER AGENDA
MEI 2013
Peiling: Waar kan een Wereldwijzer evenement het beste plaatsvinden?
Wereldwijzer Reis Awards 2013: Nominatie Rondes
Scandinavië Reisquiz
JUNI 2013
Wereldwijzer Reis Awards 2013: Finale Stemrondes

WERELDWIJZER VOORDEEL
10% korting op je reisverzekering
10% korting op buitenlandse SIM kaarten