-
Re: Turkse Liefdeskleptopic deel 89!!!
Mutlu: Wat lief van je askim! hihi.
Demi: Ik denk dat iedereen hun askim hier toch zeker een 3keer per jaar ziet.
Ik ga vertrekken naar werk, tot strakjes!
Sometimes you have to stop thinking so much and go where your heart takes you.
-
-
Demikusje,in welke plaats heb je je vriend leren kennen,misschien dat er hier meiden zijn die ook een vriend in die plaats hebben,dan kan je misschien samen reizen.
03-12-2008 the first day of the rest of my life.
Life is what happening to you,while you make other plans
-
-
-
-
@angel goede reis en geniet van jr vakantie
I'm proud of who I am. And if you don't like it, there is no place for you in my life.
-
-
Angel: Hele goeie reis toegewenst! En geniet ervan!
Jazzy: Werkze meid! :-)
Yavrum: ai meis,,, even een dip dus! :( Komt goed meid, probeer lekker veel afleiding te zoeken! En voorje weet.......
Pookie: Nogmaals sterkte met het afscheid! En een goede reis terug!
Fieeh: Ja, wat een gek,,,,hadden hem ( een vriendin van mij ) een bericht gestuurd.. dat hij ze MOET verwijderen nu, en ze had getypt succes met je issues.....enz..hahaha..moest er wel om lachen,, kregen we een bericht terug van hem,,,echt zo niet normaal gewoon: Dat het zijn facebook is, dat het zijn foto's zijn en dat hij doet wat hij wil doen , en hij vind die foto's gewoon zo leuk :mad: en dat ik hem geblokt had en waarom ik dan nog op zen profiel ging kijken... ( ja dúh om te zien of hij zich aan zen woord hield maar nee dus....) en hij begon gelijk van dat we ons geen zorgen hoefde te maken dat hij geen contact ging opnemen met Askim.. pffff.....Terwijl we daar niet eens over begonnen waren, dus vind het al vreemd waarom hij daar gelijk over begint...... Had hem toen zelf een bericht gestuurd dat het VERLEDEN tijd was......al die foto's :S maarja heb hem gezegt dat het een buyuk manyak is :mad: en toen maar weer geblokt....zucht......... Echt als ik het ooit weer zie he..grrrrr
Jazzyke: Hij heeft ze nu geloof ik zelf al weer op alleen zijn vrienden zichtbaar.... :mad: heb er wel wat foto's kunnen rapporteren, en heb hem zelf ook gerapporteerd met de melding: deze persoon pest /treitert me hahaha.....ben benieuwd :p misschien dat ik zelfs wel bericht van facebook krijg omdat ik vast en zeker ónterecht iemand heb gerapporteerd maar dat maakt me niet uit :p
Nou als het goed is word het hier super mooi weer! Dus ik ga zo lekker in het zonnetje liggen met een boek erbij... En smiddags even de stad in en boodschappen doen etc....
fijne dag meiden!
-
-
-
-
-
-
-
-
hallo meiden,
Lisaaa heftig meis dat je niet weet wanneer je je askim gaat horen... Ik hoop voor je dat hij heel snel belt en dat je meer weet!
En dan hoop ik dat bij jullie de diensttijd verloopt zoals dat gegaan is bij cindy want dan zou je elkaar gewoon elke dag spreken. Dus daar gaan we maar voor duimen. Het begin zal lang duren en voelen dat je het nooit zal trekken, maar door druk te zijn in nederland gaat het allemaal een stukje sneller!
cindy succes meid, dan moet je gewoon inpakken en je ouders andere dingen laten meenemen, komt wel goed, istanbul is in oktober nog mooi weer, maar daarna gaat het snel over in regen en het kan er ook sneeuwen in november is het er gewoon al heel koud, dus zorg dat je ouders dikke kleren mee gaan nemen voor je!!
Euhm op dit moment weet ik nog weinig van hoe wat waar en wanneer, maar donderdag moet ik weer met de dokter praten, dus dan zal ik wel weer meer weten!
verder weet ik het even niet meer. ik ben het thuis zitten zat, morgen komt mijn zus me halen om een dagje bij haar te zijn, daar komen mijn ouders ook en ben dus blij dat ik even mijn huis kan verlaten na 1 week binnen zitten. Mijn huis is niet heel klein, toch krijg ik het gevoel dat de muren op me af komen. Het balkon is te heet om daar te zitten en achter is het koel, maar ongezellig...
Ik wens alle meiden die vandaag vrij zijn een hele fijne dag toe, geniet van het mooie weer!!
Je kunt je ogen sluiten voor wat je niet wilt zien... maar je kunt je hart niet sluiten voor wat je niet wilt voelen...
if i hadn't met you.. i would not like you...
if i hadn't like you... i would not love you...
if i wouldn't love you...i would not miss you...
but i did, i do and i will♥
-
-
Lisa wat mutlu zegt is waar. Zelf druk zijn dan gaat de tijd snel! En kon je askim op weg naar het leger niet al bellen met zo'n telefoon op t vliegveld ofzo? Dat heeft mijn askim toen ook gedaan. Ik hoop dat echt dat t zo verloopt als bij ons. Maar ookal kun je elkaar niet elke dag spreken weet dat je askim heel veel aan je denkt, juist in zijn legertijd is het voor hem fijn dat hij weet dat er in zijn hart een meisje is die voor 100% achter hem staat! En ooit komt de dag dat je kan zeggen, nog 2 dagen. Meis ik dacht dat die dag nooit zou komen, maar hij komt sneller dan je denkt. Geloof me! Hoelang moet ie?
In every girls life there's a boy she will never forget, and a summer where it all began <3
-
-
Goede middag meiden:
Nikita: Ik vind dat helemaal niet onterecht hoor dat je die rapporteert .
Toch al iets dat het alleen op vrienden staat dan!
Lisa: Ocharme meid! :( Komt allemaal goed!
Cindy: Ja ja, nog maar 2 weken werken, ik ben nu al een kieke zonder kop als ik eraan denk! :p
Wel lastig dat het 7 euro per extra kilo is Amai.
Ooooh, zo spannend voor jullie hihihi!
Mutlu: Ik kan geloven dat het zot worden is als je heel de dag thuis zit, ook helemaal niets voor mij!
Algoed dat je morgen buiten kan, veel plezier dan trouwens. Het is echt wel heel warm he!
Ik ga zo even in het zonnetje zitten en dan een terrasje doen, fijne dag meiden!
-
-
cin wat ben je toch een schatje
Je kunt je ogen sluiten voor wat je niet wilt zien... maar je kunt je hart niet sluiten voor wat je niet wilt voelen...
if i hadn't met you.. i would not like you...
if i hadn't like you... i would not love you...
if i wouldn't love you...i would not miss you...
but i did, i do and i will♥
-
-
Mutlu: jouw handtekening is echt super mooi trouwens!
-
-
Hallo meiden,
@Nikita voor vrijwilligers werk heb ik ook gekeken, maar als je langdurig naar een project wil kost dat vaak best wel wat geld.
Wat een verschrikking die ex van jou :O dat is toch niet normaal. Hopelijk haalt hij ze er snel af en doet facebook er iets mee. Ik heb die mensen gerapporteerd die mij opgelicht hadden maar dat profiel is er volgens mij nog steeds :S
@Mutlu dat het geen suikerziekte is, is mooi alleen nu weet je nog niks. Gelukkig wil de dokter wel verder onderzoek doen.
Hopelijk komt er wat uit. Ik word ook altijd helemaal gek als ik lang binnen zit. Gelukkig morgen een dagje er uit. Daar knap je misschien ook wel van op, een andere omgeving kan je soms erg goed doen.
wat lief dat hij om jou te zien daar in de winkel blijft slapen.
@Jazzy ja dat hoop ik ook, we hoeven echt niet beste vrienden te worden ofzo, hij blijft m'n ex maar het was wel weer erg gezellig 
Het begint nu echt lekker op te schieten voor jou Nog veel werken, dus nog even veel centjes verdienen 
@Lisa het klinkt nu echt verschrikkelijk die 15 maanden, maar ik hoop heel erg voor jou dat het mee gaat vallen. Dat je elkaar veel kunt spreken. Jij krijgt het gelukkig weer wat drukker als school weer gaat beginnen en veel leuke dingen doen met je vriendinnen!
Waar je nog zou kunnen gaan werken weet ik niet zo goed. Ik weet wel dat ze vaak in bejaardetehuizen of verzorginstehuizen ook mensen voor het weekend zoeken. Ik weet alleen niet of je daar terecht kan als je helemaal nog niks in die richting geleerd hebt. Als je alleen als vrijwilliger koffie mag schenken heb je er natuurlijk ook niks aan.
@Yavrum jij last van een dipje. Je hebt nu gewoon zo'n mooi vooruitzicht dat je wil dat het meteen al zover is. Ga nog lekker leuke dingen doen met de mensen hier om je heen want die ga je natuurlijk missen als je daar bent!
@Demi welkom hier. Er is al veel tegen je gezegd over die 4 jaar waar je nu aan denkt. Maar je bent nu 15? Mag je niet op je 16e of 17e met vriendinnen op vakantie? Hoe oud is hij? Praat erover met je ouders, probeer uit te leggen wat je voor hem voelt. Ik belde altijd met lyca die hebben ook acties dat je meer beltegoed krijgt en vaak ook acties dat je maar voor 1 cent per minuut naar Turkije belt. Er zijn volgens mij nog veel meer providers.
@Cindy, Ja de tweede week van mn vakantie konden we gewoon weer lol maken. Als ik in de eerste week mee deed met darten kwam hij er niet bij staan. De tweede week was het echt weer een wedstrijdje tussen ons om elkaar het spelletje uit te werken
Ik snap je helemaal over je koffer, heb er ook stress om haha.
Wel heerlijk dat je ouders zo snel al komen en dan extra spullen mee kunnen nemen.
Het komt nu echt dichtbij dat je lekker in de armen van je askim kan springen.
Ik vanmorgen naar de markt geweest, nog wat Turkse dingen voor het feestje morgen gehaald. Verder weinig doen vandaag want het is overal te warm voor. Hier in de tuin smelt je ook meteen dus ga zo denk ik lekker op de bank hangen met een boek.
I'm proud of who I am. And if you don't like it, there is no place for you in my life.
-
-
-
-
-
-
-
-
 Origineel gepost door MUTLU
demi alleen maar handig als je oudere vriendinnen hebt, dat is ook prettiger voor je ouders. Gewoon iedere keer vertellen naar je ouders over je askim. Dan zullen ze hem uit je verhalen beter leren kennen. En dan als je 16 word kan je zeggen ik hoef geen cadeau, ik wil graag naar turkije dat is het grootste cadeau wat jullie me geven kunnen.  altijd het proberen waard
Dat is echt een heel goed idee, bedankt! Ik zal het zeker proberen !
-
-
Mutlu: Insmeren doe ik me niet, eigenlijk bijna nog nooit gedaan, dus hoop dat ik niet verbrand! En snap volledig dat je je beter gaat voelen als je even buiten komt! En ja vind ik ook, maar er zijn er altijd een paar die er boven uitspringen
-
-
Jazzy lieve schat je moet wel smeren hoor!!! Het is niet alleen tegen het verbranden maar ook tegen huidveroudering en huidziektes!! Ik deed het ook nooit, maar het is zoveel beter voor je huid!!
What doesn't kill you, makes you stronger....
-
-
ik doe het eigenlijks ook n'óoit...en als ik me iinsmeer is het met kokos olie zodat ik nog bruiner word maar hhet is inderdaad niet verkeerd om je intesmeren nee...moet het eigenlijks ook gaan doen maarja.....hahah het komt er gewoon nooit van, verbrand eigenlijks bijna nooit ....:S
-
-
Mexx: Oei , dan zal ik toch maar iets gaan halen voor mee te nemen naar Turkije dan. Want wil er echt niet snel oud uit zien. Hihi
Nikita: Ja het is omdat ik ook bijna nooit verbrand ik dat niet doe, maar wil geen huidziektes krijgen :O Dus zal het maar doen in het vervolg.
Ben even gaan binnen zitten nu, was echt aan het bakken! Sebiet gaan wandelen met de dogs
-
-
Jazzy: ja meis tis niet alleen ouder worden hoor.. Ook eventueel huidkanker of iets..
What doesn't kill you, makes you stronger....
-
-
Mexx: Buh, dat klinkt niet aantrekkelijk :p Insmeren dan maar in het vervolg!
-
|
.
|

|